Ön sevişme yöntemleri tavsiye edebilir misiniz? Sevgilimde erken boşalma var.

Sevgilimi ön sevişmede daha mutlu etmek istiyorum. Ama nasıl yapabilirim? Bir değişiklik nasıl olur?

Neresinden nasıl öpsem? Bir de onda erken boşalma var ..daha uzun sevişmek istiyor...


0|0
819

En İyi Erkek Görüşü

  • Mutlu ettin, dahasını arıyorsun. Aferim.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Ritmi düşürmen lazım sanırım, benim de partnerim çok azgın ve anlayışsız. Başladığımızda transa giriyor, beni hiç dinlemiyor. Bir de sevişirken TV falan aç, başka şeyler düşünmeye çalışsın, bu sefer de ereksiyon olamayabilir. Arkadaşım orgazmı yavaşlatan penis ring diye plastik halkalar olduğunu söyledi. Onu da deneyeceğim, internetten sipariş vereceğim. Testis ve peniste kanı sıkıştıracağından yavaşlatacaktır.

    1|0
    0|0
  • oral seks diyorum sana.. şimdi neresinden nasıl öpsemin açıklması bu..

    pipisinden öpeceksin :)) nasılına kafa yorma zamanla ustalaşırsın :))

    gerçi erken boşalır ilişkiye girmezsiniz ama 2., 3. seferlere kısmet.

    0|0
    0|0
  • alışması gerekir zmanla gecer ama neden o kadar erken bosalıyor cok mu heyacanlandırıyorsun cocugu ilk önce onu saksoyla bosalt sonrada bastan sarın kaseti bakın bakın o zman yarım saat yetr mi size ... :D

    1|0
    0|0
  • orasını en son öp ama yinede erken boşalırsa durum çok vahim :( bknz: Haydar Dümen

    0|0
    0|0
  • yazmış birisi en güzel çek saksoyu sonra sevis bi daha uyandırdınmı sonra başla zıplamaya üstte ol daha iyi

    0|0
    0|0
  • on sevişme yapmadan direk ilişkiye gir boşalt onu sonra tekrar yyeniden ön sevişmeyle başla 2 de da ha geç boşalıcak ve on sevişmeyi ara sevişme olarak kullan derim ben

    0|0
    0|0
  • Osmannnnnnnnn Rezil ettin adamı suan valla :)) siz sevişin sevişirken osmann zaten bi tur atar :)) Soraa ilişkiye gecinn osmanın horos kendine gelene kadar sende işini görmüş olursun :D:D:D ay bugun pozitif başladım günee :)) Osmannn gitti osmann :D

    0|0
    0|0
  • sen daha yeni osmanla ilk kez sevismeyecek miydin? daha bakiresin de adamin erken bosalip bosalmadigini nasil biliyorsun?

    0|0
    0|0
    • bu konulari konustuk ve kendisi söyledi

    • yahu erken bosaliyorsa sen napsan olmaz ki o kendisi kontrolu ogrenecek :D ayrica deneyimli olan o, bir zahmet ogretecek madem istemesini biliyor

  • hulya uyu sen.. o işini yapsın

    1|0
    0|0
  • ahhh osman ahh! bir de erken boşalıyor hee ya bu çocuk niye böyle oldu ki. hulya sen degil de osman takılsın kızlarsoruyor.com a. yeminle 2 gün fazla degil yeter.

    0|0
    0|0
  • arkadaşın sana oral seks yapsın ve uzatsın konuyu ilişki uzayıp senle ilgilenirken erken boşalmada unutulacaktır,ayrıca piyasadea bir sürü krem vs ile viagra gibi maddeler var...

    0|0
    0|0
  • kulağını yala, dilini kulak deliğine sok

    1|0
    0|0
  • cok fazla 31 cekmekten cabuk bosalıyor

    0|0
    0|0
  • bu genç yaşta erken boşalan bir erkek normal değil

    0|0
    0|0
  • Erkeğin bu durumunu görmezden gel yüzüne vurma beraber atlatırsınız...

    0|0
    0|0
  • bence bu kadarı yeter osman ileri gider

    0|0
    0|0
  • senin bugün hormonların uyanmış bağlasan durmaz :)

    0|0
    0|0
  • Bu hülya fena takmış osmana :)

    yürü be osman seni kim tutar :)

    0|0
    0|0
    • aynen fena halde taktim ben bu osmana

    • Hepsini Göster
    • ne alaka simdi bu ...evet sevistigmizi burda herkese yaziyim mi

    • Osmana sordum inkar etti elimi bile sürmedim dedi:)

Kızlar Ne Diyor 8

  • Osman'a dokunma.. Hiç bir yerinden de öpme.. Sadece o sana dokunsun, öpsün ve seni zirveye taşısın.. Ondan sonra dokunabilirsin istediğin gibi.. Zaten gerek de kalmayacak bişe yapmana.. :))

    0|0
    0|0
  • hülya yaaa bu adam hem kel hem fodul hem yetrsız yazık kız sana valla :)))

    viagra al sen ugraşma o ugraşsın.

    haklı valla haydar dumen o cevapları yazmak ta :D::D

    0|0
    0|0
  • Naptınız seviştiniz mi

    3|0
    0|0
  • erken boşalma var diyorsun..nasıl önsevişme yapayım diyorsun..bence sen ön sevişme fazla yapma..direk işe başlayın..zamanını harcama:))

    0|1
    0|0
  • erken bosaldigini itiraf eden bi erkek ilk defa goruyorum. osmana yildizli plaket vermeli.

    herneyse ikinizde istiyorsunuz zaten canim isin akisina birak hersey olcagina varir zaten olmaz boyle planlamayla filan

    0|0
    0|0
  • eger daha mutlu olmasını istiyorsan yanınıza bir kız daha alın

    %1500 eminim daha mutlu

    0|2
    0|0
    • helin bacı hangi tımarhaneden kaçtın bilmiyorum ama seni seviyorum

    • Hepsini Göster
    • winterstorm aklıma gelmedimi snıyorsun ama ne yapayım :S

      sherlock canım bende seni seviyorum

      saol

      deli demende garip bir şekilde hoşuma gitti

      bende sevdiğim insanlara deli derim

    • hell in hell her türlü 3 lüde fantazi erken boşalma olayını engelleyecektir..çok doğru noktadasın ..senin gibiler olmazsa bu site biyolji sitesine dönecek ..ama n bir yerlere gitme esprili ve beyni açık deli arkadaşım...)))

  • "neresinden nasıl öpsem" :* :D

    ahahahah :D öldürdün beni hülya.

    0|0
    0|0
  • Bu konuyu Osman'ın kendisiyle konuşsan...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...