Bir kadına sahip olmak nasıl bir his?

Oncelikle benimkisi muhtemelen hormonal.Zevkine degil.Kucuklukten beri erkeklerle daha iyi anlasirim.Ama zamanla farkettim de erkeklere karsi hicbir cinsel istek duymuyorum.Tam olarak lezbiyen sayilmam ama oyleyim galiba.Ben bir kiza sahip olmak nasil bir sey gercekten cok merak ediyorum ve siz erkekler gibi degilim.Bir kiza gidip birliktelik teklif edemiyorum muhtemelen direkt reddedilirim.Sevdigim bir kiz var onu cidden cok seviyorum.Onu kollarima almak ona sarilarak uyumak ona dokunmak istiyorum.Ama bir sevgilisi var ve beni tanimiyor bile.Bana birazcik anlatin bu hissi bir kiza sarilmak ve onu koruma hissi duymak bunlar nasil duygular.Bende bu hissi tatmak istiyorum . . .


0|0
0|9

En İyi Erkek Görüşü

  • bi arkaasım vardı senın gıbı sonra bı erkekle beraber oldu sevmıyordu takı cınsel ılıskıye gırene kadar bna kadın oldugumu hıssettım ayak parmaklarımdan sacımın ucuna kadar zevk aldım dedi seni bir kız tatmin edemez bnce bı erkekle yaklasta sende anla kollarına almakmı ıstıyceksın senı kollarına alan bırımı ıstıyceksın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • bu lezbıyenlerın yuzunden neler kaybedıyoruz ...çok korkunç

    bırınden fena halde etkılenırsınız LEZ çıkar

    isyan...

    0|1
    0|0
  • enteresan ilgi çekici geliyor :D :D bir arkadasım vardı o da öyleydi ama bilemem yine de .Herkesin kabul edeceğini sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • arayis icindesin belli.

    0|0
    0|0
  • kanka sen yanlış yoldasın , bak kızın senden haberi bile yok , boşver böyle şeyleri karşı cinse odaklan :D

    0|0
    0|0
  • süper bir his iyi ki kadınlar var

    0|0
    0|0
  • SUDOKU'ya yönel

    0|0
    0|0
  • Onu Bırakta YAtakta çok güzel beceriyosun yapıyosun demesi bitiriyo

    0|0
    0|0
  • lezbiyen.avi

    1|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...