Kızlık zarına herhangi bir zararın gelip gelmedığını nasıl anlarız?

arkadaslar kendı kendımıze kızlıgımıza bir zarar gelip gelmedgnı anlamınn bır yolu varmı..ve nasl


0|0
517

En İyi Erkek Görüşü

  • Kendi başına anlayamazsın.Ancak doktor muayenesiyle anlaşılır.Neden merak ettin ki bunu?

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • saçmalamayın kızlık zarı 1 cm içeride bozulup bozulmadıgını anlaman çok zor degişik zarlar vardır esnek olanı bile vardır kan gelebilir ama bozuldugundan değil tahrişten bile gelir. Bunu en iyi kendin anlarsın bu bi kaç saat devam eder illaki kan geliradte gibi

    1|0
    0|0
  • doktor. geri kalan yöntemler aslı olmayan seyler

    0|0
    0|0
  • expertiz raporu alman lazım.değişen,boya,çatlak,vuruk vs ne var ne yok buluyorlar.

    0|0
    1|0
  • kendi kendine yapamazsın

    burdan da çare bulamazsın kimse aç bi bakim demez:)

    en iyi çare jinekolog.

    0|0
    0|0
  • bir iki ay sonra bir parmak çocuğun olursa bilki bozmuşsun. :)))

    0|1
    0|0
  • hayır onu anlamanın yolu yok . sadece sen anlaya bılırsın parmağını koydugun zamn ılerledıgın zman bı doku hıssedersın o kızlıgın zarın olur ama dıkkatlı olmalısın yoksa kendı kızlıgını alabılırsın :)

    0|0
    0|0
  • aynayı koy karşıya dudakları ayır deheea orda işte...

    0|0
    0|0
  • Bırakın artık bunları yahu... madem öyle yada böle bir şeyler yaşıyorsunuz arkasında durun. Arkasında duramıyacaksanız da yapmayın. bozulsa ne olur bozulmasa ne olur. Yaşananları değiştirir mi ?

    0|0
    1|0
    • ben birşey yaşamadm ki

    • Birşey yaşamadıysan zarar gelmez. ama karşılıklı ama tek başına bişey yaşamadıysan korkmana gerek yok =)

  • imkansız diye biliyorum

    0|0
    0|0
  • kızların işi çok zor.zar falan sonra aybaşı yılbaşı

    0|0
    1|0
  • bunu kendin öğrenemezsin uzman bi doktora görünmen şart :D

    0|0
    0|0
  • bisikletten düştüysen kesin bi zarar gelmiştir ve hamilesin :D

    0|0
    0|0
  • salatalık kullan :)

    0|0
    1|0
  • parmakla... kan akarsa kızlığın o ana kadar gitmemiş demektir... akmassa çoktan bozulmuştur :))

    0|0
    0|0
  • kesinlikle jinekologa gitmeni tavsiye ederim. kız arkadaşım bakireliğe çok önem verirdi, seviştiğimiz esnada kanama oluştu ve stresten uzun süre uyku uyuyamadı. yaşadığım ilçe küçük olunca büyük şehirde bir doktora gittik ve doktorda kesinlikle bizim karar vermemiz bayan için daha sağlıklı olmuş yorumunda bulundu.

    0|1
    0|0
    • peki kızlıga bır zarar gelmsmydı

    • kızlık zarı ha deyince zarar gören bir yapıda değildir. esnektir, vajinanın birazda içerisindedir. Biz fazla zorlamamıştık zararda görmedi, kızlığını da kaybetmedi. Ama gerçekten şüphen varsa partnerine göstermek yerine uzmana danış derim.

  • Doktora git.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Kızlık zarı 4 cm içeride yer alıyor ama bunu denemek bile risk

    0|0
    0|0
  • anlamak çok güç. hatta anlayamayız. bilemiyorum anlayan var mı :D

    0|0
    0|0
    • anlarsın partnerin penisini biraz ittirsin zaten bakireysen canın acıyacak geri çekmek isteyeceksin. onun dışında canın yanmıyorsa ıslandıktan sonra lak diye girer zaten bunu anlatmaya gerek yok.

  • kadın doğum doktorundan başka kimse anlayamaz

    0|0
    0|0
  • Anlayamassin doktor anlar sadece kendin deneme sakin ben bakmaya calistim ve kan geldi simdi icim icimi yiyor bozuldu diye :(

    0|0
    0|0
  • Nasil anliycaksin sence? Doktora git !

    0|0
    0|0
Yükleniyor...