Birinci Kaynaktan Penis Boyu Takıntısı: Bu Bir Ruh Hastalığı!

Evet arkadaşlar. Bu benceyi bu konuda çok çekmiş biri olarak yazıyorum. Yaptıklarımı okuyunca neden '' Ruh hastalığı '' gibi bir tanım yaptığımı siz de gayet iyi anlayacaksınız. Ha bunu yazdıktan sonra yorumlara '' yeeeey bamya '' gibi saçmalıklar yazacaksanız eğer, yazmayın. Çünkü ben zaten bunun farkındayım. Bana bilmediğim şeylerden bahsedin.

Klişeler

Eh artık çoğu kişi kadının vajina derinliğini biliyor. Ama yine de çoğu kişi '' önemli olan işlevidir '' mantığına uymuyor ve ona göre düşünmüyor. Özellikle kızlar oldukça büyük bir aşağılama potansiyeline sahip bu konuda.

Ülkemizde penis boyu mizahi dergilerin büyük bir alay konusudur. Bununla ilgili bir çok aşağılayıcı fıkralar vardır. Bir de üstüne tecrübesiz ve bilgisiz kadınların yanlış sözleri eklenince kişiler bu takıntıya yönelir.

Bir diğer klişe ise kısa penis iyi kökler. Evet doğru. Ama bunu da kimse umursamaz.

Neyse, birinci kaynaktan başlayalım

Hemen hemen on altı yaşımdan beri bu takıntıya sahibim. Kendimi bu takıntı yüzünden mahvettim. Kız arkadaşımdan ayrıldım. Vücut geliştirmeye başladım. Öz güven kazanmak için vücut geliştirmeye başladım. Bir kaç yıl vücut geliştirmeden sonra ise daha da öz güven kazanmak için boksa başladım. Hala da boksa uğraşıyorum. Penis büyütücü filan hiç bir şey demeyin. Her şeyi işe yaramayacağını bile bile denedim. Sadece sağlığım olumsuz etkilendi. Öz güvensel destek için psikologlara, terapistlere ve yaşam koçlarına başvurdum. Ama hiç biri işe yaramadı. Fakat hala bu takıntımdan kurtulamadım ve sanırım kurtulamayacağım da.

Kendimi sadece ringde erkek gibi hissediyorum

Kendimi artık tam erkek gibi hissetmiyorum. Kendimi gerçekten bir erkek gibi hissettiğim tek yer ayda yılda bir çıkıp ortalama kırk dakika kaldığım o ring. Zaten bu takıntının bana verdiği tek değerli şey ringde yaşadığım o hisler. Yavaş adımlarla çıkıyorsun merdivenleri. Karşında senden güçlü olduğuna hiç şüphe duymadığın bir rakip. Kurşuni gözlerle birbirinizi süzüyorsunuz. Antrenörünüz son direktifleri veriyor. Kenardan gelen '' Seconds Out ! '' anonsu ile antrenörünüz ringden çıkıyor. Gong çalıyor. Gücünden zerre şüphe duymadığınız adamla birbirinize o ringde eziyet ediyorsun. Acı çekiyorsunuz ve acı çektiriyorsunuz. O ringde hakem galip olarak sizin kolunuzu havaya kaldırdığında bütün ihtişam ve zevkler önünüzde köle oluyor. Erkekliğinizi sonuna kadar hissediyorsunuz ( en azından ben öyle hissediyorum.)

Tavsiyeler zinciri

Benim takıntım kadar olmasa da böyle bir takıntıya sahip olanlara ya da böyle bir takıntının başlangıç evresinde olanlaradır bu sözüm. Değmiyor beyler. Cidden değmiyor. Hoş ben değmediğini bile bile hala sahibim bu takıntıya ve neden olduğunu bilmiyorum. Bilsem zaten hala bu halde olmazdım. Neyse konumuza dönelim. Değmiyor... Şöyle bir geriye bakıyorum da küçücük bir organ ( en azından benimki öyle) benden yıllarımı aldı. Gençliğimi aldı. Yaşama sevincimi aldı. Özgüvenimi aldı. Cesaretimi aldı. Evleneceğim varsa oda olmaz oldu. Sadece küçücük bir organ için kendime yıllarca işkenceler ettim. Paramı küçücük bir organ için savurganca harcadım. Değmedi. Değmez.

Sakın benim düştüğüm hatalara düşmeyin. Kitaplar okuyun. Pozitif bilimlerle ilgilenin. Üniversitelere girip akademik kariyer peşinde koşun. Ya da ticari hayata atılın. Flörtten ve aşktan benim yaptığım gibi kaçmayın. Yaşama sevincinizi kaybetmeyin. Özgüvenli olun. Evlenmekten kaçacaksanız da soranlara '' Önce kariyer '' diye yalan söyleyebilecek kadar cesur olun. Değmeyeceğini bilin.

Son olarak

Sakın ha benim yaptığım hataya düşüp büyütücü gibi şeylere inanmayın. Onların hepsi sahtekarlık. Sağlık düşmanı ürünler çoğu. Ameliyat ise bir kaç santimlik büyüme sağlıyor ve riskleri çok büyük.

Ha bir de illa ki merak edenler olacaktır. '' Moruk bu kadar kafaya takmış eziyet etmişsin. Kaç santim ki de böyle yaptın ? '' Bamyam 12 cm uzunluğunda ve çapı 5 - 5.5 cm 'dir.

Bir organ yüzünden benim gibi zavallı olmayın arkadaşlar. Kendinizle barışık olun. Hayata sakın ha benim gibi sırtınızı dönmeyin. Kötü ve dağınık anlatımım için beni bağışlayın. Klişeler başlığı altındaki bölüme bütün vajina ve penis anatomisi bilgilerini yazdım sayın. Artık çok klişeleştiği için yazma gereği duymadım. Ne de olsa bir anatomi uzmanı kadar bilgiliyim artık. Sağlıcakla kalın :)


10|9
10|20

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 10

  • 3ay

    Takıntı yapılacak bir penis boyutu değilmiş. Eziyet etmişsin kendine

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Ellerine sağlık

    0|0
    0|0
  • erkeklerde meme büyüklüğüne bakmasın anlaşırız :D

    0|1
    0|0
    • Erkekler zaten meme büyüklüğüne bakmaz. Kalça daha önemlidir. Kıvrımlı bir kalça olunca hiç bir erkek göğüsleri takmaz. Kalçayı nasıl kıvrımlandıracağız diyorsan spor salonunda squat yaparak.

  • Of benim sevgilim neden 13 14 cmlik çüküne 20 21 cm diyordu. Anlamıyorum. Göz var nizam var.

    1|3
    0|0
  • Keşke bu kadar takıntı yapmasaydın. Takıntı yapacağın birşey de yokmuş ortada. Ben de çok küçük sandım. Hayatında başarılar ve mutluluklar dilerim. Umarım atlatırsın bunu

    0|2
    0|0
  • Emeğine sağlık çok güzel yazmışsın.

    0|3
    0|0
  • Ellerine sağlık kardeşim

    0|0
    0|0
  • Küçük deyince bende 6-7 cm yazacaksın sandım 😊
    Seninki ortalama bir boy zaten niye kendine bu kadar takıntı yaptın ki.

    1|3
    0|0
    • Kendini bilmez kızlar yüzünden sanırım hep büyüğe meraklılar ya böyle sitelere girip yorumları okuyup takıntı yapmış sanırım oysa bir bayanın bir tek edebilir ve başkasını gözü görmez yani onu kabullenir ve ona alışır boyu büyük olsa ne küçük olsa ne. büyük olsa kadın dert yanar küçük olsa erkek en iyisi huzurlu bir evlilik

    • Hepsini Göster
    • @Zafer_25 Evet seninki büyük. 16'dan sonra acı verir diyor hanım ablalar.

    • Kanka ne bilim ki biri iyi diyor büyük daha iyi diyor biri acır diyor kime inanalım ki

  • Bence başarılı. Senin adına üzüldüm.

    0|3
    0|0
  • Bunca şey boş yere olmuş. Umarım artık her şey istediğin gibi olur.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Erkek olgunlastikca öğreniyor bu mevzuları. Eskiden cok sayıda bosalmanin makbul olduğunu sanıp hem kendimi hem de sevgilimi gereksiz yere yorardim. Kiz kurur ve acimaya başlar orası bense kan ter icinde yarida kalmasın diye zorlardim kendimi.

    0|0
    0|0
  • 2ay

    Emeğine sağlık güzel yazmışsın :)

    0|0
    0|0
  • 3ay

    olum neyini takıntı ediyorsun. Cidden işlevi daha önemli. Sen o penisle bir kadınla birlikte olduğunda kadın senden önce bir kaç kez orgazm olabiliyorsa hiç bir derdin yok demektir. Önemli olan uzun süreli ilişkidir. Kısa olsun, uzun olsun hiç mühim değil. Sen bir posta gittikten sonra, kadın hala orgazm olamamışsa veya hadi devam edelim dediğinde senin çavuş ayağa kalkamıyorsa o zaman kara kara düşün artık. Hadi ikincisini yapalım dediğinde Kadın, o penisi ağzına aldığı halde kalkmıyorsa 20cm penisin olsada bir anlamı yok.

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Emehe sahliik takma penis boyunu benimki de 16 cm

    0|0
    0|0
  • Boyuttan ziyade işlev önemli partnerin tepesinde kaç rsaat tepindigine bağlı 😊 spor yaptiysan erken bosalma sorunun olmaz iyi koklèrsin okurken 6 7 cm felan sandım 12 cm kötü değil tr ortalama si 14 zaten

    0|0
    0|0
  • Sorun edilecek bosi degil bence...
    Güzel bir konu agzina saglik...

    0|0
    0|0
  • Çin' den örnek verelim. "1 milyar 750 milyon sen milyar üremişsin sen bunu 9 cm penisle mi yaptın" derler adama. Neyi takıyorsun ki? Çok kafaya takıyorsan Asya' ya yerleş orada seninki büyük sayılır :D

    0|1
    0|0
  • benimki de 12 cm hiçte takıntı yapmadım. sadece boy kompleksim var.

    0|0
    0|0
  • Emegine sağlık

    0|0
    0|0
  • Dostum yazın çok başarılı tebrik ederim. Büyük penis takıntısı özellikle dijital medyada pompalanan çok acı bir gerçek. İnanılmaz meblağlar ve reklam harcamaları yapılıyor. Genetik faktörler yaşam şartların vs herşey bu gelişimde etkili oluyor.
    En garanti yol ameliyat bu da penis çevresinden yağ almakla oluyor ki zaten vücuttaki yağ oranı düşükse gerek kalmıyor.
    6-7 cm küçük olduğu anlamına gelir ancak sende durum gayet normal. Bu büyük penis takıntılı kadınların çoğu büyük oranda görsel hazdan kaynaklı yöneliyorlar. Gerçekten olay çok büyük olması değil. Sertliğini partnerini doyuma ulaştırabilecek kadar koruyabilirsen zaten sorun kalmaz.
    Ayrıca seks sadece penis ve vajinadan ibaret değil. Fazla klişe olabilir ama gerçek bu. Sevişmeyi, partnerinin neresine nasıl dokunacağını ya da onun fantazi dünyasına ne kadar cevap verebildiğin çok önemli.
    Bu yüzden hemcinslerime tavsiyem; Partnerinizle konuşun, rahat olmasını sağlayın, isteklerini dinleyin. Herşeyden önce onu psikolojik olarak doyuma ulaştırın.
    Kızlara gelince; Siz de suyunu çıkarmayın kocaman bulunca da ya korkudan ya acıdan kaçıyorsunuz.

    1|0
    0|0
  • teşekkürler

    0|1
    0|0
  • Peki senin kendi boyun kaç? Eğer 170 filansın çok da anormal değil 12 cm

    0|0
    0|0
    • 1.76 boyum. Yarı orta sikletim.

  • Manyak herif bukadar kendini hirpalayana kadar evlenseydin simdiye kadar bu sorunu coktan unutmustun

    0|0
    0|0
  • Vay ya icim acidi.

    0|0
    0|0
  • boşuna canını sıkıyorsun kardeş 12cm 5,5 iyi bir ortalama birlikte oldugun bayanlara dikkat et çekik gözlüler uzak dogu kökenli bayanlarla birlikte olabilirsin hatta evlenebilirsin vajina bölgeleri daha dardır rus turk yunan gürcu bulgar bayanlardan uzakdur kafanı soksan yine doyuramazsın

    1|1
    0|0
  • Bnmkide kucuktu ama evde egzersiz le 12 cm den 15 e uzadi kola sisesinin basi gibiydi kalinligi sagma egzersizi ile cocuk bikegi gibi oldu , bnce kndini eksik hissetme oyle dogmayi biz istemedik , eskiden ilk okulda bile cok utanirdim biri gorunce bildigin bamya , gecen dost evine gittim inanki kalinligindan domalan kadina girmedi , mecbur misyoner yaptik , bizi bu ruh haline iten hep kzlar ve cinsel bilgi eksiklogimiz , rahat ol

    0|1
    0|0
  • Keşke sen de gerçekten takıntı yapmasan. Takıntı edecek kadar da değil zaten. Yine de sana bişeyler katmasına sevindim. Boks başta olmak üzere tüm hayatında başarı ve mutluluk dilerim 😊🙌

    2|0
    1|0
  • Bende simdi 5-6cm falan diyecek sandim, ya kanka dünya ortalamasi 13-14cm, seninki ortalama 1cm kücük, kaldiki 12cm ortalama degil ama gayet normal cünkü kimbilir 10cm kücük sadece Türkiyede yüzbinlerce kisi vardir..
    Zaten seks icin önemli olan INADINA kabullenmeyen erkekler olsada islevi, 12cm sen kücük demezsen hicbir kadin kolay kolay farkina varmaz, aksine normal kadinlar biraz büyük gördümü cani aciyacak diye ürküyor..

    Sen gercekten takinti yapmissin... Bundan sonraki hayatinda bence rahat ol..

    1|1
    0|0
  • Hiç ilişkiye girmedinmi

    0|0
    0|0
  • Kendine yok yere eziyet etmişsin be dostum. Zaten sen de farkındasın bu durumun. Neyse. Boksta galibiyet oranın neydi bu arada?

    0|0
    0|0
    • 33 maç 30 galibiyet. Sanırım sadece ringde kendimi erkek hissettiğim için orada içimden bir canavar çıkıyor :)

Yükleniyor...