Arkadaşlar gayım yardımcı olur musunuz?

Arkdlar toplumda iken çok tedirgn oluyorm doğru dzgn yürüyemiyorm çok çekingnm pişiriklstm bunların üstesnden nsl glirim gay oldgm içanımı böle oluyorm girişkn olmk istiyorm gaym ama aseksüelim cnsel ilişki falan sevmiyorm.


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Gay olmanın kötü birşey olduğunu sanmıyorum , bu senin tercihin , herkes saygı göstermeli .

    Sen rahatsızsan uzman yardımı al sadece

    0|1
    0|0
    • Krdesm gayligi dert etmiyorm pek ama cok ckingn ve utangac birisym boyle olmk istemiyorm hayatmda aktif olayim diyorm yani

    • Hepsini Göster
    • Gaylık tercih olsaydı hetero olurdum sızin gibı bu tercıh degil tanrı bizi böyle yarattı

    • Evt alllah bzi boyle yratmis. Terch degl

Kızlar Ne Diyor 1

  • bence yardim almalisiniz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • sen adam gibi yazmayı öğren önce sen harbi gaysın iliklerine kadar hemde.doğru düzgün yürüyemiyorsa bile insan doğru düzgün yazı yazar.sen girişken olma ulan.

    1|1
    1|2
  • oda senin özelliğin kardeş ...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...