Ateist değilim sadece soru işareti ?

Arkadaşlar ateist falan değilim. Ama çoğu kişi gibi benim de aklımda soru işaretleri var. Örneğin : Kuran-ı Kerim de eşciselleri katledin, dışlayın vb gibi şeylerden bahsediliyo. Ama eşcinsellik doğuştan hormonlarla gelen bişey. Yani Allah ona doğuştan eşcinsel olması için hormonlar eklemiş. Neden yok yere onları katledelim dışlayalım Allah böyle yaratmış ama Kuran-ı Kerim de böyle demiyor ?


0|0
5|18

En İyi Kız Görüşü

  • Lut kavmini

    ve pompei halkıı da bir araştır Araştır

    Kuranı tamamen okumadan ordan buradan dolma laflarla kendinizi kandırmayın

    eşcinsellik kalıtsal doğuştan falan değildir Bunu açıklayn bildirenede lanet olsun

    Bu bir tercihtir

    ve rabbimiz Bu tür sapkınlıkları hoş görmemiştir

    1|4
    4|1
    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler. En mantıklı cevap seninki oldu. Diğerleri beni dinsiz çıkartmaya çalışıyolar da.

    • rica ederim Doğru bilgiler oku kuranı iyi oku Teşekkürler

Erkekler Ne Diyor 18

  • eşcinsellik doğuştan gelen hormonlardan tamam da bunun için psikolojik tedavi görebilirsin veya da evlenebilirsin senin mantığına göre gidersek kuranda ''biz insanı en güzel biçimde yarattık '' diyor ama bazı insanlar kolsuz bacaksız 2 kafalı 5 parmaklı doğuyor bu da yanlış o zaman :S araştırmadan etmeden kuranı sorgulamayın zaten kuranda sizze bunu söylüyor '' sorgulamayın bişey bulamazsınız''.

    1|0
    1|1
  • hayır efendim Kur-anı kerimde öyle birşey demiyor. sanırım bahsettiğin şey lut kavmi. o kavim için de peygamber gönderildi ve doğru yolu bulmaları için onlara da emir verildi. ama onlar apaçık sapkın ve azmış bir kavimdi. ve Allah da o kavmi helak etti.

    Kur-an'ı kerimde her derdin devası yalnız alemlerin Rabbı olan Allah'tan dır. bir çok hastalığın, derdin devasını yalnız Allah verebildiği gibi o da bir hastalık ise onun da dermanı Allah'tan dır. bunun için yalnız Allah'a yönelmek gereklidir.

    Allah'a yönelen şüphesiz doğru yolu bulur. Ondan uzaklaşıp kendi başının çaresine bakabileceğine inanan ise yanlışa düşmekten kaçamaz.

    0|0
    1|0
  • Eşcinselliğin oluşmasında cevresel ve genetik faktorler vardır. Evet biri doğuştan eşcinsel olabilir, onu yaratan ALLAH suç tabiki eşcinsel olanın değildir. Ama eşcinselin imtihanıdır kimseyle birlikte olmaması gerek. Yani bir erkeğin kadınsı hormonları olabilir, ama bu illa gidip biriyle cinsel ilişkiye girmesini mi gerektirir. Eğer bu dünyada sabrederse onun mükafatı herkesinkinden daha büyük olur vesselam

    1|0
    0|0
  • şu eşcinsellik olayıyla lut kavmi olayını bağdaştıranlardan da gına geldi artık

    lut kavmi helak oldu evet ama eşcinsellik yüzünden değil ordaki insanlar birbirileriyle ilişkiye giriyorlardı ALLAH onlara düzelmesi için melek gönderdi meleklere bile sarkıntılık edince helak oldular

    sırf eşcinsellik yüzünden helak olunuyorsa o zaman dünyanın yarısından fazlası çoktan yok olurdu!

    ayrıca eşcinsellikten daha büyük günahlar vardır..fatih altaylıda izlemiştim cübbeliye sormuştu.bir eşcinsel bir hırsız var hangisi önce cennete girer...cübbeli eşcinsel olan girer dedi çünkü hırsızlık daha ağır bir suçtur..

    0|1
    1|5
  • bu konuda kulaktan dolma şeylerle hüküm verme, tefsir ve ilmihal bilgisi olanlara sor, ne demişler yarım hoca dinden, yarım doktor candan edermiş.

    0|0
    0|0
    • Hocadan duyduğum bir söz bu.

    • tefsir ve ilmihal bilgisi olan derken imamdan bahsetmemiştim, derin bir konu bu.

  • kuran da öyle bir şey demiyor sallama ...

    1|0
    0|0
  • Sadece eş cinselleri değil ''Müslüman olmayan herkesi katledin'' diyor. Diyor çünkü yazan kişi her kim ise, o dönemin kendine sağlayacağı avantajları göz önünde bulundurarak yazmış. Gökten inen bir şey yok.

    3|1
    4|5
    • + sizde olmasanız çekilmiyor buralar.

    • Hepsini Göster
    • :))

  • 25 yıllık müslümanım öyle bır ayet görmedım henüz.Sadece Sapkın lut kavmının helak edılmesıyle ılgılı ayetler var.Varsa öyle bir ayet Bilinçlendir !1

    1|1
    1|0
    • Bi hocadan duyduğum bu. Eşcinsellerin Kuranda katledilmeye kadar yolu vardır dedi. Doğrusu yalanı kendi boynuna.

  • ya arkadaş her Kur'an mealine aldanmayın. Bir de her ayetin inme sebebi var bir olay üzerinde inmiştir o olayı öğren bakalım o zaman vicdanın el vermiyor mu göreyim?

    1|0
    0|1
  • soyleki escinsel ilişkide bulunanlardan bahsediyor orda coğu fantazı olsun diye bu isi yapıyor cidden kendini erkek gibi hisseden bir kadın onunda sınavının bu olduğunu anlamalı ya da erkek..

    1|0
    0|0
    • Hormonlardan dolayı erkek olur bir bayan. Daha sonrasında erkeklik hormonları ağır bastıkça ilişkiye girme isteği de doğar zaten gayet normal.

    • doğar ama girmemeli girerse affı yok bunun

  • Katledin diye Kuran'nın neresinde geçiyor?

    1|0
    0|0
    • Eşcinsellerin katli vacipmiş. Sallamıyorum kötülemeye çalışmıyorum.

    • Hepsini Göster
    • her diyene inanmamanı tavsiye ediyorum

    • İnandım demiyorum. Sadece sorgulama ihtiyacı hissettim.

  • Arkadaş eklersen detaylı bir şekilde konuşabiliriz aydınlatırım

    1|0
    0|0
  • tanrı yok beyler dağılın.

    1|0
    3|3
  • galiba tanrı yok din yalan. gün gittikçe bunu anlamaya başlıyorum.

    1|0
    2|4
    • Senin görüşün...

    • Hepsini Göster
    • bunu yazanların yalan söylemediğini ne biliyon? önce kendin iyice araştır

      sonra karar ver

      bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma

    • öyle diyorsan öyledir.

  • Livata Eden MEL'UNDUR.

    0|0
    0|0
  • türkçe halinde bazı kelimeler farklı anlamlara geliyordu yanılmıyorsam.

    1|0
    0|0
  • nerde dışlayın yazıyo? hangi sure ? hangi ayet ?

    hormonlordan falan gelen bişey değil, bunlar eşcinsellerin bahanesidir

    her çocuk islam fıtratı üzere doğar ve islamdada eşcinsellik diye bişey yoktur

    1|0
    0|0
  • kuranda nerde yazıyomuş sadece hz ebubekir 'in bazı eşcinselleri yaktırdığı söylenir o da gerçek mi bilen yok.

    0|0
    0|0
    • Sallamıyorum. Ayrıca eşcinsellerin diğer dünyada cennetlik olamayacağı da yazıyo.

    • sallıyosun demedim ki nerde yazıyo dedim hangi ayet benim de bilgim yok yazıyo diyen sensin

    • Yazıyo demiyorum. Ama televizyon programında katledilmeye kadar yolu vardır dedi hoca. Bende bunu saçma buldum ve sordum sadece bir soru işareti.

Kızlar Ne Diyor 4

  • Kur'an parça parça inmiştir bunu sakın unutmayın.

    Puzzle düşün parçaları birleştirmeden asıl resim ortaya çıkmaz.

    Baştan sona tefsirini okumadan anlamadan bu soruları sormak mantıksız.

    Oku bitir bağlantı kur ,anlamazsan daha çok araştır.İnanmak için değil anlamak için önce çaba sarfedilmeli.

    1|0
    1|0
  • Bu işin peşini bırakma oku anam oku. Doğru yolu bulacan.

    1|2
    2|2
    • Sence doğru yol ne ? Ve bu sorumun cevabını biliyomusun ? :D

    • Hepsini Göster
    • Dedim ki: "biz böyle büyüklerimizin dediklerine inanıyoruz ama neden araştırmayalım? bir başladım araştırmaya iyi ki araştırmışım. O kadar zaman hiçe inanmışım dedim şimdi kafam rahat.

    • Bende araştırdım az az. Çok kafama takılanlar var. Soru işaretleri var vsvsvs

  • Katledin diye bir ayet yoktur , Allah doğuştan hormonal olarak farklı insanlar yaratabilir ama dislayin diye geçenler eşcinsel ilişki içinde yaşayanlardir . Evli insanlara bile haramken erkeklere helal olması söz konusu olamaz di mi . Kuran - ı Kerim 'den bahsederken dini anlamda bilip bilmeden futbol maçı yorumlar gibi yorum yaparak birşey konuşulmaz bunu da unutma.

    0|0
    2|0
    • Ben bunu uydurmuyorum zaten doğruluğundan %100 eminim demiyorum. Sadece televizyonda ünlü bir hocanın söylediği söz tam olarak bu.

  • Bence böyle bir şey yoktur. en azından eş cinsel kelimesi geçmiyordur. varsa da nerde İslam hoşgörüsü derim.

    1|0
    0|0
    • Eşcinsel geçmiyo zaten. Ama tercümesi eşcinsel olan kelimeler var. Aynen nerde hoşgörü ?

Yükleniyor...