Çok acı çekiyorum yardım edin lütfen..?

Ben 18 yaşında bir eşcinselim. Eşcinsellik duygularımı ilkokulda yaşamaya başlamıştım. Erkeklere farklı gözle bakmaya başladığımın farkına yavaş yavaş varıyordum. İlkokulda sadece hoşlanıyordum. Ortaokulda ise sevmekten öteye gitmek istiyor insan. Birşeyler yaşamak istiyor. Ortaokul 8.sınıfta ise arkadaşlar bize gelir yeryatagında yatardık. Yatarken ufak dokunuşmalarımız olurdu bir arkadaşımla.. Sadece dokunuşmalar olurdu daha fazlasına gitmezdi. Eşcinselliği orda dokunmalarda yaşadım ilk.. Ortaokul bitti ve arkadaşlarla yollarımız ayrıldı. Okullar ayrıldı, evler taşındı koptuk birbirimizden.. Aradan 4 sene geçti. Ve geçenlerde ise facebook'da denk geldik. Görüşelim falan diye muhabbet ettik. Görüşmeye gittiğimde çok değişmişti. Tavırları, hal ve hareketleri, yüzü herşeyi.. Başını beladan belaya sokmuş, herşeyi içer olmuş ve Biraz da kız düşkünü olmuş..8.sınıfta ki arkadaşım değildi sanki. Bu beni neden bilmiyorum ama çok üzdü. Eskiyi herşeyi unutup böyle olması beni üzdü. Ben onla buluşmadan önce kötü gözle bakmıyordum. Sadece aramızda arkadaşlıktan öte bir ilişki olabileceğini sevebileceğimi, sevilebileceğimi düşünmüştüm.. Şimdi ise facebook da kızları ekleyip duruyor. Kız düşürme peşinde. Ve bana en çok koyan bana kız ayarlar mısın? demesi.. Ben bunu nasıl yaparım..? Tamam dedim dışımdan gülerek içimden de kan ağlayarak.. Ben sigara falan içen biri değilim. Alkol ise olsa içerim olmazsa aramam. Onun ise içmediği şey kalmamış.. Ama kötü biri değil.. 1 ay önce başını yine belaya sokmuş. Bana yazdı bütün olup bitenleri. Teselli ettim. vs.. Gel arasıra bize konuşuruz dedi. Tamam dedim. Ama onun istediği kişilikte ben olamıyorum. Ben sessiz sakin duygusal biriyim. Ama bu onu sıkıyor sanki.. O da yalnız bende yalnızım. O da mutsuz bende mutsuzum. Oda düzgün takılmak istediği bir arkadaşı olsun istiyor. Bende istiyorum. O beni hep geri planda tutuyor. Ben her zaman can dostum bir arkadaşım olsun istedim. O da istiyor. Ama denk gelemiyoruz. İkimiz de yalnızız.. Çok acı çekiyorum ikimizde aynı şeyleri isterken denk gelemediğimize.. Ne yapıcam ben?. Çok çaresiz ve yalnızım..


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Psikologa din adamlarına her türlü çareye başvurmalısın evet zor bir sınav eşcinsellik ama Allah dermanını indirmediği dert vermez.Üstelik dermanınıda kuranda belirtmiş oruç demiş namaz demiş gusül demiş abdest demiş.Ama gel gelelim biz eşcinsellere bunları yaptıramıyoruz.Sonra kalkıp ben mi yarattım kendimi böyle Allah böyle yarattı beni engel olamıyorum kendime demeye başlıyolar 3-5 sene sonrada islamdan uzaklaşıyolar.Oysaki ilaç ap açık belli kuranda.

    Allah yardımcın olsun.Kardeşimizsin sende.Eşcinsel oldugun için seni aşşalayacaklarını felan düşünme sakın.Git süleymaniye külliyelerine felan derdini söyle derman olsunlar.Dua ederler sana bol bol yanında olurlar.Ben çok şahit oldum bizim yurda böyle anne babaları çocuklarını getirirlerdi kırmızı dar pantolon felan giyerlerdi çocuklar birinde hocamız isyan edip anlatmıştı aileler bu yaşa kadar onlara hiç bişey vermiyo çocuk gençleşip filizlendiğinde Allah sınava tabi tutunca kalkıp buraya getiriyolar bizlerin sihirli deynekleri yok ağaç yaşken eğilir ben ne yapabilirim bunca çocuğa biri benim oğlan içki içiyo adam edin diye getiriyo öbürü sigara içiyo adam edin diye getiriyo.Biri hırsızlık etmiş adam edin diye getiriyo.Sen testi kırıldıktan sonra değil testi toprak halindeyken getirki Allah'ın adına bişeyler öğretebilelim o öğrendikleriyle Allah'tan korkarsa ne ala korkmazda yanlış yola girerse bizim elimizden bişey gelmez demisti.Bizim yurda gelip bir süre sonra kıyafetleri değişen normalleşen adamlarda vardı 2 tanesine denk geldik.

    Ama onlar inat etmediler söz dinlediler.Sende git sözlerini dinle kurtulmak için dua et azmet.Başka türlü yolun yol değil.Allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
    • Benim sadece duygularım farklı. Hareketlerim, tavırlarım, konuşmalarım kadınsı değil. Dışarıdan bakınca eşcinsel olduğumu anlayamazsın.Kadın olmak gibi bir düşüncemde yok. Topuklu ayakkabı giymek, ruj sürmek gibi bir isteğimde yok. Benim sadece duygularım farklı. Kızlarla çıktım ama sevemedim onları. Ben Allah'tan onun şerrinden korkuyorum. Ama kendime duygularıma hakim olamıyorum. Sevgiye ihtiyacım var ve bunu hemcinsimden bekliyorum..

    • Hepsini Göster
    • Öyle bir yer burada var mı hiç bilmiyorum..

    • taaaaa afrikanın köyüne bile kurmuşlarsa yurtlarını emin ol senin şehrindede vardır :)


      araştır bulursun.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Psikoloğa bir git

    0|0
    0|0
  • Sen hoslaniyorsun bu cocuktan ve arkadastan iteye gecmek istiyorsun anlasilan..obdan uzuluyorsun.

    0|0
    0|0
    • Sanırım öyle. Çok mutsuzum gerçekten..

    • Hepsini Göster
    • Ona yakin olmak istiyorsan bu sekilde devam et..beraber yiyin icin gezin...cinsellik girerse seni kucuk gorup asagilar belki ya..isiini gormeye bakar..uzulme bosver hersey olacagina varir.

    • Denk gelemiyoruz ki. Bende beraber gezip tozmak istiyorum. Kötü çevresinden uzak dursun istiyorum ama sanki yanaşmıyor bana.. Bana faceden yazıyo hatrımı soruyor ama uzağız hala sanki ya..

Erkekler Ne Diyor 3

  • usta seninyaş kaç bilmiyorum ama o normal erkek gibi takılıyo doğru olanı da bu zaten .

    eğer onun istediği gibi b i arikadaş olmak istyosan eşcinsel düşünceleri bırakmalısın ya da ona bıraktığıı göstermelisin

    ama sana bişe söylim mi ; bence o çocuğa yol ver . çünkü o senin eski masum arkadaşın değil , biton çamura pisliğe batmış . uzak dur ondan . yeni bir arkadaş elbet bulursun ama bu o çocuk olmamalı , başını ağartırsın haybeden , gerek yok .

    0|0
    0|0
    • Sorumu okumamışsın sanırım. Yaşım 18. Herşeye bulaşmış olabilir. Ama bana karşı hiç bir zaman kötülüğü olmadı. İyi niyetli biri. Abazan olmak, kız olmadan yaşayamamış konuma gelmek erkeklikse ben almayayım sağol..

  • Kötü arkadaş insanı yoldan çıkartır. Sen içine kapanık duygusal birisin ama o öyle değil o yüzden uzaklaş ondan.

    Eşcinselliğine gelince bir psikiyatriste görün önce bunun psikolojik mi hormonal mi olduğunu kesinleştir hemen eşcinsel tanısı koyma kendine.

    0|0
    0|0
    • Ben gizliyim. Bunu ailem, arkadaşlarım kimse bilmiyor. Bu riski nasıl göze alırım bilmiyorum..

  • Pisikoloğa git başka çaren yok şu eşcinsellik işini çöz !

    0|0
    0|0
    • Sorumun sadece başını okudun değil mi ?

    • Vallahi sonuna kadar okudum ama bana eşcinsellik meselesi daha önemli geldi. Dostum eşcinsellik senin tercihindir saygı duyarım ama insanların türk insanlarının böyle tercihlere saygısı yok malesef. Sen eşcinsellik sorununu çözüp arkadaşına normal bir gözle bakmaya başladığın zaman. Senin can dostun olur istediğin gibi dost arkadaş olursunuz !

    • Onuda denedim. Ben şuan zaten ona arkadaş gözüyle bakıyorum. Ama sanki üzerimde büyü var. Hiç doğru düzgün arkadaşım olmuyor..

Yükleniyor...