Onu geri nasıl kazanırım? Çok seviyorum ve unutamıyorum.

Bir hafta oldu 9 ay çıktığım insandan ayrılalı. O benim ilk sevgilim, ilk aşkımdı..Onu çok sıktım, erkek arkdaşlarıya dışarı çıkmasını bile sorun... Daha Fazla

En İyi Kız Görüşü

  • evet yanlış sende bariz ortada.aynı durumu benim arkadaşım yaşadı.çocuk onu son kez görüştüklerinde öptü ve gitti 2 yıldırda birbirlerini sevmelerine rağmen bir daha birlikte olmadılar bu sefer ikiside gurur yaptı.normalde çocuk çok çabalamıştı ama artık o da bezdi arkadaşımın ilk çıktığıydı çocuk kız hala onu seviyo ve bence çocukta hala onu seviyo ama umkutsuzca bunun sonunun olmicağını düşüne düşüne ama bence onlar yine olcak yine bir araya gelcekler inanıyorum hissediyorum.kaderlerinde varlar onlar bu çok açık belliydi..umarım sizde kaderinizde varsınızdır..

    Soran beğendi
    • 2 kere daha böyle cıddı bı ayrılık gecrmıstık yanıma geldıgıde ona sarıldıgımda senı cok ozlemısım dedı ılk lafı buydu bı daha yapma askım nolur artık asalım bunları dedı ben bı umıt gorusecegımız gunu beklıyorum

    • Öncekileri Göster
    • sımdı cok uzuluyorum dun son msjımı cektım 2 hafta asla msj cekmıcem benı ozlesın ıstıyorum yoklugumda bosluga dussun ıstıyorum onunda ılk cıddı ılıskısı benım ve benım ıcın cok cok ugrastı bıtmesıne ızın veremem

    • sana son kez söz veriyorum artık olmicak o kötü şeyler...ama sana bırakıyorum artık birşey demicem hiç..gelmek istediğin zaman gel yanıma..son kez tut ellerimden de gör ne kadar süreceksin...(ömür boyu) de ve daha da mesaj atma bence gelir