Genel eve gitmeyi düşünüyorum aıds kapma ihtimali nedir sizce.. yaşadığım yer öyle çok büyük bi yer değil

prezervatif kullansam bile aids olma ihtimalim var mı ? gidebler ve deneyimleri


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • niye genelev ? 50 liraya üniversite okuyan bi sürü kız var bizim arkadşlar hep giderler hatta bana faceden resmini falan gösterdi gayette güzeller artı temizlik

    0|0
    0|0
    • hacı varsa at bi link de tanışak ya :)

    • Hepsini Göster
    • en güzel yanıda türk yapmıyo rus yapıyo :) rus olsunda yüzüne bakmam bile ben daha çirkinini görmedim çünkü .)

    • :))

Kızlar Ne Diyor 1

  • yok galiba

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Evet,sadece prezarvatif değil,öpüşme esnasında agızda açık yara mecutsa ,diş etlerinde deformasyon olmuşsa ve kadında hiv virüsü varsa hastalık kaparsın,

    1|0
    0|0
  • prezervatif %95-99 koruma sağlar AIDS konusunda.

    0|0
    0|0
  • hiç öpüşmezsen yalaşmazsan sadece girip çıkarsan prezervatifle kapmazsın :D o yuzden boşver ya evlenmeyi bekle ya da rahat bi kız arkadaş bul...

    0|0
    0|0
    • kız arkadaş varda anca dukunuyoz işte başka bişi olmaz ondan :))

    • Hepsini Göster
    • gidersen geneleve, insallah sevgilinde gider baskasina verir kendini

    • ne saçmalıosun peri

  • Prezervatif tak bişi olmaz...

    araştrmalara göre %95 gvenli...

    0|0
    0|0
  • Pre. taktığında hastalığın alt taraftan bulaşma olasılığı %0

    0|0
    0|0
  • prez. şart bilader arkadaşım yıllardır kaptığı bel sogukluguyla ugraşıyor

    0|0
    0|0
    • prezervatif kullansak bile geçme ihtimali var mı ?

    • sen orda verilenleri kullanma git al saglam bişey

  • Devlet kontrolü bile olsa hastalık olabiliyor. ben 3 defa kontrole gittim ve toplam 20 kadının 7 si aıds, sifiliz , ve frengi gbi hastalıklıydı.

    0|0
    0|0
  • gereklı guvenlık onlermlerını al. DEvlet tarfından kontrol edılmıs genl eve gıt orda hıc bısı olmaz : )

    0|0
    0|0
    • Devlet onaylı genelevi de mi varmış :D

    • Hepsini Göster
    • İlgim olmayan konularda bilgi edinmek adetim değildir. Banane genelevlerinden. Bu tarz şeyleri en iyi erkekler bilir zaten, bkz: şekil A.

    • meraba kardes bu sadece bılgı bı arastırma deıldır bende zamanında bımıyordum ogrendım bır seklde. bak snde ogrenmıs oldun bı sekılde.

Yükleniyor...