Lezbiyen evlilik yapmayı düşünüyorum, fikirleriniz neler?

Cinsellikle alakası yok



Onu çok seviyorum onunla evlenmek istiyorum

Ama din aile vs gibi sorunlar var

Hayatımda hiç bir zaman bu kadar mutlu olmadım

yaşamak istiyorum ve sadece onu istiyorum

Ailem duyarsa üzülür biliyorum

Ama hisslerine engel olamıyorum

Artık kararım kesin evlenicem

Onsuz yaşıyamam ben


0|0
2|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunun için , öncelikle psikiyatrik muayeneden geçmen , bundan kararını oluşturan temeller sağlıklı çıkarsa ( yani geçmişte bir kendi cinsinden taciz yaşamadınsa , hormonlarının düzgün çalıştığına , DMV4e göre ara cins olarak tabir edilen gruplardan birine girmiyorsan ) , karşındaki de bu niyet ve özellikleri taşıyorsa yapacak tek şey buna izin veren ülkelerden birine gitmek ve orada kendinize göre bir hayat kurmanız gerek.

    Bununla neleri kazanıp neleri kaybedeceğinizi de aşksal isteksel değil , tamamen matematiksel olarak oturup düşünmende çok fayda var. Bu bilgi yayıldıktan sonra ki yayılır ; geri dönüşü nerdeyse imkansızdır

    0|1
    1|0
    • Seviyoruz bir birimizi daha fazla beklemek istemiyoruz

    • İyi de o kadar basit değil bu konu . Birçok taş yerine oturmalı . Bu bilgileri Türkiye için vermedim zaten , buna izin veren ülkelerde ana kurallar böyle , lezbiyen evliliği de sağlambir kurum olarak kurduruyor adamlar . Herşeyden önce de birbirinize 60 yıl daha bugünki gibi sevgi duyup duymayacağınız ya da boşanmak için mahkemeleri meşgul etme adayı olup olmayacağınız da devlet-aile ikurumu anlayışında var. Saman alevi ise , beraber de yaşayabilirdiniz , neden illa yasal kayıt gerek ?

Erkekler Ne Diyor 8

  • bu yaşlarda böyle olur sahile vuran dalgalar kayaları kum haline getirir.

    0|0
    0|0
  • Yaa gidebiliyorsan Hollandaya git ama neden illa resmiyette evlenmek gibi bir fikir bana saçma geldi ?

    Yani bir kağit parçasimi bu konuda rahatlaticak,

    İstiyorsan ayni evi paylaşip dilediğniz gibi özgürce yaşıyabilirsiniz bunu, kimene ki ?

    Ama şöyle birşey var sen ev dişnida özgürce her yerde bunu yaşamak istiyorsan Hollandaya gitmen şart

    0|0
    0|0
  • amerıka hollanda da olabılır ancak sevıyorsan oda sevıyorsa konusursunuz

    0|0
    0|0
  • Elini yüzünü yıka düş al yat uyu unut bu fikirleri :)

    1|0
    0|0
  • hata yaparsın sadce

    0|0
    0|0
  • Senin ki inan geçici bir hevesten başka birşey değil.

    0|0
    0|0
  • Evlendiğini bilmek zorunda değiller... Aynı eve çık onla yaşa olsun bitsin...

    0|0
    0|0
  • o da seni seviyor mu? o ne düşünüyor?

    0|0
    0|0
    • Evet

    • Hepsini Göster
    • yalan bunlar dostum, severken herkes de hep sevecem seni, sensiz yaşayamam diye :)

    • Yaşıyıp görücez

      Ayrı eve çıktığımızda

Kızlar Ne Diyor 2

  • sonuçta aileni kaybetmeyi göze alıyorsan sen bilirsin

    ayrıca toplum tarafından dışlanmakta var tabiki

    0|0
    0|0
  • Bayanların egosu yüksek olur birbirinizi kaldırabilicek misiniz

    0|0
    0|0
    • Seviyorum onu

    • Hepsini Göster
    • Cinsellik yaşıyo musunuz peki

    • Evet.

Yükleniyor...