Bekaret parmak ile bozulur mu?

bu nasıl sorarım bilemiyorum.ben 12-13 yaşlarında mastürbasyon yapmaya başladım tabi o zamanlar daha bunun adını bile bilmiyorum.Ondan sonra devam ettim.Artık vajinam ile oynamaya başladım şimdi kızlık zarı 1.5 cm içerisinde herhangi bir zorlama dışında bozulmaz ya bende hatırlamıyorum geçenlerde arkadaşla konuştuk tabi bende bir korku sardı kıza söylemedim durumu ben parmaklarımla kendimi tatmn etmeye çalıştım zorladığımı hatırlamıyorum yırtıldığını da düşünmüyorum ama farkında olmadan yırtmış olabilirmiyim girişine soktum parmaklarımı daha fazla ileriye gitmedim bu konuda varsa bilgisi olan bir yardım etsin doktora asla gidemem ki ailem öğrenirse biterim :((


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • kanama olmamışsa bozulmamıştır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • sadece ucunda bıraktıysan bir şey olmaz merak etme... ama yinede çok tedirginsen bir dr a görün.. bunu ailenin bilmesine gerek yok gizlice gidebilirsin...

    0|0
    1|0
  • Yarrakla bozuluyor da parmakla neden bozulmasin.

    1|0
    2|0
  • parmağınla çok zorlarsan bozulur yoksa az bir girişle bir şey omaz tabi sert bir cisim içine sokmadıysan

    0|0
    0|0
  • bişey olmamıştır bence, kızlarının parmağının çapı 0.5 ile 1 cm arasında değişiyor. zarı bozacak penis ise 3cm ile 4 cm çapta değişir, yani parmağın girmiş olsa bile muhtemelen zarın ortasından geçip bişey yapmadan geçmiştir. ama yine de tehlikeli. bozulmuş olsa kan gelirdi zaten sıkma canını. detaylı bilgi istersen dertleşebiliriz.

    0|0
    0|0
    • ben bir bayan olarak bişey bilmiyorum siz erkkekler aşmışısınız yahu kan gelmedi yani öyle hatırlıyorum korkuyorum yine de

    • yok yahu bunlar genel bilgiler daha, çok daha spesifik sorulara cevap verebilirim :) kan gelmediyse sıkıntı etme ;) başka merak ettiğin şeyler olursa çekinme, bilgilendirmeye çalışırım :))

  • ya ne kazbankar var aramızda ya :)

    0|0
    3|0
  • o zarı bozmak okadar kolay değil

    bazen vücut yapısına göre değişebilir ama öyle 1-2 cm lik bişi değil

    0|0
    0|0
  • 2-3 cm kadar birçey olmaz çok sivri bişey sokma.ne sıklıkla yapıyorsun?

    0|0
    0|0
  • kanama olduysa bozulmuşşştrr

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • zardan zara farklılık gosterebilir her zaman kanama olmuyo diye biliyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...