30 yasında ama bakire olan kız hakkında ne düşünürsünüz?

Böyle yüksek tahsilli sosyal güzel öyle çok dindar olmayan 30 yaşındaki artık kadın denir o yasa da bakireyse ne düşünürsünüz hasta oduğunu mu yalan söylediğini mi


0|0
11|50

En İyi Erkek Görüşü

  • Herkes kendi şeysine baksın bırakın artık başkasının şeysilerini

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 49

  • kesinlikle sorunları oldugunu düşünürüm ama suda varki :

    "Çocukken Tarzan'ı neredeyse çıplak seyrettik. Külkedisi eve gece yarısından sonra gelirdi, Pinokyo yalan söylerdi, Alaaddin hırsızdı, Batman arabayı saatte 300 km. hızla kullanıyordu ve Pamuk prenses 7 adamla birlikte yaşıyordu... Red Kit'in ağzında mütemadiyen sigara, Temel Reis'de pipo ve dövmeler vardı. Pacman hapları yutup yutup dijital müzikle patlayıp koşturuyordu. Kimse bizim nesilin normal olmasını beklemesin!"

    2|0
    0|0
  • bakire olduğuna inanmak zor.teknoloji neler yapıyor neler canlı bir insana gerek kalmadan sexi yaşatabilen makinalar objeler vb. şeyler ilede bozmuş olabilir zamanında.yada geçmişinde psikologic soruna yol açabilecek bir olay yaşamışta olabilir.hiç biri değilse helal olsun:)

    1|0
    0|0
  • benim bildiğim var.yani öyle düşünüyorum.ama hayatın en güzel tadını kaçıyorlar.insanlar kimi dini,kimi kültürel,kimi ailevi geleneği kmide kendi prensibi gereği olabilir bence.ama dediğim gibi çok şey kaçıyor.zaten bir kadının sekste en zevk aldığı zaman 25-40 yaş arası

    1|0
    0|0
  • Ne yani şimdi burda bakirelik küçümsenecek şey mi?Onur verici bence ya.Sen 18-24 yazmışsın bakire değilsen bence senin beyninde bi hastalık var.Git erkenden ver millete 2 3 yıl sonra bakire değilim evlenicem söylüyim mi söylemiyim mi dertleri felan..Yaşı geçipte hala bakire olanlar varya işte onlar gözde bir numara giren çıkanın belli olmadıgı kızlar değil.

    1|1
    0|0
  • Artık milletin bekaretiyle uğraşmayı bıraksak diyorum?

    Size giren çıkan ne yani. Bakireyse bakire, değilse değil. Bakire ile bozulmuş diye ayırt etme çabası nedir? Ne bekaretini kaybetmiş olanlara "namussuz" yakıştırması yapalım. Ne de 30 yaşında bakire kadını küçümseyelim.

    Milletin bekaretini konu edinmeyi bırakalım. Bakireyse bakire yani banane ki? Size ne ki? Bunun tartışılması bile saçma birşey.

    2|0
    0|0
  • İnsanların ne düşündüğü değil,karşıdaki kişinin düşüncesi önemli,herkesin belli bir prensibi vardır,bozmaz,

    0|0
    0|0
  • Hiç iyi düşünmem.Bozdursun gelsin :) Şaka bi tarafa mükemmel bi ailesi olduğunu düşünür iradesine hayran kalırım.

    1|0
    0|0
  • hayatı bazen yönetmezsin,bazen hayat seni yönetir vede herkesin hayatına,tercihlerine,yaşayıp yaşayamadıklarına saygı duyarım.nokta

    1|0
    0|0
  • tanrının insana verdiği en büyük eğlence bence sex...ama insan tercihi hakkında yorum yapmak kimsenin hakkı değil

    1|0
    0|0
  • Yatmaz kalkmaz kimseyle namusludur korur. her bayan bir değil Ayrıca oral anal yapan bi bayanın bakire olacağınıda hiç düşünmem... Türkiyedeki genel evdeki bayanlar bile oral yapmam derken bu neyin çağırışımı anlamam...

    0|0
    0|0
  • İkisini de düşünmem kendi hayatı banane.Kişiliği neyse ona göre yaklaşırım o durum etkilemez bakış açımı

    0|0
    0|0
  • kız olmadığını düşünürüm fakat kız da olabilir

    ya güzel değil derim ya da evlenecek biri değil derim

    fakat nasibi kapalı biri de olabilir

    0|0
    0|0
  • sadece bakıre kaldıgını dusunurum.

    gerı kalan herturlu haltı yemıstır.

    anal,oral ...

    tabı ıstısnalar kaıdeyı bozmaz...

    gercekten her yonuyle bakıre ıse helal derım

    0|0
    1|0
  • valla daha once hıcbır erkek arkadası olmamıssa bakıre dıyebılırım.

    ancak erkek arkadası olmussa buyuk ıhtımal anal yapmıstır.

    0|0
    1|1
  • Garipsencek bir durum yok bence..Yalan söylemesi söylememesi kendini bağlar

    1|0
    0|0
  • denemeden bilemezsin... yad kariyer delisi birisidir ancak

    1|0
    0|0
  • Kız kurusudur efenim

    1|0
    1|0
  • gayet normal. 30 yasında hala sevgılısı olmamıs hatunlar bıle var. butun hatunlar catır catır verecek dıye bır sey yok

    0|0
    0|0
  • türkiyede bu doğal olabilir yani inanabilirim rusya falan olsa kimse hastalıklı diye yanına yanaşmaz rus bir arkadşımın söyledikleri ne tuhaf dimi :)

    0|0
    0|0
    • ben Rus cok guzel bır kız bılıyorum bakıre 27 yasında

    • ya sallıyordur yada hastalıklı bu bir rekor olur yoksa

    • yok diil musluman belki

  • kadın denir ne demek yasla kadının ne alkası var bakire ama yası 30 die kadın denir bu nasıl bir yaklasım ergen:) hem bence 30 yaslardaki kadınlar en güzel caglarındadır:)) 30lu yasşarda ne kadınlar var 18 cıtırlara değişilmez ben değismem sahsen cıtıra yol yordam öğreteceğime onun sefasını sürerim:)

    0|0
    0|0
  • Olabilir. Herkes önüne gelenle yapacak diye bir kaide yok. Belki bakireliğini hakkeden birini bulursun.

    1|0
    0|0
    • ben 30 yasında diilim daha

    • Tamam 30'una gelince postalarım bu yazıyı sana :D sende 30'una geldiğinde bakire kalacak göz var.

  • valla bişi düşünmem. vajinasına bir penis girsin ya da girmesin banane. kendi hayatı.

    0|0
    0|0
  • gönlüne göre birini bulamadığını ? sebep aramam

    0|0
    0|0
  • vayyyy helal olsun derim hatta tanisayim onla derim ;-)

    0|0
    0|0
  • olumsuz düşünmeye gerek yok canım hemen olaya kötü yönden bakmamak lazım... hayatta kimin karşısına kaç yaşında doğru insan çıkacak bilinmez...

    0|0
    0|0
  • Şimdi oturur öğüt verirdim ama senin varacağın nokta kısaca şu, link

    0|0
    0|0
  • helal olsun namusunu iyi korumuş derim birazcıkta güzelse kafa dengiyse annelik görevini başarıyla yerine getirceğine inandığım biiriyse nikahıma bile alırım . tabi orjinl isee

    0|0
    0|0
  • 3 yasinda yazmisin bi an neyle karsilastigimi sasirdim ama cabuk toparladim :) valla Allah sahibine bagislasin derim :)

    0|0
    0|0
  • hocam 3 diyince :):) ne ara yürüdüde o işi gördü diyecektim:):) 30 yaşında olabilir ama zihniyeti önemli namuslu görünüyorsa dışarıdanda inanırım.

    0|0
    0|0
  • zamanı olmamıştır yüksek tahsilli ya hani :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19

Kızlar Ne Diyor 11

  • önce yalan söylediğini sonra anormal olduğunu ama yeni dönemin trendi ki artık bence en yüksek ihtimal bu zengin avcısı olduğunu..

    1|0
    0|0
  • Taktir ederim :) neden yalan söylesin :)

    1|0
    0|0
  • baslik mükemmel

    3|0
    1|1
  • ikisini de düşünmem kendini evliliğe saklaması illa dindar olmasını gerektirmez ki

    1|1
    0|0
  • Okumaktan ve kariyerden vakit kalmamıştır diye düşünürüm.

    1|0
    0|0
  • 3 diyince ne diye be bu diye soruya tikladim 30 u gordum. Kendini evlenecegi kisiye saklanmistir. En mantiklisi...

    1|2
    2|0
  • Tercihlerine bakar bu olay hayatın şartlarına. Onun için uygun koşullar gerçekleşmemiş demekki. Yada tercii evlenmektir. Yaşının bir önemi yok.

    Garip bi rdurum değil.

    0|0
    0|0
  • Dindarlıkla ne alakası var bu bir...kadının başından ne geçmiş nasıl bi yaşamı var bilmeden bişey diyemezyiz bu iki...ayrıca ne düşünmemiz lazımdıki bu üç..herkesin hayatı kendini bağlar..

    0|0
    0|0
  • helal olsun derim:D

    0|0
    0|0
  • Hangi sabunla yıkanmış acaba derim

    1|0
    0|0
  • Olabilir ama kaçırdığı çok güzel bir paylaşım var

    1|0
    0|1
Yükleniyor...