Evleneceğiniz kız gelse size bakire değilim dese?

Ne yapardınız ne düşünür neler hisssederdiniz? Ayrılır mıydınız ya da önemsemez miydiniz geçmişini


0|0
2|25

En İyi Kız Görüşü

  • Zaatın yediği haltlardan senin haberin olmayacak ama sen bakire değilim demek zorunda kalacaksın her şey usulune uygun olmalı sende ona yedireceksin maksat kan görmekse zarım esnek diye uyutup kandırıcaksın gece kalkıcaksın vişne ile kırmızı mürekkepi karıştaracaksın kıvamı tutması için bir kaç şey daha var yedireceksin bir güzel.

    4|1
    0|5
    • sunu merak ettim, bunlari yaptiginda vicdanini buzdolabinami koyuyosun

    • Hepsini Göster
    • erkek arkadaşın,nişanlın(her kimse) eğer bakire bir kadınla evlenmek istiyorsa,senin bu evliliği yapabilmen için bakire olman gerekir. yok değilsen sen bu evliliği haketmiyorsun demektir onunla.(değersiz olduğun anlamında değil yanlış anlama,onunla haketmiyorsun)yalana dolana gerek yok,hakkına razı olmalısın

    • Sonra bunu yapan şahış anne adayı olcak ve çocuğumuzumu büyütcek Allah kendim gibi namuslu bir eş nasip eder inşallah

Erkekler Ne Diyor 25

  • Ne güzel işte :D

    Umarım o da pişman değildir ve her seksinden doyasıya zevk almıştır...

    Yani evleneceğim kadının aklı ve kalbi olsun, bekaretinin olup olmamasının hiçbir önemi yok...

    0|0
    0|0
  • Eğer gerçekten evleneceksem seviyorumdur. Bu benim için sorun olmazdı.

    Bakireliğe karşıyım. Kimlerle birlikte olduğu kaç kişiyle olduğu önemli. Her önüne gelene veren bir kızsa zaten hayatımda olmaz. Ama gerçekten aşık olduğu sevdiği insanla birlikte olmuşsa hiçbir şey demezdim. Kimsede dememeli zaten!

    1|0
    0|0
  • uyanık bir erkek sorun değil bitanem seni çok seviyorum sorun olmaz benim için önemli değil der

    senden istediğini alır kaybolur

    dürüst bir erkek benim iiçin sorun olur der

    çok seven dürüst birisi ise önce sorun olmayacağını düşünür sonradan illaki sorun olur

    hiç bir türk erkeğinin kabul edeceği bir durum değil mecbur kalıp kabul etse dahi ilerde sorun olur

    daha önce başkaları ile birlikte olan erkekler bu durumu biraz daha hoş karşılayabilir

    erkeğin seçme şansı var ise bakire olanı tercih eder

    karmaşık gibi görünen basit bir durum aslında

    0|0
    0|0
  • benim için ne zarının, ne de bacaklarının arasından akacak iki damla kanın önemi yok. insan olsun. kadın olmanın gerekliliklerini yerine getirsin.

    1|0
    0|0
  • o zamana kadar nerdeymiş mesele bakire olup olmaması degıl o gune kadar benı aptal yerıne koymasına kızarım

    0|0
    0|0
  • Başka türlü birşey olsa affederdim ama daha önce başkasının olmuş bir kadını karım olarak kabul etmem..Büyük konuşmamak lazım ama ayrılırdım çünkü evlendiğim kadın ilk ve son kez benim olmalı..

    0|0
    0|0
  • Evlenmeye karar vereceğim kızdan zaten emin olurum ama öyle bir durumda herşey biter. şeytan görsün yüzünü. Bi tokat atarım tabi.

    0|0
    0|0
  • Yok önemsemezdim eğlencesine devam etsin GEÇMİŞİYLE , kandırmaya kalkma yazık günah .

    1|0
    0|0
  • bende değilim derim

    2|0
    1|1
  • bazı cevaplar kişiden kişiye ddğişir

    0|0
    0|0
  • orda ölürdüm herhalde...

    1|0
    0|0
  • Kapıyı gösteririm a.mk

    0|0
    0|0
  • Kisilik meselesi bu .Herkes kaldiramaz mesela ben onun sulalesini operim

    0|0
    0|0
  • Korkunc bişey

    0|0
    0|0
  • ayrılırdım tabiki.

    0|0
    0|0
  • Ona üçüncü deligi açar... çiktigi yere geri sokardimmm

    0|0
    1|0
  • ee yani ? derdim.

    0|0
    0|0
  • seviyorsam umursamam

    0|0
    0|0
  • herşey için teşekkür ederdim sonkez.

    0|0
    0|0
  • Sen bakire değilsın anlalilan

    0|0
    0|1
  • pat diye söylerse düşüp bayılırım heralde.

    0|0
    0|0
  • Ayrılırdım. sebebi daha önce söylememiş olması.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle ayrılırdım

    0|0
    0|0
  • Evlenmeden önce söylediği için sorun olmaz güvenimi kazanır ama evlendikten sonra öğrenmiş olsam sorun olurdu.

    0|0
    0|0
  • gel o zaman ediyim derdim :))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...