Tarkan escinsel olmadigini acikladi..

Turk halki illaki beni gay yapacak,ama hicbir zaman escinsel olmadim.peki sizce dogrumu?.kac yildir yalniz ,yaslandi evlilik falan dusunmuyormu bu adam? (merak ediyoruz iste )


0|0
11|4

En İyi Kız Görüşü

  • Nerde yazmış? Eşcinsel olup olmaması bizi ilgilendirmez ki.

    0|0
    1|0
    • ozel roportajda bende az once gordum

Kızlar Ne Diyor 10

  • insan illa birisiyule görünmek zorunda mı ?

    0|0
    0|0
  • Adam kaç yaşına gelmiş evlenmiyor derdi tasası bize kalmış neymiş gaymış değilmiş bize ne yahu

    0|0
    0|0
  • Burada da yalnızım tiradı çekenler var onlarda mı eşcinsel ?

    Ayrıca adamın ilişki yaşamadığını nerden biliyosun yatak odasına kamera mı koydun :D

    0|0
    0|0
  • gay oldugunu dusunenler mi vardi

    ben ilk defa duydum

    0|0
    0|0
  • Bu da bir pazarlama tekniği gibi geldi bana

    0|0
    0|0
  • Eşcinsel olmadığını kanıtlamak için illa biriyle evlenmesi ya da birlikte olması mı gerek? Belkide vardır bizler bilmiyoruz. Görmediğim, bilmediğim bişey için yorum yapamam

    0|0
    0|0
  • sende o kdr para olsa sende evlenmezdn gelsin kızlar gitsin karılar xD

    1|0
    0|0
  • Niye eşcinsel olsun biriyle birlikte degi ldiye gaymi olcak illa çok saçma..

    0|0
    0|0
  • sızene abı dunyaya gelen her ınsan evlenmek zorundamı de bir gidin

    0|0
    0|0
  • değil diye düşünüyorum bir dayanağım yok ama düşüncem :

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Ya oğlum dünya bilmem kaç kilometre hızla etrafında dönüyor bir okadarda güneş etrafında dönüyor herşey mikro ve makro olarak çok heycan verici merak uyandırıcı sen halen bir sarkıcının bir tarafına kimin bişeye giriyomu diye merak ediyorsun.. bana ne olum gaysa değilse adamın kıçına gözetleme kulesimi kuralım ?

    1|0
    0|0
    • tamamda bu trip ne oglum

    • oğlunun babasına üflerim.. ne tribi baya bir cevap işte.. beğenirsen +1 beğenmezsen -1 görüşümü belirttim..en azından okuyupta hadi lan deyip cevap vermeyenlerden değiliz..

  • Bence olmaması gereken bir yaklaşım..Eşcinsel olmadığını söylüyorsa değildir..Ya da olsa bile kimseyi ilgilendirmez..Hem sevgilisi var,ünlülerin çoğu evliliğe sıcak bakmıyor ki haklılar da . Tarkan bence hayatını yaşıyor tamamiyle. :)

    1|0
    0|0
  • Evlenmekle ne alaka. Çoluklu çocuklu eşcinselleri de biliyoruz.

    0|0
    0|0
  • dogrudur ...

    0|0
    1|0
Yükleniyor...