Ciddi bir ilişki ve cinsellik hakkında... Yardım eder misiniz?

nişanlısınız, ciddi bir ilişki, evlenmeyi düşünüyosunz seviyosunuzda ama kız tutucu bir kız elini tutmuyo yaklaştırmıyo...ama kızında bir yandan ilkgece korkusu var azda olsa yakınlaşılcakki korkusu geçsin...ne yapcaz...


0|0
3|1

En İyi Kız Görüşü

  • dokunma sımdıden ürkmesin. ilk gece alıstıra alıstıra yaklas

    0|0
    0|0
    • ben çok anlayışlıyımmseviyorumda mumlu güllü ortamlar yapmaya çalışıyorumda...sevgilim biraz odun

    • Hepsini Göster
    • rica ederim

Kızlar Ne Diyor 2

  • tutucu olması çok güzel..çevrenden örnekler vererek anlat erkeğin göze dışarı kayması gibi..erkek ilgisiz kalırsa gözü dışarı kayar de..

    bende nişanlıyım burcum başak.. kıskançlığımdan erkeğin gözü dışarı kaymasın diye gerekirse hergün eşime süslenirim..ama ön yargılı yaklaşma ona

    0|0
    0|0
    • yok önargılı degilim hep böyle soguk olcak diye korkuyorum yoksa çok seviyorum kırmaktan korkuyorum ama çok ta istiyorum onu :(

  • bir ilişkide en iyi zamanlar kadının anlayışlı olduğu zamanlardır
    yanağından falan öp
    öpmeyle ilgili şiirler falan artık ne bulursan söyle
    bir de trip at

    0|0
    0|0
    • ya ben bebek gibi davranıyorum saçlarıyla filan oynuyorum yaklaşıyorum :) ama azcık ileri gidip bacaklarına filkan dokunuca çok korkuyo trip nasıl atcam

    • Hepsini Göster
    • tokat da atıyo yanii
      Allah kolaylık versin o zaman ne diyeyim

    • kör şeytan al altına göster günü diyo :) korkarsa hiç olmaz diye bişey yapmıyorum walla 30 senenin patlamasını yapcam :)

Erkekler Ne Diyor 1

  • kız yaklaştırmıyorsa çeşitli sebeplerden saygı duyarım nasılsa evlendikten sonra her gece bizim

    0|0
    0|0
    • yok ben ona hiç takmıyorum... ben evlenincede böyle olcak diye korkuyorum

    • orasını bilemem

Yükleniyor...