Hiç rüyanızda sıra dışı bir cinsellik yaşadığınız oldu mu?

BAyan Arkadaşlar soruyorum özellikle....?

Hiç rüyanızda eşiniz veya bekarsanız sevgiliniz haricinde biriyle sıradışı bir cinsellik yaşadığınız oldumu.Bundan zevk aldığınızı hissettinizmi kalktığınızda.Yada hissettiğiniz suçluluk duygusumuydu.Rica etsem samimi cevaplar yazarsanız çok sevinirim teşekkür ederim..


0|0
3|1

En İyi Kız Görüşü

  • babamın internetten sanal seks yaparak annemi aldattığını öğrendiğim günden bir kaç gün sonra rüyamda babamla ilişkiye girdiğimi gördüm o gün bu gündür kendimden ve babamdan tiksinerek geziyorum kimsenin bana dokunmasına tahammülüm yok

    0|0
    0|0
    • bu korkunç bi şey!senin adına çok üzüldüm :(

    • Hepsini Göster
    • aldatma kişi kendini aldatır anne bişey yapmıyorki

    • rüyandan dolayı utanmana gerk yok. Görülür böyle rüyalar. Bunlar isteklerinizden arzularınızdan dolayı görünen rüya değildir. Anlaşılan babanıza çok kızmışsınız içinizi rahat tutun.

Kızlar Ne Diyor 2

  • sadece bir kere oldu hiç tanımadığım birini gördüm bişeyler oldu falan ama uyandığımda üzülmüştüm utanmıştım :( neyseki bidaha görmedim

    0|0
    0|0
  • neden olmasın sadece erkeklere has bi özellik değil ya eğerki uzun süredir sex yapılmamışsa yada tatmin olunmamışsa bir noktaya kadar dayanırsın bi noktadan sonra istek ve arzularının önüne geçemezsin o da bilinç altında kalor rüyalarına girer ne bileyim tv de sokakata vs gördüğünüz etkileyici karizmatik hoşunuza giden birisiyle ilişki yaşayabilrsin hayalinde rüyan da ayrıca hayal ve rüya aleminde olan ilişkilerdende sucluluk duymam demekki erkek memnun edemiyor ki kadın bu duruma düşüyor

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bende merakla bekliyorum cevapları..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...