Arkadaşlar vajinama ağda yaparken çok korkuyorum kızlık zarım patlar diye siz nasıl yapıyorsunuz ?

Vajinama ğda yaparken alt bölgeleri almaktan çok korkuyorum kızlık zarına zarar gelir diye böyle bişey olabilir mi ?

Güncellemeler:
lütfen ciddi cevaplar istiyorum.

0|0
5|12

En İyi Kız Görüşü

  • Saçmalama canım öyle bir şey olmaz.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • patlar mı hahaha hıc gulecegım yok mayın mı lan bu gdfgsfasddf

    4|2
    0|0
  • aman boş arazide yapta patlamadan insanlar zarar görmesin :))

    1|0
    0|0
  • Ne alaka ya kızlık zarı o kadar ağızda değilki bişey olmaz sen temizliğini yap

    1|0
    0|0
  • ne ilgisi var kızlık zarınla, aptırmadan önce krem sür acıda hissetmezsin

    1|0
    0|1
  • patlama nedir ya ?

    1|0
    0|0
  • bantla kapat ağzını patlamaz o zaman patlarsa artık kısmet böyleymiş deyip kullanıma açarsın

    2|0
    0|0
  • sen yorma kendini

    1|0
    0|0
  • Ağda bende yapacam en güzel nasıl ve ne tür bir ürünle yapılır acaba ?

    1|0
    0|0
  • bunu bomba mı sandın :)

    1|0
    0|1
  • ateşle yaklaşmazsan patlama olmaz.

    1|0
    0|0
  • bişey olmaz

    1|0
    0|0
  • link tabi böyle olmalı dimii ?

    0|0
    2|1

Kızlar Ne Diyor 4

  • ben yapıyorum bişi olmaz yap bacım temizlen ya da tüy dökücü kullan ağda şart mı

    1|0
    0|0
  • Boşver gelirse gelsin ya nolcak ki

    1|0
    0|0
  • Millet ciddiye almamis ama ben tirnagimla cizdim agda yaparken amaa bozulmasi falan kolay degil oyle.

    1|2
    0|0
    • nasıl tırnağınla çizdin

    • Bayagi elim o bolgedeyken tirnagimla cizdim cok az bir kan geldi.

  • yaa ne alaka ama içine sokmaycan.. korkma..

    1|3
    0|1
Yükleniyor...