Lezbiyen ilişki deneyen var mı aranızda?

ben bu sıralar çok fazla meraklıyım. aklım karışık deneyen varmı nasıl?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Canın nası istiyosa öyle yap! :) hayatta farklı şeyleri denemek lazım :)

Erkekler Ne Diyor 10

  • dışardan hoş görünüyo kızların denemesi gerek bence :)

  • eğer bir eğilim varsa bir psikoloğa gidip sorunu öğrenebilirsin.

  • bence çıkar aklından öyle şeyleri herşey filimlerdeki gibi olmuyo sonu hüsranla bitebilir karar senin istersen yaparsın

  • anket yapmıştım websitemde, türkiye'den katılanların %46'sı en az bir kez bir kızla fransız tarzı öpüşmüş, %32'si de lezbiyen ilişki yaşamış.

    dünya geneline de bakıldığında benim tezim doğrulanıyor.

    "her 10 bayandan 8'i biseksüeldir"

  • denemeni tavsiye ederim bir çok ilişkiden daha estetik

  • Kişi en güzel hemcinsleriyle anlaşır kadını kadından iyi tanıyıp anlayan hislerine tercüman olan olamaz kolay kolay. Bunların hepsi birleşince geriye kalıyor cinsel ihtiyaç bunuda tamamlıyorlar işte. Mutlu mesut devam :).

  • bende lezbiyenim :D

  • denedim tavsiye etmem..

    erkek bul kendine..

    • hımm herzaman deneme sonra lezbiyen olursun :DDD

  • Soru guzel yaa gay lıkten ıyıdır bence.

  • Var var çok pis lezbiyenimdir

    • Şaka bi yanada var lezbiyen arkadaşlarım.Dışarı farklı görünüyorlar ama çok mutlular

    • hacııı sen çok gıcıksın

Kızlar Ne Diyor 8

  • ben süper bi duygu

  • Ben de denemek istedim hep ama olmadı bitanesi tam olacakken ickiliydik falan odama gelmistik tam o sırada gltmek zorunda kaldı sans iste zamanı degilmis demek

  • beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen denedim süper

    adım irem 5 yıldır lezbiyenim

    • sen denediysen seninle bir yarışma yapmak istiyorum

    • hiç erkeklerle beraber oldunmu peki? yoksa sadece bayanlarmı? aradaki farkı tarffi edebilrimsin ben erkeklerle beraberim ama lezbiyen ilişkide merakımı cezbediyor.

  • denedim harika bir duygu

    • bir an önce yapıp rahatlamaya bakın hatta erkek varsa grup olarakta yapabilirsiniz harika oluyor

    • umarım güzel olur. yoksa içimde derin pişmanlık yaşarım. resmen şimdiden o erkek ben yine kadınmışım gibi hissediyorum herhalde o beni taciz edip durduğundan:(

    • dene harika bişi çünkü

    • Öncekileri Göster
  • ben istemem şahsen erkekler beni etkiliyor

  • Benim hiç olmadı. Olacağını da sanmıyorum. Ama bu cümleden sakın benim lezbiyen ilişkiye kötü gözle baktığım sanılmasın.

    2 kadının birbirini sevmeleri, birbirleri ile ruh ikizi olmaları bence çok güzel, ve estetik birşey. Hiçbir kötülük yok bunda. Bunu yaşayan kadınlara sadece gıpta ederim. Asla kötü gözle bakmam

  • içinde kızlara karşı sadece cinsel bir ilgi mi var yoksa duygusal olarakta beğeniyor musun? benim lezbiyen ilişkim oldu ama sadece cinsellik olarak değildi.

    • izleyeceğim teşekkürler...

    • istersen ekle beni konuşuruz sorun olmaz ;)

    • o zaman sen önce Room in Rome filmini izle ondan sonra iyice eyleme dökersin.

    • Öncekileri Göster
  • denemedim ama hep hoşuma gitmiştir

    • sonra erkeklerden soğumam umarım:D

    • bana göre bir erkekle olabn ilişkiden daha fazla zevk verecektir çünkü karşındakinin nerden nasıl zevk aldığını ıkı tarafta gayet biliyor ve kadın ruhu sonuçta daha tahrik edici olur diye düşünüyorum söylediğim gibi denemedim ama bu sebepler denenmeliymiş hissi uyandıryor :)

    • tanışırız sana ne

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...