O kadar soruyorsunuz bekaret hakkında atıp tutuyorsunuz..

peki sizin abiniz kardeşiniz bakire-bakirmi?kızlar bakir erkek olacak diye yazıyo burada sizin abiniz bakirmi pek?


0|0
5|1

En İyi Kız Görüşü

  • Abilerim evlenirken bakir degildi ama ablam bakire kizlar yapinca namus meselesi erkekler yapinca ihtiyac

    0|1
    0|0
    • Tabiki bende bakireyim

    • işte tam sormak istediğim şey bu abin sence kötümüydü bakire ile evlenmemesimi gerekiyordu?

Kızlar Ne Diyor 4

  • kız kardeşim bakire ben değilim. bakire olmasaydı ona kızar mıydım? bilemiyorum sanırım kızmazdım. ama yanlış insanlarla birlikte olmamasını akıllı seçimler yapmasını isterdim

    0|3
    0|1
    • bedenini satmadığı sürece sorun yok diyosun yani ;) +1

    • bu yüzden kardeşine temiz sana kirlenmiş diyebilirmi insanlar kendilerini ne zannediyor

  • Eğer erkek her kadınla yatıp da bakire kadın arıyorsa kadın da bakir erkek aramakta haklıdır. Kadının yollu erkeğin çapkın görüldüğü bu dönemde bakir erkek bulması imkansız gibi olsa da kadınların haksız bir arayışı yok.

    0|0
    0|0
  • Bekaret sanildigi kadar onemli degil elbette insanlarin bor birlerini sevgisiz olarak esya gibi kullanarak sevismeleri dogru degil ama onun dışında hiçbir önemi yok

    0|1
    0|0
  • benim abim sadece 1 kadınla çıktı başka kimseyle birlikte olmadı ve o kadınla evlendi ki yıllarca süren bir ilişkiydi

    0|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • ben bakır degilimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    0|0
    0|0
Yükleniyor...