Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Sizce bazen kadına şiddet gerekli mi?

Boşandığımda yakın bir arkadaşım dedi ki:Sen hiç dövmedin ondan yürümedi.Kadına bazen dayak gerek..

Ben hiç böyle bakmadım hayata.

Hemen klişe yanıtlar vermeyin düşünün bakalım bayanlar ve erkekler.

Gerçekten bazen işe yarar mı?

Güncellemeler:
Ben size katılıyorum arkadaşlar..

Ama düşünün ki konuşamadığınız ladtan anlamayan cazgır biri var karşınızda.
Ama ben dayak yediği halde erkeğini bırakmayan deli gibi sarılan kadınlar biliyorum.Bunu nasıl izah edersiniz?

Bazı kadınlar itaat edebileceği bir güç mü istiyor?
1-18 yaşında çok bilmiş yorumcular sizin yaşınıza yakın bir evlilik ve yaşınızdan fazla ilişki yaşadım.

2-Bir kadına asla şiddet uygulamadım aklıma bile getirmedim.

3-Bu kadar dert edinen arkadaşların bence kendi hayatlarına dikkatli bakmaları lazım,zira bu tepkiler onlar için kötü birer işaret.

4-Buradaki yazanlardan anladım ki, o şiddet uygulayan kimselerin kendince nedenleri var ve bu nedenleri yaratan insan tiplerinden buradada var..

SANIRIM YETERİNCE AÇIK OLDU...

0|0
18|19

En İyi Kız Görüşü

  • link

    Okumanı tavsiye ediyorum..

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • Dayak cennetten çıkma falan değil cehennemden gelmedir..Dayal en büyük aşkı bile öldürür..Dayak yediği halde erkeğine deli gibi sarılan kadınlar ya daha ilk dayağı yiyordur ya mazoşisttir ya da boşandıktan sonra düşeceği finansal durumun dayaktan daha beter olduğunu hesaplamıştır ;)

    Laftan anlamayan cazgır biri varsa ayrılırsın olur biter..Bugüne kadar dayağın kimseyi yola getirdiği görülmemiştir..Tam tersi daha da nefret dolu yapar..

    1|0
    0|0
  • senin aklın karışmış bakma sen sana söylenenlere,ona bakarsan millet öyle atıyor tutuyor ki sanırsın kanuni .Sevgiyi dayakla köreltmektense boşanırım daha iyi yani.Dayak atmakta yemeke insanın psikolojisini bozan şeyler gereksiz.O vicdan azabıyla ya da diğer tarafta onun vebaliyle olacağımı bilerek yaşayacağıma hiç görmem acımı çekerim daha iyi.

    0|0
    0|0
  • Kişi kendinden bilir işi. Kimse dayağı hak etmez. konuşulması gerek. kişi acizliğinden döver bu ne kroluktur ne bişey hükmedemeyince kendinden emin olmaayınca dayağa sarar

    0|0
    0|0
  • Şiddetle hayvan yola gelir

    0|0
    0|0
    • lütfen hayvanları basitleştirmeyelim.onlar hiçbir zaman şiddeti hak etmez

    • Basitleştirmek değil ordakı dediğim. Yanlıs anlamıssınız. Milletimiz döver ya ayıyı eşeğini o manada.

  • O zaman sevgi saygı mı kalır? Sessiz sakin bir tipse bayan susar sineye çeker korkar katlanmak zorunda olduğunu düşünür. Bu da mutluluk göstergesi değildir daha problemli bir ilişki olur. Yokkk zaten bayan kendi başına idare edebileceğini düşünüyor ve ekonomik özgürlüğü de varsa hiç tahammül etmez yine ilişki biter.

    0|0
    0|0
  • çekilir dert değilsin.

    0|0
    0|0
    • Ben ne yaptım ki bana püskürüyorsun..

    • Hepsini Göster
    • 2 tane çıktı dediğin gibi örnek.Birinede gerekeni yazdım..

    • ;)

  • Her ne olursa olsun dayak gurur kırıcı bişey. Karşımdaki insanla aramı çok fazla soğutur kaldıramazdım ben böyle bişeyi. Herşey karşılıklı olarak düşünülmeli eğer laftan anlamayan bayana dayak haksa, laftan anlamayan erkeğede bayan elinden dayak haktır

    0|0
    0|0
  • bence hiç bir türlü kadına şiddet olmamalı mesela benim babam annemi döviyodu annem basdı davayı aldı parasını üzerinede bir bunalım :D

    0|0
    0|0
  • kadına el kaldıranın elleri kırılsın

    0|0
    0|1
    • asla vurmak değil ama bir kadının bileğini sıkmak istemişimdir ( gitmesini engellemek ya da kendini dinletmek için)

  • bazı kadınlar, sevgilisinin veya kocasının onu dövmesini hayal ediyorlar, arzuluyorlar.morartsın istemiyorlar da tokat atsın atsın sonra rahat rahat romantikçe barışalım falan var öyleleri..hah ama dersin kadınlar çok arsız ona buna hava atmak için herşeyi yapıyor şöyleler böyleler o zamanda karınızı iyi seçiceksiniz.kimse kimseye terbiye vermek için evlenmiyor..

    0|0
    1|0
    • Haklısın.İşin dibi eş seçimi..

    • Hepsini Göster
    • Sen bir şey anladın mı planemo?avinle filan diyor

    • Bence ciddiye almaz susarsak o da susar..

  • ziyniyete bak , acizlik

    0|0
    0|0
    • Zatan konuşmuyorum o hıyarla artık.Ama kafama takılı kalmış bu konu işte..

  • Bence o kadınlar aşıktır ya da başka çaresi yoktur. Kadına dayak gerekli falan değildir. Sen ona vurup sustursan ne işe yarar,biten bitmiş zaten.

    0|0
    0|0
  • dayak kısılıkle alakalı bırsey en ıyısını yapmıssın kesınlıkle cozum degıl ınsanların bırbırlerınden olan beklentılerı dayak çozmez bence

    0|0
    0|0
  • Seni cok iyi anladim arkadasim. Hani o. Laftan murat bizim buralarda kadina sert yuzunu gostermek. Ama oda bir cozum degil. Oyle insanlar varki dovsende sovsende degismez. Hic islemez hatta iki ziyade azar. Zaten mantiga doktunmu isi bir insan dayakla terbiye etme asamasindaysa o insan katagorisinden cikmistir bence. Hani bizim kopege terbiye verirken dayak kulkaniyolardi ordan biliyorum. Yani ne kendini yorcan doverken nede koz vericen eline beni dovdu diye. Yolverip gecicendusunme yetisine sahip olan insana hayvana layik gormedigimiz dayak ile muamele etmek hicbirseyi degistirmez

    0|0
    0|0
  • Dayakla olmaz bu işler bir insan nasılsa öyle kalır şiddetle falan çözülmez

    0|0
    0|0
  • kendini o kadın yerine koyarak düşünsün arkadaşın! eğer karşındaki kişi cazgırsa ya yollarını ayırırsın ya da seviyorsan katlanırsın. dayak yemesine rağmen seven insanlar derken. o sevgi değil inan ki.. bunu sevmediğim ve istemediğim birisi bana şiddet uyguladı diye söylüyorum. o tokatı yemek sokaklarda dövülmek nasıl onur kırıcı birşey... eğer kadına el kadlıracak bir erkek varsa şunu demek istiyorum. SENİN ANANDA BİR KADIN ONA DA EL KALDIRACAK MISIN?

    0|0
    0|0
    • Adına üzüldüm.O arkadaş hiç evlenmemiş hatta ciddi bir ilişkisi bile olmamış bir hıyar.Anneye el kaldırmaz tabiki ne kadar hıyarda olsa..

    • Hepsini Göster
    • eğer o kendi pencerelerinden bakanlara karşı göğüs germezsek, karşılarında durmazsak, o pencere büyüyerek devam edecek. örnek gazetelerin 3. sayfa haberleri gibi.

    • el kaldırılacak kadın vardır.. el kaldırlmayacak kadın vardır.. bu da bir şık.. kadına el kalkmaz demeyin.. mesela terörist kadınlar var.. gelde el kaldırma.. kafasını bile kesebilirim gözümü kırpmadan..

  • Allah yaşatmasın bir kadın ahlaksızlık yapmadığı sürece şiddet kötü biz yaratılış itibariyle çabuk kırılırız bize değer verin hizmet edinki bizde çok daha fazlasını yapaım inşalah yakında evleneceğim biricik eşime hep mutlu edicem oda bana hizmet etmeyi seviyor bende ona ama aşıksam dayak yesemde sanırım katlanırım

    0|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Babasını soyadını bırakıp senin soyadını almış ailesini bırakıp kardeşlerini bırakıp sana gelmiş birine

    Babası gibi sahip çıkacaksın.

    Kardeşlerinin koruduğu gibi koruyacaksın.

    Annene gösterdiğin saygıyı göstericeksin.

    Bunları yapamayacaksan boşuna yol katetme

    tamam bazı şeyler oluyor ama karşındaki insan sana karşı savunmasız bağırır çağırırsın ama vurmak asla olmaz insanlar konuşarak anlaşabilir.

    0|1
    0|0
  • Söz ile uslanmayani etmeli tekdir

    Tekdir ile uslanmayanin hakkı kotektir :)

    0|0
    0|1
    • O kadar kişi yazdı hakkı kötek olan bir sen çıktın iyimi..

    • Valla dostum kadınına göre değişir bu olay kimine güzellikle anlatırsınız kimine kizarsin anlamadimi çat :) yine bişey yoksa boşa gitsin.

  • Fiziksel şiddeti kullanmış ve asla doğruluğunu kabullenmemiş biriyim. Bence saygının çift taraflı yitirilmesi neticesinde şiddet başlıyor. İletişim kanalarının en önemlisi diyalog ve empati yapmaktır.

    0|0
    0|0
  • olayı oralara getırmemek bence daha zekice

    1|0
    0|0
  • kadına şiddetmi olur delimisin

    0|1
    0|0
  • yok daha neler.. belki de biz erkeklere bazen şiddet gerekli :D

    0|1
    0|0
  • laftan anlamayan cazgır biriyse yollarını ayırırsın, elveda der gidersin. kimsenin kimseye şiddet uygulamaya hakkı yok. ne bir kadına, ne bir çocuğa, herhangi bir insana ya da hayvana... ayrıca kendi adına düşün, seni döven birine sevgi ya da saygı duyabilir misin?

    1|1
    0|0
  • Dayak kimseye layık değildir. Ancak bir söz var ki Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir; tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir. Ancak bu demek degilki herkes birbirini dövsun. Elbette dayagi hak edenler var insani çileden cikaranlar var ama kadın erkek farketmiyor.

    0|0
    0|1
  • Öncelikle insanız insana insan gibi davranmak lazım... Sizin en hayırlınız hanımına en iyi davrananızdır. demiş peygamer (s.a.v.) yanısıra.. kadınların davranışıda önemli burda.. evde reis erkektir.. bunu çogu kadın kabul etmez bir eşitlik davası almış gidiyor.. kadın savunmasızdır vs.. durduk yere tabiyki dövülmez dövülmemeli.. ama kalkıp beni aldatırsa Allah korusun kafasına bile sıkarım yani dövmeyi bırak öldürürüm bile.. karşılıklı ilişki belirler bu durumu.. kadın kadınıgını bilecekki erkekte insan gibi davransın...

    0|0
    0|0
  • Şiddet hayvana bile gerekli değilken kadına neden gerekli olsun güzellikle konuşup bile düzeltemiyorsan belli ki istemiyor zorlamanın ne alemi var ki.Şiddete kesinlikle karşıyım.

    0|1
    0|0
  • Şiddet asla çözüm olmaz olayları dahada körükler kadınlar köle değil erkek tokatta yememeli tokatta atmamalı.

    0|0
    0|0
  • Ben kadına şiddete hayır derdim hep ama geçen gün tv de bir yarışma programı izledim kadın eşine sürekli laf sokuyordu dediğini yapmıyordu kafasına göre gidiyordu o an her kadına değil ama bazılarına şiddet şart dedim !

    adamın yüz ifadesini görmeliydiniz kıpkırmızı oldu adam sinirden

    0|1
    0|0
  • şiddet hiçbir zaman çözüm olmuyor kı..inanıyorum aklı salım ve vıcdan tasıyan her erkek kadına sıddet uyguladıgı olası her durum sonrasında buyuk bır pısmanlık ıcerısıne gırıyordur..yani tarafların her ıkısıde bu durum sonrasında ruhsal bır cokuntu yasıyorlardır..sen en ıyısını yapmıssın sevgılı abıcım..anlasamıyorsan bosanacaksın bıtecek..

    0|0
    0|0
  • Tamamen yanlış

    ŞİDDETE HAYIR!

    Kadın hayvam mı ya dövüyorsunuz ya, hayvanı bile dövmezler.

    0|1
    0|0
  • bence dayak hiçbirşeyi çözmez aksine daha sorunlar çıkarır ben bu zaman kadar sevgilime senmisin demedim ve kadına el kaldırılmaz bir kere savunmasızdır onlar

    0|0
    0|0
  • İki insan birbirine ofkelendigi zaman kalpleri birbirnden uzaklasir.uzak mesafeden kalplesine seslerini duyurmak icinse bagırmak zorunda kalınır.

    Ne kadar cok öfke o kadar cok bagırma gerektirir.

    Dayaksa cok cok baska gereksiz bir sunum yani

    0|1
    0|0
  • bence sana her zaman şiddet gerkeiyor

    0|1
    0|0
    • :)

    • dostum bu sadist duygulardan kurtul :D

    • Nasıl yapabilirim bir önerin var mı:)

      Kusura bakmıyorsun değilmi seni ciddiye alıp yanıt veriyorum filan..

  • arkadaşınla birlikte en yakın psikiyatri kliniğine git

    0|0
    0|1
    • Olur küheylan bu kıymetli yorumunu dinlememek mümkün mü:)

    • :)

  • bu soruyu sormn bile bence saçma tabiki hayır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...