İlişki sırasında hata yapmaktan korkuyorum, tavsiyelere ihtiyacım var...

Daha önce hiçbir kızla birliktelik yaşamadım. Anlıyacağınız bakirim ve kız arkadaşımda bakire. Şimdi bunu yaşamayı düşünüyoruz ama ben ilişki sırasında bir hata yapmaktan korkuyorum. Bana şunları yapma veya şunları yap veya şunları şöyle yapmalısın diyebilceğiniz şeyler neler?


0|0
9|11

En İyi Kız Görüşü

  • Bu sorumlugu alacagınıza ınaıyorsanız , bir şey yapmanaıza gerek yok..

    Ne sen ne kız arkadaşın sonra pişman olmasın..

    Neyse orası sıze kalmış.. Yapacagınız tek şey gebelik yaşanmamasına dıkkat etmek..

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • madem ikinizde birbiriniz için özelsiniz ikinizde beklemişsiniz neden evlenene kadar beklemiyorsunuz.

    1|1
    0|0
  • gercekten seviyosan bunu düşünmekten vazgeç bence. ona zarar vermek istemezsn dimi? şimdi zarar vermicem ki diceksn ama olan sana olmicak canım ona olucak. kızlıgını elinden alıcaksın belki bugüne kadar korudugu tek şeyi. tamam belki o da istiyo olabilir ama düşünceniz yanlış. bunun günahını vebalini sonrasını öncesini herşeyi düşünmek zorundasın. ben ne sevenler gördüm bırakmam diyip de arkasını dönüp gidenleri. çok istiyosanız yatmadan da zevk alabilirsiniz birbirinizden. cinsel birliktelik sartmı? gün gelir herhangi bi sebepten ayrılırsınız belki belli olmaz bu işler yarının ne getirecegini kimse bilemez. bu öyle bi seferde karar verilecek birşey değil. bunu sen bile bilemezsin smdiden. hadi yatalım diyipte yatamazsınız öyle. bunun sorumlulugu cok büyük. yaptıktan sonra pişman olucagınızı da düşün özellikle de kız arkadasının.

    0|2
    0|1
    • öncelikle tavsiyeleriniz için saolun. Anlattığınız tüm bu kötü yönleri bizde düşündük elbette. Ve onu bırakmayacağım kesin zaten. Başka sebeplerde var. Ama kararımızı verdik. Tabiki bu kararı verirken bazı şeylerinde olmasını sağladıkki gönül rahatlığıyla yapabilelim.

    • ben tavsiye vermedm bunu böyle sunu şöyle yap demedm öncelikle bunu söylim sadece bunun yanlış oldugunu anlattım. siz kararınızı verdiyseniz ben dahil burdaki insanların ne söyledgni zaten umursamicaksınız. o yüzden ne desek boş bu soru bile fazla buraya. neden sordun smdi onu düşünüyorum. tamam bi kaç kişi sana akıl vermiş ama benim gbi düşünenleri hesaba katmadın sanırım.

  • bence korumanızı iyi alın ben hamile kaldım şimdi doğurmaya karar verdim. çok mutluyuz ama dikkat edin bence :D çok zevkli olucak sizin içinn :D

    0|1
    0|1
  • ikinizde saçmalıyosunuz inş herşey ters gider

    1|4
    0|0
  • kızın günahını almaya cesaret edebiliyormusun.senin için sorun yokta ya o

    0|1
    0|0
    • kızı çok seviyorum zor bir durumdada bırakmicam. Zamanı gelince gerekeni yapcam.

    • valla öyle derlerde sonu pek gelmez okadar istiyorsan kızı tak nişanı yap yapacağını kızda kendini güvenceye alsın

    • Oda olcak tabiki. Ama biraz zaman lazım ona.

  • daha yasiniz kac? Yanlisliklar yapmadan vazgecin.

    0|0
    0|0
  • ikinizde eşitsiniz bir sorun cıkmaz zaten

    0|0
    0|0
  • Kişiden kişiye degisir istekler

    0|0
    0|0
    • olsun kendi fikrinizi söylerseniz sevinirim.

Erkekler Ne Diyor 11

  • sitede ne yaşamış görmüş geçirmişler var... bu soruya herkesin yap demesini beklerdim...

    ve kıza bağlı ama bak başıma gelen bir olay...

    ben ah almayayım diye ilişkiye girmedim ve sonradan kız bna ne dedi?

    sen erkek olsan o gün beni yapardın

    0|4
    0|0
  • bu aşamaya geldiysenız kımse tutamaz sizi teorik olarak yapman gerekenleri biliyorsun sana tavsiyem şu olabilir heyacanını kontrol etmelısın bunuda ikişer kadeh şarap romantik bir müzik çözecekdir . Unutma aşkın içerisinde şehvet vardır şex amaç olmalalı doruğa çıkmak için araç olmalı anladınmı küçük dostum ...

    0|0
    0|0
  • Tavsiye mi istiyorsun; Bu işi yapma, kızın hayatını karartma. Onun namusunu zerre kadar düşünüyorsan bu namussuzluğu yapmazsın. Git bir escorta yaşayacağın cinselliği onda yaşa.

    0|0
    0|0
    • amacım kendimi tatmin etmek deyilki. Zaten onu asla aldatamam ben ki o eşim olcak benim. Birbirimize dahada yakınlaşmak istedik. Ve inan o herşeyden çok sevdiğim kızı sizden daha fazla düşünüyorum. Eğer evleneceğimize emin olmasam o beni zorlasa bile ona bunu yapmazdım.

    • Evlenince yapın o zaman. Özel şeyleri özel zamanlarda yapmak en doğrusu.

  • Sen sen ol bu dünyada bir kızın ahını alma derim. Kızın hayatını alıcaksın sen Bunun sevmeyle felan ilgis yok. Evlenin ne yaparsanız yapın. En azından yiyişin ama yatmayın. SAKIN YAPMA DOSTUM :(

    0|2
    0|1
    • kızın ahını neden alim ki?

    • Mutlaka ayrıldıktan sonra pişman olur. Öpüştüm diye zırıl zırıl ağlar. Yattım diye ne yapar allah bilir.. :S

  • dostum oral sex yap yoksa zor olur. gergin olur eger vajinusmus yapmak istemiyorsan oral sex yap sulandır öyle gir. dogaya bırak kendiliginden olur ama büyük iht kız arkadasın vermez

    0|0
    0|0
  • o an içinden ne geliyosa onu yap, vajinal sex yapacaksan korun derim, anal olacaksa dikkat et vajinaya gelmesin sonradan sıkıntı olmasın.

    0|0
    0|0
  • evlenmeden yapmayın.

    0|1
    0|0
  • yakma kızı

    0|1
    0|0
  • içine boşalma ve aceleci olma :)

    0|0
    0|0
  • bi kzın bakireliğini alıcaksın bak bence asıl sorun bu.anlık zevkler için belkide kzın hayatını karartıcan.

    0|1
    0|0
    • Kıza tecavüz etmiyorum. Hayatını felanda karartmicam. Onu asla bırakmam.

    • Hepsini Göster
    • kız arkadaşıma onu bırakmayacağım güvenini verdim. Bırakmayacağımda açık bir şekilde ortada. Şimdi bunun açıklamalarını tek tek yapamam ama öyle yani. Bizim ilişkimiz aynen dediğiniz gibiydi birbirimize dokunmadan bile mutlu oluyorduk. Ama bazı şeyler bizi birbirimize dahada yakınlaştırıyor ve dahada aşık oluyoruz birbirimize. Ikimizde böyle olmasını seviyoruz açıkçası..

    • sen şuanlık böyle diyorsun birbirlerine deli gibi aşık insanlar evlendikden bir kaç ay sonra boşanıyorlar madem bu kadar çok değer veriyorsun bu kızla evlendikten sonra birlikte oldum.hem madem bu kzla bu kadar ciddi düşünüyosun onu bırakmayacağını söylüyorsun iler de evlendiğinizde senin kız çocugun olduğun da birinin onunla evlenmeden önce birlikte olması sana neler hissettirirdi bi düşün derim

  • boşver ypma

    0|1
    0|0
Yükleniyor...