İlişkinizde erkeğin prezervatif kullanmasını ister misiniz?

Kızlar, cinsel birliktelik sırasında erkeğin prezervatif kullanması önemlimi sizn için? Hamilelik sorunu olmasaydı kullanmasını istermiydinz yinede? Prezervetif kullanımının zevk almadaki dezavantajları nedir sizin için?

Güncellemeler:
teşekkür cevaplar için
.

0|0
10|1

En İyi Kız Görüşü

  • bence prezervatif olmamalı o zevkı doruklarda hıssedıceksın ve o adamın oldugunu ve onun sıcaklıgını hıssedeceksın bence

    2|3
    3|0
    • oovvvv, harika ifade etmişsn :) doruklar falan öylemi, Dediğn gibi aynen, prezrvatf olunca zevk azalıyo ve his kayboluyor değlmi?

    • Hepsini Göster
    • ok

    • mesajlarına bakarmısn lütfen..!

Kızlar Ne Diyor 9

  • Ben istemem onun sicakligini hissetmem lazim

    1|5
    1|0
    • teşekkürkr ederim açık sözlü olduğn için, ayrıca çok güzel söylemişsn, evt sıcaklığı ikisninde birbirine değmesi lazım yani:))

  • Asla istemezdim, keşke olmasaydı ama mecburuz şimdilik, et ete değecek lafı boşuna söylenmemiş.

    1|1
    0|0
  • kondomsuz bir hayat oh ne rahat..reel ilişkinin temelinde bu olmalı .bir çok korunma yöntemleride var.

    0|1
    0|0
    • tabi haklısn, ama işte bayan korunmayınca erkek mecburen kullanabiliyor bazen, öyle değlmi?

    • Hepsini Göster
    • evet aynen.

    • teşekkürkr ederm :) mutluluklar size.

  • aslında kullanmasını istemiyorum ama mecburuz...

    0|1
    0|0
    • sevglinmi partnerin? hamilelik içnmi mecburuz dedin?

    • Hepsini Göster
    • ne diyon sen ya adam gibi cevapladık azma

    • Öyle demk istememiştm, özr olsun..

  • eger hamıle kalmıcaksam kullanmasın sonucta hıssetmek önemlı

    0|1
    0|0
    • katılıyorum, teşekkürkr :)

  • istemem özgurce boşalsın ıcıme ohhh

    0|1
    0|0
    • hahahaha, çok açıksözlüsn, teşekkürkrler cevap için :))

  • hamile olmayım diye takar. Ama hamilelik diye bişey olmaydı istemezdim

    0|1
    0|0
    • teşekkürkrler cevap için. bakire olduğn için mecburen istiyosn o zaman doğrumu

    • Hepsini Göster
    • evet tabikide :)

    • iyi hisset bakalım :) bol keyifler sana..

  • istemem öyle zevkli olmaz

    0|1
    0|0
  • Bence prezervtifsiz ilişki olmazzzz

    benimm tercihim

    0|2
    0|2
    • saygı duyarım tabi, peki sebebi nedir, senin korunmanmı sadece?

    • Hepsini Göster
    • o açıdan demedim ama neticede sevgilinden sağlık raporuda istemiyorsun dimi

    • 3yıldan fazla oldu beraberiz...onu kendimi tanıdığımdan daha çok tanıyorum

Erkekler Ne Diyor 1

  • eğer kadın çok sulanıyorsa vıcık vıcık kaygan bir mekanda çokta keyifli olmuyor o yüzden prezervatifsiz ama kontrollü ilişki daha makul kadınada daha fazla haz verir böylesi içine ne girip çıktığını anlar.

    0|3
    1|0
Yükleniyor...