Bi erkek neden rehberinde hep travesti numaralarını kaydeder?

Normal bir erkek tango foursquare tarzı terlerde neden hep eklemek ıcın travestileri seçer. Eski erkek arkadasım bunu yapan ve biseksüel oldugunda suphe edıyorum kuruntumu sadece benimki


0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne kadar iğrenç bir durum erkek isen kadınla kadın isen erkekle ilişki kurmak gerekir diğer türlüsü herkes için doğaldır saygı duyarım ama benim için mide bulandırıcı...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • valla ne kadar zamandır üyeyim gördüğüm en garip soruydu bu hocam çok teşekkürler

    Allah korusun yani..

    belki travesti olduklarından haberi yoktur dicem:S

    0|0
    0|0
  • hala şüphe ediyorum diyosun sarışınmısın sen adamın ne olduğu belli işte :)

    0|0
    0|0
  • İbnenin önde gideni :D

    0|0
    0|0
  • Sadece şüphe mi ediyorsun? Bunu yapan düpedüz i.bnedir :)

    0|0
    0|0
  • onda kesin bir i*nelik var pasif yani

    0|0
    0|0
  • gay olmasın

    0|0
    0|0
  • kuruntu değil senin ki o dediğinden

    iğrenç bir ilişkin var biliyonmu

    0|0
    0|0
  • Dugmeci demekki

    0|0
    0|0
  • blkı i*nedır pasifdir:)

    0|0
    0|0
  • adam travesti seviyor demekki

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • zincirleme olay tamlaması.sen neden rehberine odaklandın?

    0|0
    0|0
    • cunku bu tarz kadınlar listesınde ama benı bu listesıne kabul etmiyor

  • bunun kuruntu yapıcak durumu kalmamış gibi geldi açık net :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...