Bu hafta sonu regl olmamam lazım geciktirici kullansam mı?

Gerçi zaten hamile olduğumdan şüpheleniyordum dün gece bununla ilgili bir soru sormuştum ama artık hamile olmadığımdan eminim. Şimdi tek bir sorun var, ben bu haftasonu yani ya yarın ya da pazar günü erkek arkadaşımla buluşucam bu yüzden regl olmamam lazım. Ama bu günler benim regl olma günlerim ve karnımda bir iki günden beri bir ağrı var yani her an regl olabilirim Adet geciktirici almayı düşünüyorum bugün ama zaten doğum kontrol hapı kullanıyorum ikisi birlikte kullanılır mı ki? 21 haplık yasmin kullanıyorum bugün 19.günü yani birinci kutu bitmek üzere. Internette söyle bişey okudum eğer doğum kontrol hapını 7 gün ara vermeden bir kutu biter bitmez ikinci kutuyu içersen adetin gecikiyormuş adet olmuyormuşsun yani geciktirici almana gerek yokmuş. Yalnız ben kutuyu daha bitirmedim son 3 4 hap daha var. Sizce bu önümüzdeki iki gün içinde regl olur muyum geciktici alıyım mı yoksa doğum kontrol hapı geciktirir mi? l


0|0
7|18

En İyi Erkek Görüşü

  • cidden acımaya başladım sana.farkında değilsin ama vücuduna çok zarar veriyorsun.cidden güzelliğin var ama beynin yok..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Sen geçiktirici al işini şansa bırakma..

    1|0
    0|0
  • Kullan gitsin.

    0|0
    0|0
  • kullanma bence sağlına zarar

    0|0
    0|0
  • Bildiyim kadari ile adet geciktiriciyi on gun önceden felan alman lazım çünkü rahim kendini adete 10 gunde felan gazirliyoe senin adetin baslanhica geçmiş

    0|0
    0|0
  • Kullanmaaa

    0|0
    0|0
  • sen nasıl bir güzelliksin yaaa çok şanslı bir erkek arkadaşın var acaba o bunun ne kadar farkında?

    0|0
    0|1
    • Nerden biliyosun güzel olduğumu :)

    • Hepsini Göster
    • önemli olan illa yüz ve fizik güzelligi degildir ruh ve düşünce güzelligide önemlidir şekerim onun için dedim belki çok güzel bir fizigin ve yüzün olmaya bilir ama düşüncelerin ve ruhun güzel :)

    • yaaa kusura bakmada senin o fuckbady hakketen seni hak etmeyen birisiymiş yaaa kısaca biz hal arasında bu tiplere öküzzzz diyoruz

  • Sen hic akillanmayacaksin demi

    0|0
    0|0
  • sağlık bu bırak birkere de sevişme oral yap yeter..

    0|0
    0|0
  • niye olunca sorunmu olur.yapma sende.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • doğum kontrol hapı dediğin şey zaten adet düzenleyici , aonu adet görmek için kullanmıyor musun? o zmn nasıl 2.kutuya başlarsan olmayacağını düşündün? geciktirici kullan.

    1|0
    0|0
    • Doğum kontrol hapı da içiyorum hergün düzenli olarak. bir zararı olmaz di mi zehirlenme falan?

    • Hepsini Göster
    • Kaç gün bırakıyım peki kullanmayıx? Çok da bırakmak istemiyorum çünkü bir iki gün kullanmadığımda göğüslerim hemen sonüyor göğüslerimi büyütmek için kullanıyorum yasmini

    • birinden vazgeçmen lazım :) pazartesi hemen geri başlarsın. 2 gün içmicen altüstü bişey olmaz

  • Bunları bir doktora danışarak alman daha iyi olur.

    0|0
    0|0
  • Kullanma.

    0|0
    0|0
  • Sen yakında ilaç kullanmaktan öleceksin.Bir kadın doğum doktoruna gidip etraflıca konuş ve bir düzen oturt olmaz böyle.

    0|0
    0|0
  • Düzenini bozma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...