Sizin başınıza gelse ne yapardınız?

bakire olmadğimi erkek arkadaşıma nasıl anlatabilirim... korkuyorum yaptığım hataların bedelini ödüyorum aslında ama onu kaybetmek istemiyorum

Güncellemeler:
erkekler peki kız arkadaşınız söylese tepknz ne olurdu?

0|0
9|32

En İyi Erkek Görüşü

  • Bir erkeğin hiç sevmediği şey, ona karşı yalan söylenmesidir.

    He insan hata yapar, hata yapabilir, ama yalan işi senin elindedir. O çocugu salak yerine koymak istemiyorsan söylemelisin. Yoksa bir gün bu gerçekler meydana çıkarsa yani kendi öğrenirse veya geç öğrendiği vakit bu çocuk şunu düşüncek. Dün ben gerizekalıymışım. Dün yüzüme gülerken bunu bilmiyordum düşünür. Bir insan seni seviyorsa zaten o deri parçana aldancak değil. Kalbinin temizliğini ıspatlayabilmelisin, pişman oldugunu söyleyeceksin. O senle birkaç gün konusmaz. Ama seni seviyorsa geri gelecektir. Çünkü Aşk bir zardan ibaret değildir. Bir insan dürüst değilse o insan herşeyini kaybetmiş demektir. Sen kadın oldun ama herşeyini kaybetmedin ki...

    1|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 31

  • Off işte beni en çok kahreden durum... Bi erkek bu konuda gururunu çok zor yener ve belki yenemez, ama kız için empati yaptığımda içim kan ağlıyor o pişmanlığı hayal edince :(( Benim önerim söyleme... Eğer gerçekten pişmansan bunun vicdan azabını kendi içinde yaşayacaksın zaten bu yeterli bi ceza olur bence... Diktir zarını çocuk asla öğrenmesin bunun kahrını çekmesin... Eğer hatanın azabını çekiyorsan ama ruhundaki esas namusun duruyorsa bunu sorun etme... Dinimiz zaten ilişkileri korumak için yalan söylemeyi helal kılmıştır... Tabi herkesle yatıp yatıp ben namusluyum demek gibi değil... Önemli olan ruh bekaretidir, sen bunun yarısını kaybetmişsin ama tamamı batmamış gemi asla tam batmış değildir... Dediğim gibi bu hatandan çok büyük ders al, diktir ve ona söyleme bu sadece onu üzer ve asla seni bu duruma düşürecek insanlara yer verme bi daha hayatında... Çünkü abimin çok güzel bir sözü vardı: Sana en büyük hataları kalbin yaptırır, çünkü yanlış olduğun şeyi görmemeni sağlar, aklınla düşün, her ne kadar zorda olsa...

    4|2
    1|0
    • alkışlıyorum. gercekten güzel yorum

    • Hepsini Göster
    • Ben kötü söz söylemedim gerçekleri söyledim. Hadisi Şerif yok öyle. Hem Kuran ve sünnet dışı bilgilerle gelip hadisi şerif demeyin. Ateistlerin en büyük silahı uydurma hadisi şeriflerdir. Sizin gibiler yüzünden dini yanlış tanıyorlar. Yazında yalana teşvik ettirmişsin.

    • Ben bunu bi din hocasından duydum bu sözü valla sen hz. muhammedle bi ömür geçirip bunu duymadım diyorsan bilemem... Gerizekalımısın sen derken çok güzel bi söz söyledin değil mi? Ben dinimi iyi tanıtıyorum sen böyle birşey yok diyorsan buna göre hareket et yada yok böyle birşey de... Lafa gerizekalımısın diye başlama ağzı düzgün müslüman kardeş...

  • Tahminimce yakın zamanda benimde başıma böyle birşey gelecek..

    Aslında çok ama çok üzüleceğim. Sevdiğim kıza başka birisinin dokunmuş olması aklıma geldikçe kendimi yememe sebep oluyor. Ama o da beni çok sevdiği için, onu da üzmek istemediğimden de biraz, soğuk olmamaya çalışacağım.

    Yapılabilecek en iyi şey, ilişki sırasında olayı bitirmektir. Biz erkekler birazcık saf ve basit yaratıklar olduğumuzdan, o an aldığımız keyif ile başka şeyler umursamayız.

    Bende aklımda kurduğum planda, hiç birşey olmamış gibi yola devam etmeyi düşünüyorum. Onun üzülmesini istemiyorum çünkü..

    1|0
    0|0
    • inan o da aynen böyledir hatta bi an o sen misn diyesm geldi :)

  • dinimizden bahsetmiş aşıkadam ama şunu da hatırlatırım ki dinimizde zina yapmış kadınla zina yapmış erkek, bakire kızla da bakir erkek evlenebilir. aksi birbirine haramdır. ve boşuna ruh namusu, gemi gibi benzetmeler yapıp da bu sizi iyi hissettirmeye çalışmasın. peki o adama yazık değil mi? eşi ondan böyle birşeyi saklarsa, yalan üzerine kurulacak aralarındaki bağ ne kadar kuvvetli olabilir? hem sonradan o adam öğrenince cinnet geçirip geçirmeyeceği ve kendine ya da eşine zarar verip vermeyeceği ne belli? yalanla kurulan yuva uzun sürmez. doğruyu söyle, seni öyle kabul ederse eder yoksa her işte bir hayır vardır. Allah'a dua et sana hayırlı birini mutlaka verir. yeter ki o kişiyi kandırma...

    0|0
    0|0
  • tabi önce kızardım hatta nerde sölüyorsa orda bırakırdım bir kaç gün yalnız kalırdım.söylemeni tercih ederim zaten seviyorsan oda seni seviyorsa aranız biraz bozuk olur ama geri düzeleceğine eminim.tabi yine kendin bilirsin.bana böyle bir durum olsa dediğim gibi yalnız kalırdım ama sonra sevdiğim için geri dönerdim.

    0|0
    0|0
  • Su içerken söyle.

    0|1
    0|0
  • ruhlar bakir olsun

    0|0
    0|0
  • pat diye söyle..

    0|0
    0|0
  • işin açıkçası ne biliyormusun.paran ve kariyerin varsa erkekler böyle şeyleri pek takmaz.ama şimdilik bahsetme eger cinsel yakınlaşmanız olursa anlat derse ayrıntıya girmeden kabaca bi anlatırsın hataydı pişmanım falan dersin.eger seni seviyorsa kesinlikle böyle kabul edecektir.

    0|0
    0|0
    • bak buna katılmıyorum bu bir prensip olabilir bir kişi bakire olamayan kızı istemeyebilir, bu onu sevmediği anlamına gelmez

  • Senin erkek arkadasını o hayata bakış açısına bağlı onun büyüdüğü aileye bağlı nasıl öğretildiğine bağlı. . Bakıyorumda herkez söyleme demiş öyle bir dava yok madem seviyosun sevdin kadarda delikanlı olucaksın ! Nasıl söylicem bunu diyosan çekiceksin tenha bir yere deniz kenarına böyle böyle anlatıcaksın ondan sonra o ne der bilemem ben şahsen yol veririm ne kadar çok sevsemde ben böyle gördüm böyle yetiştim . .

    0|0
    0|0
  • Öldürürüm. Ne yapman gerektiği konusunda da, sürekli bilinçaltına "Ya kadınların % bilmemkaçının zarı esnek oluyomuş kanamıyomuş % bilmemkaçı zarsız oluyomuş ..." falan gibi şeyler sokacaksın.. Bişeyler yapınca masum rolü keseceksin.. Ya da kaldırabilecek birisiyse oturt karşına adam akıllı konuş işte.. ;)) Tanışalım mı? :D

    0|0
    1|0
  • bu insandan insana değişir ben namussuz olduğunu düşünmem veya ona karşı sevgim azalmaz ama kıskanç bi insanım problem olur o yüzden.

    0|0
    0|0
  • O sormadık ca bunu dile getirme, sorduğu zamanda, ezik ve kompleksli bir şekilde cevap verme. Sonuçta insanız ve doğamız da bunu gerektiriyor.

    0|0
    0|0
  • daha önce böyle bi sohbet açılmıştı aramızda tepkimi ölçmek için,öncelikle ona onu ne kadar sevdiğini anlat,sonra güvenini,ve onun da sana güvenmesi gerektiğini paylaş.

    Benim başıma gelse, kiminle,kaç kişiyle,kaç kez sorusunu sorardım

    0|0
    0|0
  • erkek sevse önemser bakırelık belden assagı calısıyorsa fıkrı önemsemez. demek ılerıde kocana verecegın en buyuk hediyedir. kendı kazdıgın kuyuya kendın dusuyorsun su an bence soyle aranızda gızlı saklı olmasın benım tepkım kımınle ne zaman oldugunu sorup kapı dısarı etmek olurdu cunku bakırelıgını yıtıren bı koca kız 1 kısıyle degıl bı cok kısıyle yatıyor onun muhasebesını tutamam kımse kusurabakmasın. ( ustune alınma lafım ortaya )

    0|0
    0|0
  • aslında söylemek zorunda değilsin .sadece boyfriend yani.onu neden ilgilendirsin ki.evleneceğin insana sakla bence açıklamanı.soruna da gelirsek arkadaşına bağlı..

    0|0
    0|0
  • Kız arkadaşlarımın birçoğu bana söyledi zaten.Ama ne tuhaftır ki hepsi de bana daha önceden bildiğim birşeyi söylüyordu.

    0|0
    0|0
  • önce de ona beni ne kadar seviyorsun sonra de ne için beni bırakırsın sonra de onaki misal ben bakira olmasam ne gibi bir tepkin olur de bunu söyle

    0|0
    0|0
    • yüzne mi anlatmalıyım yoksa mesajla mı?

    • bunları yüzyüze görüş telefonla çocukca olur çok

  • geçmiş geçmişte kalmış herkes hata yapabilir ama karşındaki insan bunu anlayabilicek olgunluktamı eğer öyle olduğunu düşünüyorsan ne yaşadığını baştan aşağa anlat yok öyle değilse gene anlat korkunun ecele faydası varmı ?

    0|0
    0|1
  • Adamın içine oturur evlat acısı gibi. tabi rahat biri değilse

    0|0
    0|0
  • Let me do all the things you want me to do

    0|0
    0|0
  • söyleme, ben kabullenemezdim kesinlikle demeyeyim ama çok zor

    0|0
    0|0
  • bence söyleme ona sevdiğin adamsa

    0|0
    0|0
  • üzgünüm ama kapıyı gösteririrm benim elim kimsenin eline değmedi onun ki de değmiş olsun istemem ben

    0|0
    0|0
  • Bi süre tepkilerini tart,sonra alıştıra alıştıra söyle.Tepkisine göre bi yol çizersin.

    0|0
    0|0
    • şimdilik yolunda gibi denedm de baska arkadaslarmın örneklerni anlatarak :(

    • Hepsini Göster
    • adece erkeklere kızıodu bi anlık zevk için neler olmuş diye

    • Sana alacağın ilk tepkiyi söyleyebilirim.O zaman sana standart soruyu soracaktır. ' kim yaptı? '

  • itiraf etmek zorunda değilsin ki arkadaşım sonuçta erkek arkadaşın nişanlın değil ki.

    0|0
    1|0
  • ayvayı yedin , bisikletten düştüm bozuldu de , yoksa yattım dersen öldürür intihar bıle edeblır

    0|0
    2|1
  • Ben olsam öyle bi durumu olduğunu öğrensem anında tekmeyi basarım patlamş ml neye yarar. sevgilinin yerine olsam kimle yattın diye daha sormadan bırakrdm.

    0|1
    0|0
  • istediğiniz kadar eksileyin . sen kaşınmışsın her çıktığına verme takıntın mı var . her türlü kaybedersin onu. anca kılıbık bişeyse kabullenir heralde

    0|0
    0|0
  • Gerçekten seviyorsa ayrılmaz falan diyemem ben ne kadar seversem seviyim başkasına dokunmuş öpmüş ilişkiye girmiş direk ayrılırdım zor olur ama kafamda öyle bir düşünce yaratırdım ki tiksinirdim

    0|0
    0|0
  • bir çok kişi benim cevabıma kızabilir ama hiç fark etmez bu benim görüşüm o an o kızdan ayrılırdım ne kadar seversem seviyim o kişiyle evlenemem ben böyle gördüm böyle büyüdüm.;)

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 9

  • soylemek zorundasin. haksizlik. ayni sey gibi dusun sevgilinin baskisindan bir cocugu var ama senin haberin yok. peki ilerde ogrensen ne dusunursun? kizgin, kirilmis, guvenemezsin.

    o yuzden ilk bastan soyle kabul ederse eder ama zamanla eger seni seviyorsa zaten kabul eder

    0|0
    0|0
  • Ne hatası ya ne saçmalıyorsun sen... Y var ya sizin gibi kadınlar yüzünden bu ülke böyle. Burası ne arabistan ne iran. Burası Türkiye Cumhuriyeti.. Tabiki cinsel birlikteliklerin olacak. Ozaman bir erkekte senden önce kimseyle yatmasın. Onlara gelince normal sana gelince anormal. Yok böyle cehalet. ...lütfen bu tip saçma şeyleri düşünmeyin. Eğer erkek arkadaşın bunu sorun edecekse ayrıl o yobazdan zaten

    0|0
    0|2
    • Arkadaşım sen gerçekten çok geniş migdelisin sen böyle dusunuyosan kimsenin altından kalkamazsin zaten seni kesfsdende üstünden kalkmaz senin çocuğun olacak benim annem neymiş diyecektir bu yazdıklarıni görse yorumunun arkasindaysan cevap at

  • seni gercekten seviyorsa oldugun gibi kabullenmeli hayir sorun ediyorsa bilki o sana göre degil söylemelisin dürüstlük sart yoksa yalan uzerine yalan saglam bir iliskin olmaz

    0|0
    0|0
  • gerçekten seviyorsa sorun yapıcagını sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • saçma. Söyle . Kaybedeceğin birşey yok aksine kendine saygını kazanırsın.

    0|0
    0|1
  • kesinlikle söyleme.eğer seni seviyorsa sana birinin dokunmuş olabileceği onu delirtecek belkide sana yada ona zarar verecek.sevmiyorsada seni kullanmak isteyecektir.duygularınla vicdanınla davranma.mantığın ne diyorsa onu yap.

    0|0
    0|0
  • üzüldüm sana :( nasıl cesaret ettin anlamıyorum ki nasıl koruyamadın bakireligini

    onu cok seviyorsan zaten yalan söylemek istemiceksindir..

    eger cok gururluysa zor isin.

    0|0
    0|0
  • İşin zor anlatmak dile getirmek kabullenmek aklında şüphe etmesi

    0|0
    0|0
  • eşime bu durumu anlattım tepki vermedi dünü unutalım yarınlarda benimle ol dedi evliyiz sorun yok konusunu dahi açmadı. dürüstlük bir erdemdir.

    2|1
    0|0
    • allah böyle eş nasip etsn peki hangi dönem ya da hangi noktada söyledn

    • normal sevgiliydik bana karşı ciddi olduğunu söyledi bende durumu anlattım bunun ilerde bi sorun olup olmuycağını sordum zaten o bunu sorun yapsaydı bende istemezdim evlenmek oda beni gerçekten seviyodu kabul etti herkesin evlenmeden önce bi geçmişi var. ama onu kandırmaya çalışsaydım diktirmek felan gibi anlasaydı bu sefer yalancı düzenbaz olarak suçlardı ve beni terk ederdi.

Yükleniyor...