Kızlar ve erkekler neden böyle?

Fiziki yakınlaşmayı aşkın kanunu olarak gören kızlarda erkeklerde var. Erkeklerden başlıyayım gayet normal görürler ama evlenmeye gelince bakire kız ararlar. Değilse bizim aileye yakışmaz derler. Kızlara gelince ise bunu normal görenler evleneceği zaman neden yalan söylerler ben bakireyim diye evleneceği insanı o ana kadar bi yalanla yaşatır. Madem doğal birşey neden istenmezler ya da saklanır ? Bunu savunanlara bu cümlem mantığınızı paylaşırsanız sevinirim.


0|0
4|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Helal sana güzel soru.5 yıldız...

    Nedenini anlatayım kadının bu davranışları sergilemesinin nedeni; çünkü erkeğin bu durumda onu kabul etmeyeceği korkusudur.Bu nedenle yalan söylerler.Ancak işte mantık ararsan dediklerinle onların yaptıklarını mantık yok.

    Bazı erkeklerin böyle yapmasının nedeni ise bana kalırsa, sadece muhfazakarlık.Ancak muhfazakarlığın anlamını bilmeyenlerin okuumasını isterim.Sadece dinsel anlmada kullanılmaz o kelime.Bu nedenle de bazı erkekler cinsel ilişkiye girerler ama saçma bir şekilde de evlilik zamanı bakire ararlar.

    1|0
    0|0
    • işte bencede bütün sorun burada birde namus o değilmiş. ne alaka ise. o da namus iş orada bitiyor. işte ama nese kanunu olarak görenlere saygı duymak lazım.

    • İşte o insanların namus'un gerçekte ne demek olduğunu öğrenmeleri gerekir.

Erkekler Ne Diyor 12

  • Fiziksel yakınlaşma aşkın kanunu değil; fakat insanın varoluş kanunudur.

    Konu evlenmekse bakire kadın aramam; hiç bir kadının cinselliğini sosyal törpülerle törpülemeye hakkım yoktur.

    Anlattığın sözlerde, erkek toplumsal kışkırtmadan dolayı sevişmeyi bir halt sanmakta ve yien toplumsal kışkırtmayla bekarete tapmakta.

    Kadın tarafında ise yalanı söyleyene değil söyletene bakmak gerekir. İnsanın en doğal özelliği olan cinselliğin yasaklar ve karalarsan, ya frijit bir kadın ya da sevişip saklayan bir kadın elede edersin. Yalanı söyleten erkek suçludur; çünkü ahlak kurallarını toplumsal iktidar olan erkek düzenlemiştir. Kadını yalana iter çünkü onun hakları sosyal kavramlarla törpülenmiştir.

    Kadın ve erkek bir olmak için vardır; fakat bedenlerin bir olması yetmez. Bedensel birliktelik için önce ruhlar bir olmalı!

    p.s. Ve soruyu sanki tam anlayamadım gibi geldi, bir bozukluk var sanki cümlede

    0|0
    0|0
  • kızlar o durumda yamanmayı düşünüyor kaba oldu yani evlenmeyi düşünüyordur karşısındaki onu sevsin diye yapar ayrıca erkekler tecrübeli olmak için tabiki 1 2 kaçamağı olur herkes olmasada oda karşısında sıfır hiç el değmemiş birisini ister doğal olarak kızların bu konuda başından geçen kötü bi olay bu sefer evlenememesine neden olabilir ama erkek için bu durum aynı değil herşekilde evlenir kız için zor bu olay

    1|0
    0|0
  • Ben hiç bir zaman bakire aramadım. Ben yapıyorsam sevgilim de yapmalı dedim. Hatta o zamanlar sevgilim olan şimdiki karımın başka biri ile beraber olmasını teşvik bile etmiştim. Ben kolayı sevmem, eşimin başkalarını da deneyip görüp bende karar kılması önemliydi benim için. Bir kadını kazanmak için her türlü mücadeleye de girerim. Onun için kadını kapatıp paketleyerek iki yüzlülük yapmadım ve yapmam da.

    0|0
    0|1
  • Bu ve buna benzer sorular o kadar çok soruluyor ki her sayfada görmek mümkün oldu nerdeyse.Biz Türk halkıyız.Cinsellik konusunda modern bir toplum olmadığımızı hepimiz biliyoruz.Asıl mevcut durumun yadırganmasını anlayamıyorum.Yahu Türkiyede yaşıyoruz.Elbette yadırganacak kızın bakire olmaması vs...Topluma ters olan şeyler birçok kişiye göre de terstir tabiki.

    0|0
    0|0
  • Bakirelik veya diğer tabiri namus, benim için bacak arası değil, kafadadır. Bakiredir ama anal seks yapar bilemezsin, ama kızlık zarı duruyordur. İnsanın temel ihtiyacıdır seks veya orgazm duygusu. Ne olursa olsun kafa önemlidir.

    0|0
    1|0
    • tabi var öylelerde ama onlarda bunu saklayanlardan madem yaşadın doğru birşey oldugunu düşünüyordu diyebilmeli ben bunları yaşadım.. sonra evleneceği insan sorduğunda yok sadece öpüştük kimse ile öyle yada böyle birşey yaşamadım derse saçma olur bence. benim demek istediğim şu madem namussuzluk değil bunu neden saklarlar.

    • Bu malesef bizim toplumumuzda böyle, erkek her haltı yapabilir ama kız bunu yaparsa o... gözüyle bakılır. İş yine kafada bitiyor yani, onun için kızlar da bunu saklarlar. Cinsellik yaşadığım kız sayısı çok değildir , en fazla 5 ki bunlardan biriyle de evliyim, ama kendisinin bakire olmadığını da biliyordum. Eğitim ve kafa başka bir şey değil.

  • bence fziki yakınlaşma bir zaman sonra olması gayet doğal.bearet aramaksa yanlış.Bu devirde bekaret aranmamlı bene.ir erkek olarak ben bekare aramam mesela.itiraf edeyim

    0|0
    0|0
  • öncelikle sen kendi kafandaki bakireliği atmalısın ondan sonra cevabın ne olacagini sen daha iyi anlarsın namus 1cmlik zarda degil bence insanın beyninde

    0|0
    1|0
    • nasıl ne alaka. ? ben namussuz mu dedim o insanlara şimdi .. Değilse niye saklıyorlar zaten bende bunu sordum.

  • ben aramıyorum umrumda olmaz bakire kızı kendine güvenemeyen kendinden öncekiler benden iyimiydi acaba diye aklına getirenler takar ben takmam...

    0|0
    1|0
  • Türk toplumunda yaşamanın olumsuzluklarından sadece bir tanesi ..

    0|0
    0|0
  • yine bu konu ...

    0|0
    1|0
  • bakire kiz kapali kutudur,ne cikacagi belli olmaz..o yuzden bakireyle evlenmek sacmalik olur

    0|0
    1|0
  • Ben hiç ilişki falan yaşamadım yaklaşma da olmadı. Ben bakire kız isterim ama gerçek bakire kimseyle yaklaşmamış anal oral vb yapmamış ya da diktirmemiş elletmemiş ararım. Ama şöyle diyenler de var önemli olan kafasında ki zar diyor bence bi kızın başka bir erkeğe yaklaşmasıyla kafasında ki düşüncede gidiyor yani ruhunun bakireliği gidiyor

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Cunku erkekler zevk odakli yasiyorlar. Kizlar ise bastiriyorlar. Kutsal kitapta erkek kadindan ustun oldugundan dolayi bu toplum olarak erkeklere yerlesmis bi durum. Ama eger kiz yabanci olursa onlara gore bekareti onemli degil. Turk kadininda evlenseler de evlenmeseler de bekareti ariyorlar.

    0|0
    0|0


  • 1.İlişki yaşayan ama sonraısnda farklı istekleri olnalar düzgün insan değildir onları umursama.

    2. cinsel bilriktelik aşkın kanunu diyerek birlikte olanların kendi tercihidir. Sende böyle bi rduygu silsilesine gelmedikçe tercih anına ulaşmadıkça anlamam mümkün değil. Yapılmalı mı yapılmamalı mı orası kişilerin kendi tercihi. Senin tercihin.

    3Kızların yalan söyleme nedeni öncesinde açıkladığın sebepten ötürü. Kendi sorunun cevabı yine sorunda saklı.Erkeklerin beklentileri kızları yalan asürükler.

    0|0
    0|0
    • Kendi tercihi ben gidipte yapanlara namussuz demedim diyememde hakkım yok. namusa laf atan mamussuzdur. ama bir konuya daha değinmişim erkekler neden bakire kız arar .? bence bu işler köprüyü geçene kadar ayıya dayı deme meselesi..

    • benim cevabınla alakalı değil yorumun.

      Zaten bundan bahsetmedim.

      O türleri umursama dedim.

  • artık bekaretmi kaldı.

    diktirirrim doktora olur biter.ilk gecede ilk defa görmüş gibi yap işte oldu bitti.Kız oğkan kızsın.

    Bizim erkekler abaza oldukça her zaman şansımız yüksek:)

    Sebebine gelince kız hakim olmak ister erkek de bakire kız ister.

    Bak herkes "mutlu".

    0|0
    0|0
  • insanın kendisine saygısıdır en başta çünkü bir kız veya bir erkek çok özel olması gereken bir anı bir anlık hevesle sevgili dediği kalıcılığı belli olmayan biriyle yaparlarsa bence özsaygı yoktur maalesef kızlar özellikle iki evlenicez lafına kanmalarını zaten anlamıyorum sonrada iş başkasıyla ciddiyete binince yediği haltın hesabını veremiceği için yalan söylüyorlar erkeklerse hepsi demiyorum kümes horozu gibi kime saldıracağını bilemeyip kendini kirletiyorlar sonra da bakire kız istiyorlar namus bekçisi kesiliyorlar neden kendi pisliklerini o kızda temizleyip namuslu adam konumuna geçmek için mi?onu hiç anlamış değilim zaten kısacası bahsettiğimiz iki grup da iğrençliğin daniskası...

    0|0
    0|0
    • Duygularımı anlatmak istediklerimi anlatan bir cümle teşekkür ederim :)

    • rica ederim :)

Yükleniyor...