Neden ilişkilerde cinsellik var?

Neden ilişkilerde hep cinsellik oluyor?

biriyle tanışıyorsunuz ve ilerliyor zamanla ve seni öpmeye

ileri gitmeye çalışıyor? ya da konu hep cinselliğe geliyor?

mesela üzerinde ne var gibi gereksiz konulara giriliyor?

dokunmadan da bir ilişki olamaz mı?

illa tentene değecek mi yani?

seviyorsan yatağa girmen mi gerek?

tamam girdin diyelim bu seferde kötü kadın muamelesi görülüyor ya da hevesin kaçıyor.. peki girmediğinde olmaz dediğinde ne oluyor zor kız ulaşılmaz mı ya da kezban mı oluyor o kız?

Lütfen seviyesiz konulara girmeyin düzgünce cevap verin

neyse bekliyorum cevapları :)

Güncellemeler:
peki evlenince yaşansa olmuyor mu?

1|0
4|37

En İyi Erkek Görüşü

  • Cünkü bizim tv dizilerimiz bize bunu asiliyor. Olmasi gereken her seyin evlendikten sonra olmasi ama artik bu tip durumlar mesru hale getildigi icin insanlar cinsellik istiyor sonunun ve sonucunun ne olacagini düsünmeden

    1|0
    0|0
    • aynen katılıyorum sana sonunu düşünmeden biranlık şevke yeniliyoruz

    • Hepsini Göster
    • ona katılıyorum zaten herkes aynı olamaz..

    • Allah sonumuzu iyi etsin

Erkekler Ne Diyor 36

  • Erkeklerde Neden Penis...

    Kadınlarda Neden Vajina varsa...

    İlişkilerdede oyüzden Cinsellik var...

    Libido Deniyor...bilmem bilirmisin...?

    İşin sosyal boyutuna girme allahını seversen günde 1500 kişi aynı şeyleri soruyor...

    ve Kızlık zarı olayını lütfen Aile ve Çevre akraba mahalle kolu-komşuya bağlamayın...

    Kimsenin sizi doktora götürüp zorla kontrol ettirecek hali yok...

    Burda olay Evleneceğin insandır...

    Eğer sen Evleneceğim insanla sadece cinselliği yaşarım dersen

    Evleneceğin Adamda Bakire birisiyle evlenmek isteyecek kafadaysa...

    sende buna kabulsen...

    Sevgili değil Evleneceğin adamı Arayacaksın...

    gerisini sorgulamanın bir mantığıda yok zaten...

    Neden Sevgiliyken Cinsellikvar diye saçma sorunun cevabını

    Discovery channel da Canlıların üremeleriyle ilgili belgeselleri izleyerek anlayabileceğini umuyorum...

    2|1
    1|0
  • Toplumumuzda erkek farklı yetıstırıldıgı ıcın cunku yanı kadın seks yapınca nasıl anormal karsılanıyorsa evlılık dısı erkekte ise tam tersi mesela askere gıtmeden mıllı ol derler ya da bı amca dayı yegenıne mıllı oldun mu lan der yanı baskı olusur yapmak zorundaymıssın gıbı öyle buyuruz mesela eve kız atarsın bı akraban ya da komsu görsun bırsey olmaz güler gecerler cok az kızılır yanı kadında tam tersi sen hıc eve erke atıpda yakalanıldıgında normal karsılanan bır kız gördun mu ya da yegenıne bır teyzenın ya da halanın naptın kız o oğlanla yataga gırdın mı barı dedıgını duydun mu duyamazsın işte erkekle kadın cok farklı yetısır turkıyede kadının seks yapması cok ayıptır toplumumuzda erkeğin ise övünc kaynagıdır kardesım bu erkek seksi kımınle yapıyor tabıkı kadınla mahalleden bır kız gecer mesela aa bu ptlak kasr vs gıbı termler kullanlr ulan bu kendımı yaptı bunu hayır senınde dedıgın gıbı bende ısterdım evlenene kadar esıme dokunmamak vs o heycanı yasamak ama olmuyor sanırım tek tuk cıftler var böyle artık en basıtı dızı ızlıyorsun medcezir mesela liseli cocuklar beraber yatıolar uyuyolar falan vs topluma yanlıs örnek empoze ediliyor bunları örnek alınıyor bız yıne ıyıyız 95 üzeri nesil daha da tehlıkelı olucak bırde teknoloji onlara yaradıgı ıcın

    1|0
    0|0
  • Bir kere cinselliğin olmadığı bir ilişki sevgililik değil arkadaşlıktır .. ikincisi bir erkek kadını cinselliğe teşvik ediyor sonrasında da ona kötü kadın muamelesi yapıyorsa o herif zaten kalitesiz yobaz ayının tekidir o zaman sen de adam gibi adam seçeceksin kendine böyle sorunlar yaşamayacaksın..

    2|1
    1|1
  • sevişmek kötü bir şey değil burada sevişmeyi aşağılık bir şey gibi anlatmışsın birisine aşıksan onunla sevişmek istersin

    1|3
    0|0
    • bak ben kötü birşey demedim ama ilişkinin başlarında neden isteniyor dedim ya da olmaz deyince neden kızılıyor dedim herhalde hayatımızda olacak elbet birgün yaşanacak ama acelesi ne?

  • Bir iliski sevince olur bence

    Sevince de . Once gozler aklina gelir

    Sonra da bir eini tutmak icin heycanlanirsin.

    Kalbin oyle carpar ki konusamazsin bile.

    Her bulusmaya kosa kosa uca uca gidersin.

    Cinsellik mi..mne cinselligi dersin...

    Ama bunlarin akli kic bastan bir yere calismiyor. Ne kadar acisamda...cahil iste...

    0|0
    1|1
    • aynen gerçekten iyi açıklamışsın evlenince zaten cinselliği bol bol yaşanacak bari aşkı sevgiyi ilişkilerimizde bol bol yaşayalım yaa :)

    • Hepsini Göster
    • aynen karşılıklı olacak bu duygula tek taraflı yaşamak çok zor bilirim..

    • Neden burada konusuyoruz? Ekleyebilir miyim

  • onlara sevişmedende sevmenin mümkün olabileceğini anlatsınlar...

    1|0
    0|0
  • Aşkla seksi karıştırıyorlar

    1|0
    0|0
  • bedava sirke baldan tatlıdır

    0|0
    1|2
  • erkek sevdiği kadını arzular. ama kadın istemezse zorlamanın mantıgı yok. bu yüzden vazgecip soguyacaksa erkek. defolsun gitsin bence. herkezin kızkardeşi bacısı var. geniş düişünmek lazım

    2|2
    0|0
  • evlilik planı ile baslamayan her ilişki seks planıyla biter

    1|0
    0|0
    • güzel cevap :)) haklılık payıda var yani işte benimde anlatmak istediğim buydu ciddiyet düşünmüyorum yani seksten bahsetti mi bir erkek

    • Hepsini Göster
    • tsk ler :) umarım hayırlısı olur

    • umarım hayırlısı olsun tabi önce :))

  • bunu soru olarak da sormayı düşünüyordum bugünlerde mastürbasyon yaparken bile isteksizim aşık olmak istiyorum bir kişi olsun yaşarsam onun gözlerine bakarak bu hissi yaşayayım istiyorum.sadece cinsellik olunca kendimi suçlu ve samimiyetsiz hissediyorum.ben hem sevgili hem arkadaş olmak istiyorum bacım yaşarsam da onla yaşayayım istiyorum offfff offfff.soruna doğrudan cevap olmadı ama anla işte..

    0|0
    0|0
    • aşk ile seksi karıştırmasalar aslında güzel bir liişki belki evliliğe kadar gidebililr ama iş cinselliğe gelince kötü ya ne bileyim sevmiyorum

    • Hepsini Göster
    • e yani ciddi bakıyorsak meseleye sonuçta sevgili dediğin eş adayın belkide hayatını paylaşacaksın di mi birlikte birşeyleri yapabilmek lazım.yoksa seviş seviş dur :D

    • tamam anladım :))

  • nereye kadar koyun gibi bakışacaksın

    0|2
    1|0
  • Hissetmenin , duygu patlamasının en yoğun olduğu şeydir seks . Evlilik cinselliği yasal ve ücretsiz hale getirmektir .

    0|1
    0|0
  • kuru muhabete çekilmiyor sevişmeden nereye kadar hep sohbet hep sohbet ben iseviyormusun evet seviyorum sürekli aynı sorular ben güzelmiyim yok şöylemiyim yok böylemiyim

    0|0
    0|0
    • yani ilişki de cinsellik olunca mı ilişki yürüyor?

    • Hepsini Göster
    • peki istemiyorsan bunu nasıl dile getirmek gerekir kırmadan erkeği

    • Hoşuma gitmiyor evlilik öncesi bu tarz şeyler yaşamak istemiyorum dersin olur biter israr ederse sende israrci olursun istemedigine dair sonunda vaz geçer adamsa saygi duyar yavsaksa sittir olur yoluna gider .

  • bunun nedeni kalıtsal üreme canlılarda esastır lafı evelemeden gevelemeden böyle olmasaydı sende olmazdın bende olmazdım veya o zaman iki tür evlilik olurdu birisi aşkınla birisi seksinle yani gündüz aşık olduğun kadının yanında gecede mikeceğin kadının yanında olurdun bunu kabul edermiydin bir aşk kadını olarak

    0|0
    0|0
    • ya tamam da evlenince zaten yaşanacak yani neden evlenmeden önce yaşamak isteniyor benim anlamadığım

    • ha ora ayrı demekki tatmin olmayı bilmiyor arzu ve sehvet dolu veya sapıksal boyutta veya gönlünü eğlendirmek haşmeti susuturmak istiyor arada bir sende ona alet olma canım istemiyorsan

  • iyide cinsellik hepimizin doğasında var... tabiki konuyu zorla oralara getirmek saçma ama onsuz da olmuyor be cnn

    0|0
    0|0
    • peki evlenince yaşansa olmuyor mu?

    • Hepsini Göster
    • tamam evlilik arifesinde neyse de ilişkiye yeni başlamışsın ilk anlarında neden isteniyor onu anlamıyorum ben

    • dedim ya güzelim, konuyu bin bir türlü saçmalıkla cinselliğe getirmek zaten saçma.. eğer cinsellik olacaksa konu bir şekilde oraya gelir. tarafların bunun için tatlı su kurnazlığı yapmasına gerek yok. bu amacının dışında bir gelecek olan ilişkilerde istenir genelde.

  • Cinsellik olmadan olmaz. Tıpkı masturbasyon yapmadan durmadığın gibi. İlla yapıyosun.

    0|0
    1|1
  • çünki konuş konuş bir yere kadar . filozof olacak değiliz . söz uçar yazı kalır imza atmak şart :)

    0|0
    1|0
    • ne imzasından bahsediyorsun sen imza atacaksın diye kıza ne olacak hiç düşündün mü?

  • ne yanı odun gibimi durucan kadınlığını yapmıyıcaksan ne çıkıyosun erkeklerle arkadaş otur ozaman evde Kezbanlar gibi bide yakınmazmı te allahımyaaa

    0|0
    2|2
    • yaa illa cinsellik ihtiyacı için mi sevgili olunur yani bunu mu anlamalıyım

  • pembe dizilerin amerikan filmlerinin özentisi manitan varsa sevişilir ellenir falan:)

    Hiçmi sevişmicez 24 saat hazır olda bekleyen dürtülerimiz var napalım:)

    0|0
    0|0
    • tutun kardeşim :)

    • Hepsini Göster
    • peki evlenince yaşansa olmuyor mu?

    • bilmiyorum ben uzun zamandır sapım ve şuan sevgilim olmuş olsaydı en azından sevişmek isterdim,oral falan yani birlikte boşalmak:)ben abazayım ya

  • Hayvanlar koklaşa koklaşa insanlar öpüşe öpüşe diye bişi var hiç duymadınmı senin canın çekmiyomu hiç

    0|0
    0|0
    • ya çekse ne olacak çekmese ben kendimi kontrol edebiliyorum bu konuda bir sorunum yok ben erkekler açısından soruyorum illa neden olması gerek

    • Merak etme kendini kontrol edebilen erkekte çok var kim diyo kontrol edemiyoruz diye birazda kendi cinslerinde ara kabahati giyiniyolar sekssi açık donsuz sonra saldırdı durmadı kalkmışın imanı olmazmış hiç duymadınmı...

    • birkaç kadın kız bir tarafını açtı diye ben niye suçlu oluyorum onu anlamadım

      2.cisi ben kimseye imanı olmaz falan demedim

  • Alakası yok kimseye istemediği şeyi zorla yaptıramazsın.. Herkes kriterlerine uygun partner bulmalı

    0|0
    0|0
    • hayır dedikçe neden inat ediliyor peki?

    • Biz erkekler yeri geldiği zaman beynimizde düşünemeyiz bunun nedeni biz değil bizden bağımsız yaşayan penislerimiz..

  • herkesin ilişkiden beklentileri farklı belki de beklentiler yüzünden böyle..

    0|0
    0|0
  • bu benim için geçerli değil

    asla cinsellik düşünmedim

    tam tersi teklifler hep kız arkadaşımdan geldi..

    0|0
    0|0
  • tam bende aynı soruyu size yani kızlara soracaktım ben bende de aynı duygular ama şu son tanıştığım kızın(-o bambaşka-) haricinde hepside senin dediğin gibiydiler 3 cü günü bulmadan cam açtık bilenler biliyor.

    0|0
    0|0
  • çamaşır suyu bir bir bu konularda :)

    0|0
    0|0
  • Tamamen hayvansal bir duygu...Kısaca "Basic Instinct" ..

    0|0
    0|0
    • peki evlenince yaşansa olmuyor mu?

    • Hepsini Göster
    • kusura bakma da bir önceki yorumunu unuttun sanırım hayvanlar düğün yapmayı beklerler mi dedin?

      bu ne demek peki açıklar mısın?

    • üstteki yorumuma bak... sonuçta insanlar da hayvanın akıllısı sayılmaz mı ? aklını al oldu sana en zayıf hayvan ;)

  • dürüst ol senin canım hiç mi çekmiyor .

    0|0
    0|1
    • çekse de ben kendimi kontrol eden biriyim sorunum yok ama erkek niye kendini kontrol edemiyor

    • Hepsini Göster
    • onu zaten öncesinde anlarsın. evlenmenden önce bu konuları az çok açarsın :) nabznı yoklarsın.

      zaten kafa dengi olup olmadıgı belli olur :D

    • atıyorsa nabzı benim atmıyorsa hadi güle güle mi :))

  • olmaz evlenince yaşansa sonra dgözü dışarı kayar

    0|0
    0|0
  • doğanın kanunu böyle böyle

    0|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 4

  • herkesin dediği gibi doğamızda bu var... Elbette ülkemizde böyle bir sorun var birlikte uyumak bile kötü gözle bakılıyor... Erkekleri değiştiremezsin tatlım... Bide sen güzelsen tatlıysan cilveliysen erkek arkadaşının suçu yok bebeğim sen neden güzelsin... O gözlere bakınca durabiilir mi? hem sen güvenmiyorsan zaten birlikte olma zorlama asla ama asla olamaz mümkünatıda yok... Öyle biri zaten senı değil kendini düşünen biridir.. sen istersen herşey olabılır kndını de üzme... Hiçbirşey ıcın mecbur değilsin. Gönlünü kalbının sesını dinle... bb

    1|0
    0|1
  • çok güzel sormuşsun bunlar aşkla seksi karıştırıyorlar versen o.. vermessen kezbansın en iyisi sevgilin olmucak kafan rahat olcak der giderim.

    0|1
    1|1
  • devir değişti artık sevene değil verene bakılır oldu

    0|0
    0|0
  • Sahsen 19 yasindayim sevgilim uzun sure istemezse ayrilirim ya onemlidir bir kere yainca durmak zor ayrica daha evlenmeye cok var nasil bekliyim?

    1|2
    1|1
Yükleniyor...