Lütfen yardım edin arkadaşlar Çokkk çokk ihtiyacım var

Arkadaşlar dün gece kuzen ve bir arkadaşla beraber eve 3 escort bayan çagırdık , neyse işleme başladık bayanın saati doldu ve ben hala boşalmadım . Acaba çoook geç boşalma diye birşey mi var :D çünkü mastürbasyondada çok geç boşalıyorum hatunun bağırmaları hala kulaklarımda/ Ayrıca bayan arkadaşlar bu durumu nasıl karşılıyor geç boşalmak escort a sıkıntı cıkardı normal bayanlara da cıkarır mı


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Kadın geç kaldığı için rahatsız olmuştur. Bir şey soracağım, eskort kadınlar nasıl oluyorlar ? Biraz tarif eder misin ?

    0|1
    0|0
    • Bildiğin bayan yani , merak ettiğin şey ne tam olarak

    • Hepsini Göster
    • Fazla başarılı değildi idare eder cinsten paraya kıyıp elit escot çagırırsan pişman olmazsın . Davranışları soguk degıldı asırı labalı de degıldı tabiki escottan escota değişir bu durum . Ayrıca ipler senin elinde istediğin pozisyon vs denersin yani

    • yok zaten öyle bir şey yapmak istemiyorum da sadece merak ettiğim için sordum teşekkür ederim

Kızlar Ne Diyor 2

  • bitsede gitsek durumnu gec bıosalmada yasıyoruz ya bı yandan ıyı de cok gecse kötu ya

    0|1
    0|0
    • Hatun da biraz folloş du galiba onun da etkisi vardır elbet

  • Her gun yapmak isteyince daha zor olucak bosalmak alkol alinca gec gelicek..

    zor bir durum...can yakiyor cok gec bosalmak vajina tahris oluyor.

    1|1
    0|0
    • ortalama süresi ne kadar yani vajinanın tahris olmaması ıcın ?

    • Belli kistas yok.

Erkekler Ne Diyor 4

  • Reklamlar sıkıcıdır , hemen zap yapılan ilk şeydir.

    0|2
    0|0
  • bende de aynı durum var , düzenli ilişkin olduğunda düzelir zannedersem

    0|1
    0|0
  • Normal bir iinsan ortalama 5 saniyede bosalir burada dalgami gciyonm

    0|1
    0|0
    • 5 saniye mi , sadece seri bir şekilde rahat 15 dk yaptım ama gelmedi

  • bir kaç soru sorabilirmiyim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...