Penis boyu hakkında yardım?

Benim penisim 14 cm.Sizce çok mu küçük?
burada görüyorumda erkeklerde 16 cmden aşağı penisli yorum görmedim :D yoksa bende mi sorun var onlarda mı? 14 cm yeterli olur mu?


0|0
3|18

En İyi Kız Görüşü

  • tamamen samimi bir yanıt vereyim mi?
    eşime yalvarıyorum sadece 13- 14 lük kısmını kullansın diye. çok büyük değil, 17 ama can acıtıyor.

    0|3
    0|0
    • o derece diyorsun yani can acıtıyor

    • Hepsini Göster
    • benmkide 8 cm :P kıhkhıhkı

    • hadi sevin benim ki 15 :) ama kalınlık fazla ya 16 evlenince sorun yaratırmı evli hanım sorum size

Kızlar Ne Diyor 2

  • seninkihem tse li hemde dünya standartlarında sayılabilecek boyutta sen buradakı şarlatanlara fazla inanma onlarda o kadar bile yoktur:DD

    0|1
    0|0
    • :D :D hahaha eyvallah.Tamam sallarsında biraz destekli salla adam diyor 25 cm var diyor şaçma sapan işler

    • Hepsini Göster
    • yalanlarla dolanlarla avunsunlar boş ver.yokluk garibeleri.çıkamazlar bile bir bayan karşısına.

    • maksat iş olsun işte başka bir şey yok :D.

  • Sen buradakilere boşuna sorma.
    Hepsinin 20 cm ve üstüymüş

    0|2
    0|0
    • 16 cmden aşağı penisli yorum görmedim :D 22 cmler havada uçuşuyor tek küçük penisli ben varım galiba forumda :D :D

    • Herkes yalancı değil benim penisim 20 cm bunun ile hava atıcak değilim fakat kimsenin inanmaması can sıkıyor.İsterseniz fotoğraf bile atabilirim

Erkekler Ne Diyor 18

  • Peniste 10 12 cmlik boy ve 1.5-2 cmlik kalınlık partnere cinsel haz vermek için yeterlidir ancak orgazm beyinde gelişen bir olay yani kişinin psikolojisi ile yakından ilgili. Uzun ve kalın bir penis görmek kadını heyecanlandırıp ilişkiye yönlendirebilir. Bir kadın büyük bir penisin kendisine daha fazla haz vereceği düşüncesine saplanmış ve bu saplantıdan ötürü nispeten küçük penisler kendisine haz vermiyorsa sorun organ büyüklüğünden değil kadının psikolojik koşullandırmasından kaynaklanmaktadır.

    0|1
    0|0
    • doğru olabilir bir şey diyememde benim demek istediğim burada ki erkek üyeleri kendi penisi ile ilgili yorumlar 16 cmden aşağı yorum görmedim :D

    • Hepsini Göster
    • tamam sallarsında biraz destekli sallada inanma şanşımız yüksek olsun di mi ama? :D :D

    • sende haklısın :D

  • 14 santim dünya ve türkiye ortalaması. Bu durumda yeterli hatta büyük bile sayılır 14 cm.

    0|1
    0|0
  • elin şeyini görmeyen kendininkini balta sapı sanarmış sen aldırma onlar

    0|1
    0|0
    • haklısın :D ulan diyorum ben geride kalmışım dedim galiba bir bakıyorum 16 cmden aşağı yazan yok yani bırak 16 yı adam 25 cm diye yazıyor gülmemek elde değil :S

  • Kısa marlbora'dan kısa olanı var şükret haline

    0|1
    0|0
    • :D ben kurtarıyorum o zaman hacı

  • benimki 26 santim yalan yok

    0|0
    0|2
  • abi geçen yangın çıktı itfaiyenin hortumu yetişmedi kaynak yaptım inanırmısın?

    0|0
    0|0
    • inanmam :D

    • Hepsini Göster
    • diyorum ya kanka bizene :) adam diyo bilmem kaç cm çok iyi sevişirim ya bazıları da hiç beceremiyo arkadaş ya öyleleri de varmış falan filan :) akabinde zaten yavşamaya başlıyolar kızlara amık ne muhtaçsın nete o zaman

    • uzun yazan gizlinin yanıtı doğru...

  • Yeterli.Sıkıntı yapma.

    0|0
    0|0
  • nedir bu boy takıntısı anlamadım gitti.. 30 cm olsa ne olacak artanı kıcınamı sokacaksın yani

    0|0
    0|0
    • 30 cm ne yapıcam mk :D 14 cmle zor bas ediyorum

  • fazlasını ne yaopacaksın sok çıkar yanı

    0|0
    0|0
  • Benimki gerçekten 17 cm ama abartanlar yüzünden yalan söylediğim saniliyor

    0|0
    0|0
  • Benim 12 cm

    0|1
    0|0
    • doğruyu söyleyenlerden bir tane daha :D

    • 30 saat içinde 6 posta atmıştım hatuna. Boy değil işlev önemli

  • 22 cm benimki ama bir arkadaş yorum yapmış önemli olan olması diye. Çok doğru.

    0|0
    0|0
    • önemli olan ne? :D :D

    • İşlevse her ikimizinki de sorunsuz. Geriye ne kalıyor? :))

  • bnmki 12cm mutluyum. nasıl bir seks hayatın var ya da var mı yoksa eşinemi saklıyosun kendini bilemem ama eğer karşındaki kişi sana aşıksa seni beğeniyosa emin ol o duyguları onun orgazmı için senin penisinden daha ağır gelecektir. yani yeterli olacaktır.

    tek gecelik ilişki yaşayanlar karşısındakinin sadece vucut hatları ve penisine bağlı orgazm oldukları için büyük penis güzel vucüt istemeleri de normaldir.

    0|1
    0|0
    • eyvallah :D adamsın

    • Hepsini Göster
    • :D :D sen ksnin tarihine geçtin knka :D ilk defa bir ksli 12 cm dedi :P

    • :)) ben karşının ks cisiyim buraları bilmiyodum ya :)

  • birader inanmıyorsan çıkarıp masaya vuralım :(

    0|0
    0|0
    • hahaha :D kaç cm söyle şimdi 26 cm filan dersin gülerim bak :D :D

    • 17 falan :D

  • Kardaş Allah verdiğine veriyor yahu 16 cm benimkide doğruca söylemek lazım elemanın teki demesinmi 24 cm diye ya bir s.. git neysinki sen dedik herif fena bozdu bizdi hiç utanmayıp indirdi bizede kaldırdı elinde mezurayla ölçtü.. 0.5 cmde fazla çıktı olanda oluyor ustaa ama kafana takma iş görür :)

    0|0
    0|0
    • vardır öyle penislide çok nadirdir insanda var.herkeste olmaz.

  • Hiç canını sıkma gayet normal bir boya sahip. Fazlasıyla tatmin etmek için yeterli. Prof'lar tarafından yapılan araştırmaya göre Uluslararası ortalamaya göre 6 cm bile kadını tatmin etmeye yetiyormuş. Bence de yeter. Çünkü kadın vajina girişinde hızlı hızlı git gel sırasında zevk alıyor. Bende var 16-17 cm eski sevgilimle ilişkiye girdiğimde farkettim ki ne kadar uzun olduğundan ziyade ne kadar hızlı git gel yapabilmek önemli. Tabiki penis boyu ve kalınlığı ne kadar büyük olursa o kadar çok zevk verir kadına ama 14 cm hiç de küçük değil gayet normal bir penis boyudur. Kendini kasma milletin lafına da bakma. Emin çoğu insan seks sırasında yarısına kadar sokup git gel yapıyor. Ara ara köklüyorsun 14 cm de fazlasıyla iş görür. Tüm mesele hızlı git gel ve pozisyonların hakkını vermek. Sertleşme ve erken boşalma sorunun da yoksa sıkıntı yok demektir. Bu yorumdan başka yorumu baz alma derim ;) Tecrübeme dayanarak cevap veriyorum. Ayrıca eski sevgilime kaç kere penisimi büyüteyim diye teklif ettim sakın dedi bir daha bulamazsın beni dedi. Niye dedim sen içine almıyorsun ben alıyorum fazlasıyla da büyük sakın yapayım deme bir daha rüyanda görürsün dedi. Ben de dokunmadım.

    0|1
    0|0
    • :D :D eyvallah içimi rahatlattın ya bir an olsun kendimden nefret ettim

    • Hepsini Göster
    • İsterse 50 cm olsun farketmez iş bilmiyorsa gerisi boş. 10 cm ile adam kadını inletir sen o 26 cm ile kadına orgazm bile yaşatamayabilirsin. Sağlıklı olsun da 10-20 cm arasında olsun kaç olduğu pek farketmez.

    • tamam dostum :)

  • gizliyim kendimi övmek atmak gibi bir niyetimde yok 19 cm kalin ideal keşke bir 5 cm daha uzun olsaydi isterdim ama böylede iyi

    0|1
    0|0
    • tamam 19 cm olabilir bir şey diyememde.Benim tuhafıma giden durum 16 cmden aşağı yorum görmedim bu konuyla ilgili ne kadar enterasan bir kişi çıkıpta 14 15 cm penisim var diye yorum görmedim :D

    • Hepsini Göster
    • senin ki ortalamanın üstünde penis.bence haline şükür et ben bu konudan sonra şükür ettim :D

    • şükür tabi

  • burada ogosunu tatmin etmek icin abartan cok takilma okadar boyuna.

    0|1
    0|0
    • adam diyor 22 cm 25 cm bilmem ne.Ne kadar abartmayı seven milletiz :D

    • Hepsini Göster
    • salla takilma sen onlara keyfine bak :):)

    • eyvallah :D konuyu takip et bak neler neler yazıcaklar :D

Yükleniyor...