'' Askerliğini yapmış beyler '' size sorum var !

Askere gittiğiniz de orda nasıl mast yapıyordunuz?

Ya da aranızda gay olanlarınız var mıydı? Yatarken toplu mu mast yapıyordunuz? Askerde olan cinsel hayatınızı özet geçer misiniz hep merak etmişimdir!

Güncellemeler:
Ciddi cevap vercek bir bey yok sanırım burada ?

0|1
1|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynı evde olduğu gibi askerde de herkes bunu gizli gizli yapar. Zaten alenen böyle yapan biri olsa muhakkak tepesine binen olur onun. Mahremiyet heryerde aynıdır. Askerde bunun için özellikle sabah 05:00da banyolar açılır. Gece bu işi yapanlar sabah banyoya girer abdest alır.Arada gay olanlar var bunu gizlerler acemi birliğinde biri vardı millete sırnaşıp duruyordu ama pek iyi gözle bakılmaz böyle kişilere. Zaten yakalanırsa "pembe teskere" verirler adama. Ailesine telefon açıp gelip kızınızı alın diyorlar.

    3|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Sen yurtta kalacaksın herhalde, on arastirmayi yapiyorsun :D

    2|0
    0|0
  • Askerliğimi yedek subay olarak yaptım. mesai bitiminde kendi evime gidiyordum. Erlerin tuvalette ve banyoda yaptıkları biliniyordu. Bir sefer tatbikata gitmiştik. Araziye dürbünle bakarken bir kayanın arkasın erlerin gittiğini gördüm. Oraya gittiğimde bir kancık (dişi) eşek getirmişler, onu becermek için sıra bekilyorlardı.

    0|1
    0|1
  • Toplu mast he vay anasını :P

    0|0
    0|0
  • askerde herşey emir komutayla yürür. akşam saat 9 oldumu nöbetçi subay gelir. koğuş don çıkar emriyle çıplak kalırsın. o gür sesiyle mastürbasyon yapılacak YAP der. komutun gelmesiyle herkes sol eline alır malafatı. ritmik bir şekilde başlarsın asılmaya. sonunda BOŞAL emri gelir boşalırsın. YAT emriyle yatağa girer uyursun. koğuş nöbetçisi yerlere paspas çeker. böyle olur bu işler.emir gelmezse yapamazsın.

    0|0
    0|0
    • Gece gece geç dalganı sen :D

    • bizde öyleydi. piyadeydim ben. jandarma olanlar çok özgürmüş. istedikleri zaman yapabiliyolarmış. duyar iç geçirirdik. ne günlerdi be :D

  • Çok azdığında ya banyoda ya da tuvalette gizlice asılırsın,çarşı izinlerinde bol bol internet cafede p*rn izler cafenin tuvaletini sık sık ziyaret edersin,gay olanlar olabiliyo ama onlar ilişkiye girseler bile senin pek haberin olmuyo çünkü seni ilgilendiren bir konu değil,şuandada p*rn izleyip mast yapıyorum arkadaşlarımı toplayıp hadi çükler havaya partisi yok:)biz erkekler hep azgınız hep cinsellik ön plandadır hepte mast yaparız zaten bende şimdi yapıcam:)

    0|0
    0|0
  • O kadar erkeğin arasında kimsenin kuşu uçmazki:D toplu mast. nasıl bir mantık.askerligi ne sanıyosunuz siz.dustan dusa vakit oldukca oluyor.

    0|0
    0|0
  • Askerde yemeklere şap atıyolar kalkmıyo öyle bir ihtiyacda malum olmuyo :D

    0|0
    0|0
  • hiii eve askerde tren yapiyorduk gayler le... hay allahim ya... siz kiz yurdunda ne yapiyorsunuz toplu mastürbasyon mu ?

    0|0
    0|0
  • toplu mast kjsdhfksdjaghksd koptum :D gitmedim ama okadar da yapan yoktur herhalde.gay vardır kesin ama toplu mast sanmıyorum :D

    0|0
    0|0
  • Askerde banyoda mastürbasyon yapardim hatta genelde yapilirdi carsiya ciktimmi otellere hucum edilir parali kadina gidilirdi obur turlusuyle hic rastlamadim

    0|0
    0|0
  • seni düşündüm ben :)

    0|0
    0|0
  • Toplu mast ne ya? Nasıl bir hayal gücü bu

    0|0
    0|0
  • gay değilim banyoda yapıyordum askerde cinsel hayat sıfır

    0|0
    0|0
  • yarama bastın gene askerde herkes beni s*ikmek için sıraya geçiyodu resmen hiç erkek sıkıntısı çekmiyodum sivilde bulmak zor oluyo sırf bu yüzden yeniden uzman olarak askere dönmeyi düşünüyorum oradaki erkekler bir başka şehvetli oluyo

    0|2
    0|2
  • genelde dayanmaya calısrdım ... zor anlardada carsı ıznınde bır akrabamız vardı onun evıne gıder orda dus almak ıcın gırerdım banyoya orda ... ama öyle cınsellık dusunulecek bı yer deıl sırıngayla kan alırlar gtnden aksam patates cuvalı gıbı yıgılır kalırsın :D

    0|0
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • Yedek subay olarak yapmıştım. Yani mesai bitiminde kendi evime gidebiliyordum :)

    0|0
    0|0
  • hahah gülmekten öldüm 5 yıldızı bastım sadece beni güldürdüğün için

    0|0
    0|0
    • :D

    • Askerlik tam bir pislik yuvası bazı yerler i*ne dolu (tabi her yer için geçerli değil bu )uyuşturucu kullanan esrarkeş ne ararsan var orda.

      İbne de boldur tualette yiyişirken yakalamıştım bir arkadaşı ve bir sürü söylenti dolaşıyor meydanda bunun gibi

  • orda herşey komutla oluyo..komutan geliyodu..masturbasyon yapılacak... YAP diyodu bizde hep beraber yapıyoduk...aman ne rezillik ne rezillik..her taraf batıyodu..sonra tabi temizliyoduk...

    1|0
    0|0
    • :D

    • Hepsini Göster
    • hayır :s

    • ciddi cevap veriyim..şahsen ben ilk 15-20 gün yapmamıştım.canım istememişti..sonra duşta yapıyodum.herkeste öyleydi yani :) toplu moplu yok yani :D

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...