Erken Boşalma Sorunu Hakkında Tavsiyeler - 1

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bir ürolog ya da bir Haydar Dümen değilim. Ve aslında bu tür didaktik benceler yazmaktan hoşlanmıyorum. Bununla birlikte sitede zaman zaman kendisiyle ya da eşiyle ilgili bu konuyla ilgili sorulara rastladığım için bahsetmiş olduğum doktorlara giderek antideprasan, anestezik krem, sprey, kayganlaştıcı gibi ne varsa kullanmış ama yine de sonuca ulaşamamış, bu nedenle de toplam sevişme süresi uzun bir dönem 5-10 dakikayı geçememiş ama sonrasında sevişmeyi öğrenmiş birisi olarak yazıyorum.

Bu süreçlerden geçmiş ve bu sorunu halletmiş birisi olarak ben öğrenebildiysem çişini tutabilen herkes 5 dakikayı bile bulmayan sevişme süresini ön sevişme süresi hariç çok kolay bir şekilde bir saatin üzerine çıkartabilir.

Öncelikle şunu bilmek gerekiyor ki erken boşalma, temelinde organik kökenli bir neden yoksa büyük oranda odaklanma ile ilgili bir konudur aslında. Yani prensipte çişinizi tutabiliyorsanız eğer boşalmayı da kontrol edebiliriz.

Erkekler, ergenlikle beraber mastürbasyona ve hızlı bir şekilde orgazma ulaşmayı düşündükleri için beyinde artık erekte olur olmaz orgazm olma mekanizmasını devreye sokar ve bu durum ilişki sırasında erken boşalmayla sonuçlanır. Hatta kabul edelim bazen tam erekte olmadan bile boşalma sağladığımız oluyor.

Erken Boşalma Sorununu Hakkında Tavsiyeler-1

Hal böyle olunca da en ciks delikanlı kardeşler bir süt dökmüş kediye dönüyor. Evlilikler tehlikeye giriyor ki direkten dönmedik değil. Zaten çocuklar da bu yöntemi kabullendikten sonra peş peşe geldi.

Ve her bir erken boşalma, bir sonraki sevişmenin performansını etkiliyor, yine aynı şeyler yaşanacak stresi haz-alıp vermeyi unutturup erken boşalmamaya odaklanmaya neden oluyor. Oysa beyin bu komut için önce boşalmayı sonra boşalmamayı çözümlemek zorunda kalıyor. Bu hayatta da böyle. Çocuğa düşmemesi için uyarırsanız önce düşmeyi düşünür. O yüzden ne düşünürseniz beynimiz de onu yaşar kendi içinde.

Çözüm ise aslında basit ama doğru şekilde odaklanabildiğimiz sürece. Burada asıl yapılması gereken boşalmayı ve haliyle boşalmamayı tamamen akıldan çıkartıp karşılıklı zevk alma-verme konusuna odaklanmak gerekiyor. Yani ön sevişmeyi uzatmak ilk adım. Yarım saatten az ön sevişme erken boşalma yaşayan birisi için sorun oluşturuyor. Beyni en az yarım saat erekte halde kalıp boşalmama konusunda terbiye etmek gerekiyor.

Bu karakter sınırı ne illet bir şey arkadaş yine c'anım yazıyı üçe bölmek zorunda kaldım. Neyse bu sayede sabretmeyi öğreniyoruz ki bu durum bence metinlerine getirilen karakter sınırının anlmasızlığını değiştirmese de

İkinci bölüm için buraya sürtünelim lütfen


0|3
4|25

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 4

  • Seriyi okudum ancak buraya toplu bir yorum yapayım; tek tek xper kasmayayım dedim.

    Öncelikle ellerine sağlık gene anlatışın, akış çok hoş... Benim en sevdiğim bence yazarı sensin sitede; her zaman söylerim. Bugün denk gelmiş; ikimizin bencesi de tepeye çıkmış peş peşe duruyorlar çok memnun oldum.

    Milletin internetten derleme sebze-meyve bencelerinin yanında parlıyor yazın... Emeğine sağlık.

    0|0
    0|0
  • Güzel yazı olmuş, teşekkürler...

    0|0
    0|0
  • Emeğinize sağlık.

    0|0
    0|0
  • Yazı için teşekkürler bilgilendirici

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • ilk defa bir benceyi çok dikkatli okudum :) eyv.2 ye geçelim

    0|0
    0|0
    • İlk defa cinsellik üzerine yazdım ondandır bunun dikkatle okuduğunuz ilk bence olması. :))
      3. bölüme de bekleriz.

  • Erken boşalma sorunum yok zaten

    0|0
    0|0
    • Ben de @LastFarfann 'ın premature ejaculation sorunu var dememişim zaten

  • 2ay

    Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık...

    0|0
    0|0
  • Eline sağlık.

    0|0
    0|0
  • ben kendi kendime öğrendim Bundan 15 sene önce 1 dk boşalıyordum bu drum beni çok üzüyordu Sonra yazıda olduğu gibi insan idararını nasıl tutuyorsa onuda tutmalı mantığıyla işi çözdüm 10 dk kadar içinde kalarak kendi irademle boşalmıyorum

    0|0
    0|0
  • süperr

    0|0
    0|0
  • teşekkurler

    0|0
    0|0
  • Çok mastürbasyon yapmayın öncelikle.

    0|0
    0|0
  • çok şükür yok böyle derdimiz :) eline sağlık.

    0|0
    0|0
  • Psikolojim bozuk nurten 😁😁

    http://i.hizliresim.com/LpDyVo.jpg

    0|1
    0|0
  • Ben kavun karpuz düşünüyorum.

    0|0
    0|0
    • Kabzımal fantazisi.

      Yarıyım mı abla asdhj

    • Bende rakı balık falan düşüneyim diyorum ama o ortamda güzel hatunlarda aklıma gelir hayalde bile hatun görürsem aynı başa döneriz :)

    • İşe yarıyor ama.
      Emeğe saygı, +rep.

  • Seviştigin kızın çatır çıtır sictigini düşünmek bile 30 dk rötar yaptiriyor

    0|1
    0|0
  • Abartmiyorum on sevismesiniz minimum bir bucuk saat

    0|0
    0|0
    • Abisi deme öyle bak olan var olmayan var. Nazara gelirsin :))

    • Haklisin kanka masallah de :D

  • Eyvallah :D

    0|0
    0|0
  • güzel

    0|0
    0|0
    • asdfg

      Profil fotoğrafı ve yazıyı beğenişiniz çok manidar. Sanki yangına körükle gitmişim gibi hissettim

    • Hepsini Göster
    • Çişim istedigim an tutup bırakabiliyorum ama erken boşalmada öyle olmuyo gerçi ilişkiye girdigimiz kişiye ve yerede baglı psikolojik olarakta etkileniyo insan para karşılıgı yapılan iş erken boşalmaya sebeb veriyo :)

    • odaklanma derken kastım bu işte. Odaklanıp çişi tutup bırakabiliyorsan sevişmeyi uzatmayı uzatmaya odaklanırsan mümkün.

      ama para karşılığı hiç sevişmediğim için psikolojisini bilmiyorum.

  • ikiyi takip ediyoz emegine saglik

    0|0
    0|0
  • Teskkurler

    0|0
    0|0
  • Teşekkürler

    0|0
    0|0
  • Eline sağlık. Gerekli olmasa da benim için, mutlaka işine yarayacak insanlar vardır.

    0|0
    0|0
  • Eyvallah 2. bölüme geçeyim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5
Yükleniyor...