Türk erkeğinin bekaret takıntısı hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Öncelikle ben kendi düşüncemi yazacağım umarım bunun için uyarı almam ama hadi hayırlısı :)) Tabi bunun yanı sıra bana karşı çıkanlar ve hem fikir olanlar olacaktır. ( Ayrıca bu konuyu kişilik takıntısı olarakta gördüğüm için bu bölüme açıyorum )

"Namus iki bacak arasında değil , beyinde olmalı" diye başlıyorum.

Türkler zekidir evet. ama ne yazık ki bu zekanın yüzde 85 i pipi, g.t, kuku ve meme ekseninde döner durur. peki hiç düşündünüz mü bunun sebebini? ben çok düşündüm: ailelerimiz! ve tabi ki onların da aileleri ve tabi ki onların da ailelerinin aileleri...işin ucu nereye varır bilmiyorum .. gençken kimsenin kırmadığı ceviz kalmazken nedense iş kendi çocuklarına gelince cinsellik kaka oluvermiş. hep bastırmışız o duyguları ve şimdi elimizi sallasak tecavüzcüye çarpar oldu. yazık.

keşke aileler çocuklarına bunun normal bir şey olduğunu, bir ayıp değil bir ihtiyaçtan ötürü olduğunu, doğanın kanunu olduğunu anlatmış olsalardı, biz de bu kadar aç bir toplum haline dönüşmeseydik.. hatta keşke kızlık zarının namusla bir ilgisi bulunmadığını her baba, oğluna anlatmış olsaydı da bunca erkek, bir zarı olmadığı için onlarca kızla (sevsin-sevmesin ) beraber olabilirken kızlarımız da sevdikleri bir adamla beraber olduktan sonra o* damgası yemeseydi.. ya da evleneceği adamın "kızsın değil mi?" tarzı iğrenç sorularına maruz kalmasaydı..

türk erkeğinin bekaret takıntısı küçüklükten gelir, çünkü onu eminim ki leylekler getirmiştir..


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • ben kımseyle bırlıkte olmamıs bırısı olarak bu sekılde bırını ıstıyorum ve kendıme gore haklıyım. Kımseyle tartısmaya nıyetım yok ama ıkı bacak arasındakı zar yoksa namus zaten yoktur bence. Ben boyle dusunuyorum sımdı sacma sapan yorumlar okumak ıstemıyoru sızın dusuncenız budur saygı duyarım kendı dusunceme de saygı beklerım

    0|0
    0|0
    • yani tabikide düşüncen sana göre doğru ama bana göre yanlış olabilir ama saygı duyuyorum sonuçta beş parmağın beşide bir değildir

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ay cok afedersiniz ama, turk erkeginin bu zihniyetine, bunu ona asilayanlara edeyim. Her sey okey cinselliğe gelince cısss. Boyle olmamasi gerek

    1|1
    0|2
  • Bakış açına ve kompozisyonuna hayran kaldım doğrusu. Fakat katılmadığım bir konu var.kizlar da erkekler gibi rahat olsalardi senin sevdiğin kız arkadaşlarınla yatmış olsaydi, herkes boynuzlu olucaktı. Bunu bilip sevmeye devam eden erkekler kişiliksizleşeceklerdi. Kızlığı koruma diye bir korkutmaca var ki bayanlar sadece özel ilişkilerinde bunu yaşasınlar diye. Yaşıyolar da zaten. Demek istediğim şu ki o.. diye tanıdığımız rahat kızlar benim gibi düşünmüyolar. Onun dışındakiler zaten sevgilisi var ve bunu yapıyolar. Namus la özgürlüğü ayırtetmek lazım. Türk erkeğinin bu takıntısı olmasaydı senin baban başkası olurdu

    0|2
    1|2
    • iyide ben yazıda kızlara gidip herkes ile yatabilir diye birşey demedim. Bu normal birşey zaten önüne gelen ile yatan insanın yediği damgayı biliyoruz o farklı bir konu tartışılır o

    • Hepsini Göster
    • At gözlükleri mi?:) şuanda burnunun dikine giden sensin. Fikirlere nekadar saygı duyduğun belli oldu döktürmüşsün:) nerden de yorum attım çingene gibisin aynı. Olgun insan senmisin kuş beyin?

    • :D:D ok ok belli ki yaşın küçük uğraşamıcam seninle yorumu attın işine bak boş laf satalası yapma

Erkekler Ne Diyor 4

  • şu yönden katılmıyorum cinselliği basit birşey olarak görüyor olmak bence yanlış evet kimse cinselliğini yaşıyor diye namussuz o* değil lakin günümüzde ilişkilere bakarsan ve evliliklere ciddi anlamda bozulma var insanlar birbirlerini aldatıyor terkediyor. hiçbr sorunu olmayan çiftlerde bile böyle.neden? çünkü ortam müsait . yani kişilik meselesi olmaktan çıkıyor iş elbette başka bir sürü nedenler de var lakin şu durumda insanların tek eşli olamaması geleceğimizi mahvediyor. diye düşündüm...

    0|0
    0|0
  • Helal olsun valla bravo...

    1|0
    0|1
  • güzel yazı, katıldım ve şukuladım kardeşim.

    0|0
    0|1
  • kendi 10 kızı bozar ama bakire arar sacma

    0|1
    0|1
Yükleniyor...