Bir arkadaşımın sevgilisi ben kendimi karıma saklamak istiyorum demiş!

arkadaşımın sevgilisi erkekler yatıp kalkıp sonra da bakire kız istiyorlar ben bu düşünceye karşıyım demiş böyle erkekler kaldı mı ya?


0|0
8|23

En İyi Erkek Görüşü

  • bende ilişkiye girmedim... ben sadece boşalmak için ilişkiye giremem... genel eve falan gitmesi lazım demiş arkadaşlar ama içinde aşk olmayan cinsellik kalsın...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • bence de öyle.yani islamda kadın yatınca günah erkek yatınca çapkınlık diye bir şey yazmıyor.bir kadına ne kadar günahsa erkeğe de o kadar günahdır.yani erkeklerin yani bizlerin heyt be ne delikanlıyım bir sürü kızla çıktım yattım vs..ama kızlara gelince motor muhabbettleri pek doru değil kanımca

    1|1
    0|0
  • evet bende karşıyım niye olmasınlar ki?kızlar kenileri edip kendileri buluyorlar.Kızlar kara kaşa kara göze bakmayı bıraksalar çevrelerinde az kalmış ta olsa karasevdaya tutulacak ne erkekler görecekler.Kızlar zekiyim ayağına yatıyorlar ama ben bi kızın zeki olduğunu erkek arkadaşından anlarım.

    0|1
    0|0
    • tamam da güzelliğe siz de bakıyorsunuz bir kere ona laf yok

    • güzellik benim için çok ta önemli değil yanıma yakışsın yeter.Gönülü güzel olsun önemli olan o.Zaten yaş 25 e dayandı birinin güzelliğine göre beğenmek on-on beş yılın güzel geçmesi demek.Gönül güzelliğine göre beğenmenin ve bir ömür sevmenin değeri paha biçilemez...

  • Kaldı tabi ki. Kızı var da erkeği neden olmasın.

    0|1
    0|0
  • bence yanlış düşünüyor o kişi cünkü sexde tecrübe sağlıklı bi aile hayatı için önemlidir. kadınlar yaratılışları geregi kızlık zarı ile var oluyorlar demek ki bu tecrübeye onların sahip olmasına gerek yok yani tecrübeli olan erkek olmalı o yüzden bence sexsin nasıl bişey olduğunu karşısında hiç yapmamış birine bunu nasıl ögretecegini ögrenene kadar yapması dogal bence unutmamak gerekir saglıklı bir sex hayatı olmayan bi aile uzun süre varlığını devam ettiremez benim fikrim bu yönde...

    0|0
    0|0
    • öğrenicem derken aids falan olursa nolcak?

    • Hepsini Göster
    • genel evler bu amacla kullanılabilir

    • Kaldı ki ben kızlara sex yapmayıon demiyorum. sex yapıyorsan bunu arkasında dur diktirerek daha sonra ki ilişkine leke sürme diyorum. Bütünü okursan asıl söylenmek isteneni anlayabilirsin

  • Oluyor evet bakir erkekler +1 daha kaç kişi olduk:)

    0|1
    0|0
  • taktik uyguluyo çapınca sanırım

    0|0
    0|0
  • Evet var bende oyleyim dogrusu bu degil mi

    0|1
    0|0
  • tabii kaldı yaa siz kendinizi "bütün erkekler böyle" diye diye bizi yanlış anladınız... sorun sizde yani...

    0|0
    0|0
  • Ben varım

    0|0
    0|0
  • Allah onun belasını versin! :D Bizde istemiyoruz böyle erkek!.. xD

    Gay dir lan o! Walla bak araştırın gaydir gaydir !

    0|0
    0|0
    • ben şahsen istiyorum keşke bana da böylesi denk gelse :D

    • Hadi ilk 1 sene sabrettin, 2 senede sana dokunmazsa o zaman görürüm seni ben... Gaydir ooo ;)

  • Var tabi nerde yaşıyon sen.

    0|0
    0|0
  • Saglam ayar cekmiş.

    0|0
    0|0
  • olabilir

    0|0
    0|0
  • Çok nadir olsada var tabiki ama nasıl dayanacak o biraz zor işte

    0|0
    0|0
  • Evet türünün son örneği değil o çocuk milyonlarca var ondan

    0|0
    0|0
  • çok var ama çoğu bi halt yiyemediğinden :) saklamak flan hikaye

    0|0
    1|3
    • valla istese çok güzel halt yer çok yakışıklı çocuk

    • Hepsini Göster
    • ınsanda yaksıklılık olmak fark yapmıyor cesaret ve oz guven gerektıren bır sey bu ılsıkı soylemıs olam belkı gorunce kalpten gıdecek hee :)

    • vala arkadaşım ne diyeyim söyle arkadaşına önünde soyunsun soluksuz yapmazsa ... :D

  • evet ben. eskiden evlenmeden önce sevgilim vardı. o illa birlikte olalım dedi. ama ben evlenmeden asslaa olmaz demiştim. sonra ayrıldık tabi. neyse şimdi evliyim. evlenene kadar hiç kimseyle birlikte olmadım. tek ve sadece eşim. ama o kadar rahatımki. huzurluyum çünkü geçmişim temiz. o apayrı bir duygu.

    0|0
    0|0
  • 21 yasındayım ve bakkirim, tipsizde sayılmam elime cok fırsat gecti ama hep kendimi sakladım..

    0|1
    0|0
  • Bekaret arıyor değilim ama bakirim. Buna şaşılmasına şaşmak gerekmiyor mu?

    0|0
    0|0
  • ne dedıgını bılmıor o

    0|0
    0|0
  • olablilr arada çıkar böyle erkekler pek sayıca fazla olmasada..

    0|0
    0|0
  • Tabı kaldı mısalInden ornek ben dıyım sana ben hıc bır kızla bırlıkte olmadım ama cok yaptım o ıslerı genc kadınlar uzerınde

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Aferim o çocuğa doğru yolu bulmuş ...

    0|0
    0|0
  • ben de bir tane tanıyorum.muhtemelen aynı kişidir :)

    0|0
    0|0
  • kalmıs demek ama numunelik

    0|0
    0|0
  • böyle yazarsaniz böylede sasarsaniz kalmaz

    ne var mis demeki sevmede sex karsi adamlarda var

    0|1
    0|0
    • ben takdir ediyorum zaten bende istiyorum :D

    • ya bu yazdıklarınıza göre sevdiğiyle sex yapan yanlış adam mı oluyor ? ben kız arkadaşımı seviyorum ve ufaktan bişeyler yaşıyoruz. Bu beni sex düşkünü biri mi yapar ?

    • seviyorum diyorsun e sorunyok

      biz duygusuz sex söylüyok

  • soruyu okuyunca bi arkadaşımın lafı geldi aklıma.olsada kodum olmasa da kodum...:)

    0|0
    0|1
  • kaldı tabi neden kalmasın.

    0|0
    0|0
  • Benim sevgilimde öyle.

    0|1
    0|0
  • ayyy çok güzell:D

    0|2
    0|0
    • kesinlikle ya bunların siparişini nerden veriyoruz acaba :D

    • Hepsini Göster
    • böhööüüüüü benim neden yok :( :D

    • sabret:)

Yükleniyor...