İlk gece korkusunu nasıl atlattınız?

Ozellikle yasamis bayanlara soruyorum ilk geceyi nasil atlattiniz? Bekaret bozuldugunda Cok aciyor mu ilk gece zevk almak mumkun mu? Ayrica en kolay nasil atlatilir? herkese +1


0|0
3|6

En İyi Kız Görüşü

  • Eger yeterince kayganlasirsa acir ama zorlanma ya da basinc hissi gibi bir seyler hissedersin.ama yeteri kadar kayganlasmazsa ya da milim milim icine girmezse matkapla deliniyormuscasina canin yanabilir.

    Ilk gece zevk almazsin. Cunku sonucta bir yirtilma ve ilk kez icine almanin vermis oldugu bir tedirginlik var. Sadece on sevismede zevk alirsin. Evlenmeden nasil yapiyorlar bu isi anlamiyorum. gercekten kolay degildi..

    2|0
    0|0
    • En acisiz sekilde olur insallah tesekkurler..

Erkekler Ne Diyor 6

  • İyiki kız değilim :D, şaka bir yana benim aklımda bu tür korkuları olanlara dair bir fikir var dişçilerin kullandığı uyuşturucu iğneler gibi bişey varsa uyuşturan kullanın olsun bitsin araştırın belk vardır.

    1|0
    0|0
    • Uyku ilaci filan da olabilir o kadar kisi yasiyorsa bizde katlaniriz belki..

    • Uyku ilacı olmaz yer yüzünde seni bayıltacak bir uyku ilacı yoktur, bu ancak sana zarar verir. Yapacak birşey yok elalem ayak üstü yapıyor bu işi dünyanın çivisi çıkmış bence acımıyordur yavaş olursa birşey olmaz.

    • Evet haklisin tesekkurlerr

  • İşin erbabı yaptımı sinek ısırması gibi bir şey acemisine denk geldinmi hayatın boyunca seksten zevk alamayabilirsin

    1|0
    0|0
  • kusura bakma ama ilk gece zevk alman ımkansız

    2|0
    0|0
  • İyice kayganlaşmasını bekleyip yavaşca yaparsa acı çekmezsin.

    2|0
    0|0
  • Evlencek misin

    1|0
    0|0
    • Daha degil var biraz, merak herkes acisindan bahsediyor da

      ..

    • Hepsini Göster
    • Himm peki tesekkurler

    • Dar mi vajinan peki fizigin nasil

  • Bana da var mı +1

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Koca bebek cikiyor lan ordan kucucuk sey mi acitacak ?

    1|2
    0|0
    • Zarin delinmesini penis yapiyor ama

    • Yani ? E o zaman sen yap, acimasin mi demem gerekiyor ? Dalga gecmiyorum yanlis anlama ama eger sevismek icin sevismezsen hic sorun olmaz, isi raconuna uygun yap, istedigin icin yap ve bunun icin acele etme yeter :)

  • Benim eski erk arkadasim denemisti daha kafasini sokarken acimisti cok aciyor oyle boyle degil aciyinca bende yaptirmadim

    1|0
    0|1
Yükleniyor...