Ip gibi akıntım var ne olmuş olabilir?

baslıkta dediğim gibi ip gibi akıntım var afedersiniz elimle tutup cektiğimde uzuyo içimden çıktıgını hissediyorum bir yerde hamile kalmak için uygun zaman oldugunu okudum dogrumudur bilen varsa yardımcı olabilirmi ?


0|0
6|2

En İyi Kız Görüşü

  • Sen gun ayirt etmeden devam et.o bende de oluyor ben onu sperm saniyodum bak iliskiden sonra geliyo sanki donuk gibi.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • ben sağlıkçıyım :D ama sorununu anlamadım ki

    0|0
    1|0
  • Karşı cinsi tanıdıkça soğumaya başladım.Normal bir şey tamam da harbiden iğrenç laan çektikçe uzuyo filan :(:(:(:( ağlıcam şimdii

    0|0
    1|0
    • hahahahaa alemsın yaa

    • Hepsini Göster
    • sizin sanki hiç iğrençlgnız yook napalım oluyo ıste

    • ne iğrençliğim var vücudumuzda? :D bayanların boşalmasını iğrenç bulacak kadar çocuk veya ergen değilim.ama bayanların cinsel organları gerçekten birsürü şey oluyor.tabii rahmin yeni bir çocuk dünyaya getirecek kadar özel bir şey olduğunu ve vajinanın oraya bağlandığını göz önünde bulundurursak normal bir şey ama biz de onu hissemediğimiz için ne yazık ki iğrenç geliyor

Kızlar Ne Diyor 5

  • Doğrudur,yumurtlama akıntısı.

    1|0
    0|0
  • Normal o herkeste olur sen ilk kez mi karşılaşıyorsun

    0|1
    1|0
    • ewt ilk kez yasadım bu durumu sasrdım acıkcası

    • Hepsini Göster
    • açıklayamamışsın soruyu o zaman bakıyorumda tek ben yanılmamışım

    • buradan öğrenemezsin jinekoloğa görünmeni tavsiye ederim

  • normal bir durum korkmana gerek yok

    0|1
    0|0
  • o ne be öyle

    0|0
    1|0
  • dogru o sekilde olan akıntı yumurtlama akıntısı

    1|0
    0|0
Yükleniyor...