Kapat

Hamilelikte cinsellik! Her gece eşime türlü yalanlar bulmaktan bıktım, yardımcı olun...

Selamlar

Eşim yaklaşık 2,5 aylık hamile ve bu ilk bebeğimiz olucak .

Eşim,sex konusunda hamilelikle birlikte çok istekli oldu , ben ise

eşimin hamileliğini duyduğumdan bu güne sex yapmak istemiyorum. çünki içinde bebeğimizin olduğunu ve duygusal olarak çöküyorum.

Eşimide üzmek istemiyorum her gece türlü yalanlar bulmaktan bıktım yardımcı olun..:(((


0|0
7|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Hamile kadınların psikolojileri çok garip olur. Büyük çoğunluğu; "Artık şişmanlamaya başladım, eşim beni beğenmeyecek ve aldatacak." düşüncesi ile eşinin kendisini aldatmasını engellemek amacıyla eskisinden daha istekli davranabilir. Senin ondan uzak durman ise onda; "Kesinlikle artık beni eskisi gibi beğenmiyor ve aldatıyor." şüphesini uyandıracaktır. Dikkatli bir şekilde yaşayacağınız cinsel ilişki bebeğinize hiç zarar vermezken, bu durumda eşinin mutsuz bir hamilelik yaşaması ise bebeğin gelişimine olumsuz etkide bulunacak ve farketmeseniz bile evliliğinize zarar verecektir. Aksine senin eşinin daha da güzelleştiğini hissettirmen gerekli bu dönemde.

    Çok fazla sert davranmamak koşulu ile kontrollü bir birlikteliğin hiç zararı olmaz (eğer kritik bir hamilelik yaşamıyorsa). Bu fikri kafandan atmalı ve şu an davrandığının tam tersine davranmalısın.

    3|1
    1|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sen eşinin içine girdiğinde korkma bebeğiniz birşey görmeyecek :) hamilelikte kadınlar daha duygusal ve alıngan olur eşini kırma hamileliğin ilerleyen zamanlarında doktorunuz ilişkiyi yasaklayabilir o zaman da sen istersen ama birşey yapamazsınız :)

    0|1
    0|0
  • Anali babali buyusun insallah. Kuzenlerimin doktoru soylemisti. Daha faydali olurmus. Zaten belirli bir sure sonra doktor buna engel olacak. Birbirinizin keyfini cikarin. Cocuk olunca pek zamaniniz olmayacak :)

    0|1
    0|0
  • kontrollerde bir sorun çıkmadıkça 8-9 aylık olana kadar doktorlar beraberliğe izin veriyorlar.zaten hormonal olarak bir koruma güdüsü oluşum belirli dönemlerde eşiniz istemez ilişkiye girmeyi.Sizin korkmanıza gerek yok.

    0|1
    0|0
  • direk bunu belirtirsen ve onu ilişkiye girmeden tatmin edersen, romantizmi öne çıkarırsan üstelemez.

    0|2
    0|0
  • 7 aya kadar hamileyken seks yapmanın bi sakıncası olmadgnı doktorlar da söylüyolar merak etme. hamilelikte seks için uygun pozisyonlara netten bi göz at bu şekilde belki için rahatlayabilir. daha 2,5 aylık hamileymiş korkma eşinde istiyosa yapın. ama bebegmz o bizim benim ona saygım var diyosan ayrı. vede cok takdir ederim bu düşünceyi

    0|1
    0|0
  • Sevişmek olabilir masum ve güzelce

    0|1
    0|0
  • bişey olmazzzz..bırlıkte olun bunda hiçç bi sakınca yok..rahat ol..doktor kendısı soyledı..bebegın psıkolojık gelısımıne de etkılıymıs,vallahı bak..hic bı sorun yok kendını boyle sartlama

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • hadi ama ne alaka şimdi günah yada ayıp diye mantrbasyon yapmıyorum diyen lise son sınıf öğrencileri gibisin böyle şeyleri düşünmemen lazım eşin o çocuğun annesi ve senin düşündüğün şey mantıklı olsaydı bunu oda düşünürdü sen boşuna takıntı yapıyorsun üstelik bunun kimseye zararı yok son 1.5 aya kadar sürdürülebilir eşini kırma bence özellikle hamileyken sende böyle şeyleri kafana takıp daha büyük sorunların yaratılmasına izin verme dostum

    0|1
    0|0
  • korkmanı gerektirecek bir durum yok ilişkiye girmen bebege zarar vermez cok siddetli olmadan ortalama bir tempoyu gecmeden ve tabiki karnına abanmayacak pozisyonlar secerek yapabilirsiniz.

    Bu arada benim eşimde 9 haftalık hamile yoksa sizinkide 25 Ekimde mi doğacak :D

    0|1
    0|0
  • doktorunla bu konuyu görüş çünkü bazı rahatsızlıklarda sakıncalı olabiliyor dokturunuzdan onay alın

    0|1
    0|0
  • yalan bulmana gerek yok ,şu an için rahatlıkla sex yapabilirsiniz ,sadece fazla fantazi denemeyin uygun pozisyon ,deve güreşi gibi olmasın yeter,birkaç aydaha uygun pozisyonlarda sex yapmanız çok normal,genelde kadınlarda hamilelikte sex istegi azalır çok şanslısın

    0|0
    0|1
  • Doktorlar belirli bir süreye kadar izin verdiği gibi daha bile faydalı olcağını duymuştum bence burdansa doktara danışman daha sağlıklı

    0|1
    0|0
  • umarım sağlıklı bir yavrunuz olur...bence bir uzmana danışın..

    0|1
    0|0
  • hamile p*rnoları var gayet seksi.

    0|0
    0|0
  • sevgılı kardeşim ılk 3 ay dıkkatlı olmak lazım dıye bılıyorum..aman bebege dıkkat...

    0|1
    0|0
Yükleniyor...