Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Kalbı kırılan kadının gönlü nasıl alınır ?

Sevgilimle 2 ay oldu ayrılılalı şiddetli bir tartışma oldu o bana yanlışlar yaptı ben ise kötü söz söyledim. Sonra barışmak için elimden geleni yaptım çok çabaladım ama ona söyledigim söz yüzünden bana cok kırgınmış. Benim yaptıgımı ne sen unutursun nede senin söyledigin sözü ben unuturum ded geçen gün. Ona normal olarak eskisi gibi davransam cok seviniyo o da güzel cevaplar veriyo samimi konuşuyo ama hala barıştım demiyo bende o yüzden ona canım cicim faln demiyorum barıştık diyene kadar da demiyecegim fakat tak etti canıma çok karışık herşey burada bile durumumu açıklamakta zorluk çekiyorum nasıl düzeltirim bunu bir türlü bilemedim. Ne istiyor ki ne yapmamı bekliyor benden. Bir kadın çok kırıldıgı halde barışmak için karşısından ne yapmasını ister?

Güncellemeler:
Arkadaşlar beni kıskandıgı icin benden ayrıldı çok kzdım öfkelendim ve tartıştık. Faceden sildi engelledi 3 gün snra biriyle cıkmaya başladı. Beni kıskandırmak için yaptı. Bende sinirlendim kıskanclıktan resmen kuduz köpek gibi kudurdum Tartışmaya başladık mesajda sonra bende ona 'Keşke sana elimi sürmemiş olsaydım' dedim. O bu cümle yüzünden kırıldı bana. Ama yaptıgı şeyn karşsnda ben ondan çok özür dledim barışmak için herşeyi yaptm fkt bir türlü barışmadı ama Eskisi gibi davranmamı cok istiyo

0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • Ona reddemeyeceği bir şey yap ne bileyim biraz romantik ol bence, süpriz gibi bişey yap. çık birden karşısına öp ya da eski günlerinizi hatırlat. seni gerçekten seviyorsa elinde sonunda pes edecektir çabalamaktan vazgeçme derim ben. Naza çekiyordu. Gerçekten pişman olduğunu göster onun da inanmasını sağla. acındır biraz kendini kıyamaz sana :)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bence fazla da üstüne düşme kıskandığı için sevgiliden ayrılmak yeni mi çıktı ? Tamam senın söylediğin laf onu üzmüş olabilir ama o da hata yapmış burda tek hatalı sen değilsin bırak biraz da o bişeyler yapsın

    0|0
    0|0
    • Dogru söyledin. Benile konuşuyor bana beni sevdigni söylüyo ama barışmıyo nasıl barışması için ne yapmalyım ya da yaptırmalıyım bir fikrin warmı

    • Hepsini Göster
    • Ne bekliyor olabilir ki? Bana benden ilgi istedigini eskisi gib davranmamı istiyo ben ona ters davranınca beni rüyasnda görüyo bazen ben yüz vermeyince sabaha kadar aglıyorum seni görüyorum yanımda sanki falan filan birsürü şey sayıyo

    • Ben anlam veremedim açıkcası . Hem seviyorum ediyorum diyo hem barışmıyo ayrıca barışma kelimesi bile yakışmıyo buraya siz arkadas ya da dost musunuz ki küslük olsun ya birliktesinizdir ya da ayrılırsınız anlatabildim mi grisi olmaz bu işin ya siyah olur ya da beyaz bu kadar net yani .

  • Gönlünü alacak küçük bir jest vb. yaparsan sana karsı yumusayabilir . Ama sunu kendimden de biliyorum kız ya da erkek farketmez insan sevgilisi tarafından bir kere kırıldıysa eğer unut ma ki artık hiç birşey ilk günkü gibi güzel olmuyor

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ona gereğinden fazla yaklaşma, Az da yaklaşma. Benım ayrılık sebebimle birebir şeyler yaşamışsınız. Sana şunu söylim garip davran ama soğuk ya da itici ya da yapışarak değil. kızlar bundan nefret ederler. ona özür dilemek için bir süpriz hiç fena olmazdı bence ? ;)

    0|2
    0|0
  • Kizlar soruyor diyor ama bir erkek olarak derdimi paylasmak istiyorum lutfen yardimci olursaniz sevinrim tsk ederim simdiden Arkadaslar ben 9 aydir nisanliyim nisanlim isvecli ben mardinliyim ayrica kendisi oz degil ama amcamin kizi nasil anlatsam bilmiyorum ki cumleler yetersiz kaliyor hersey o kadar karma karisiki simdi teyzemde kuzenimde ben nisanlandim diye aileme bana kustuler konusmadik yaklasik 7 ay boyunca niye kuzenimin oz amcasinin kiziyla nisanlandim diye kendisi isticekmis kendine diye nisanlimda amcasi olarak gordugu icin gonlu bana kaydi nisanlandik nisanlimda kim ati kuzenime teyzeme hani ben nisanlinim snle konusmayan benlede konusmasin afedersiniz defolsun gitsinler dedi neyse lafi uzatmicam gece ay yani temuzda teyzemgil kuzenimgilerle baristik teyze kizimin dugunu vardi annemlerde once kinaya gitiler evelsi gunde dugune gidecekleri gun nisanlimla telde konusuyoruk napiyorsun dedi hic evde oturmusum belki birazdan dugune gideim dedim kimin dugunu dedi bende teyze kizimin dedim baktim cumleleri %90 degisti tavri degisti bana hani konusmiyordunuz onlar benim nisanima gelmediler simdi annen kalkmis onlarin dugunune mi gidicekler dedi bende dondum bir yandan hakli ama bir yandan ailemjn basinida baglayamazdim diyemezdim gitmeyin neyse bende dedim nisanlima ben gitmicem ondan snra gecen bir ay once nisanlim bana dediki ben 27 agustosta turkiyeye gelicem biletimi kesmisim dedi ondan snra bende tamam dedim planda yapmisim snra agustos 10 oldu nisanlima dedim biletin saatin kacti baktim bana dedi bilet kesmedim sadece bakmisim dedi yani burada bna yalan soyledi once bilet kestim dedi sonrada bakmisim dedi tabi aradan 15 gun gectikten snra diyo nese dedim e ne zman geliceksin dedi bilmiyorum beli degil belki gelmem dedi bnde snirlendim sen bilirsin gelsnde gelmsende artk umrumda dil dedim ardindan agustos 20 oldu babadi diyo olm hberin olsun nisanlin syin yarin gelicek diye bna haber vermemis niye darildiginida bilmiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...