Aldatmak hata değildir , kimse yanlışlıkla soyunup sevişmez.

Aldattık dan sonra hatay dı diyen varmı hiç sevgilinine yada eşine .

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sorun harika... sevdiğini insan aldatmamalı...

    • teşekkür ederim . bence de aldatmamalı .

Kızlar Ne Diyor 9

  • ALL RIGHT!

    • iyi :)

    • :) bitti ki :)

    • :D ne kadar sürecek daha ?

    • Öncekileri Göster
  • ALLAH korusun..

    • amin .

  • Hic aldatmadim. Aldatildim mi bilmiyorum.

    • inş. aldatılmamışındır aldatılmazsın .

  • aynen dostumm katılıyormm bilerek yapıyolar çoğu zamann

    • aminn

    • bence de öyledir RABBİM göstermesin .

    • insALLAH çok zor bişy bence kolay kolay kaldıramaz herkez

    • Öncekileri Göster
  • çok çok haklısın

    • teşekkür ederim .

    • ahaha güzel

    • en güzeli tek lik link

    • Öncekileri Göster
  • çok haklısın

    • bence de .

  • başlığına 5 yıldız .Bilerek yapılan şey hata değildir.Bundanda pişman olunmaz.

    • teşekkür ederim .

  • sırf bunun cevabnı verebilmek için aldatmak geliyor içimden bazen. :f

    • ok sıkıntı yok.

    • :) boş ver .

    • ne bu? resimdeki şiiri mi okiyim napim?

    • Öncekileri Göster
  • Alkollüdür ?

    Hayret..

Erkekler Ne Diyor 5

  • Onu yiyen salaktır zaten ne hatası bir insan haa kafayı yiyip delirdiyse orasını bilemem ama bilinçli iken hata olmaz insan ne çekerse kendi kafasından çeker ;)

  • Vurmak en iyisi.

    • aynen kanki devam et.

    • bu yüzden seçim senin dedim .

    • ben aldatmadım,aldatanı vururum.

    • Öncekileri Göster
  • hiç kimseye bu konuda açıklama yapma gereği duymadım

    ama kendi kendime çok pişman olduğum zamanlar oldu

    her birliktelikten sonra aynı duygular hala pişmanım

    • inş.

    • aynen doğru söylüyosun

      zamana bıraktım kendimi akıllanırım inşallah

    • bi yerden sonra doyarsın işte o yer gelene kadar ben hecelerimle büyü de saçsam sana işlemez ,kendin yaşayacaksın .

    • Öncekileri Göster
  • Gerek yok aldatmaya.Dürüst olup bitirip,ne yapacaksa öyle yapmalı insan.

    • aynen öyle .

  • kızlar aldattığı zaman alkole erkekler aldattığı zaman erkekliğine sığınır ben eğer aldatıcak gibi olursan önce ayrılırım sonra birlikte olurum

    • en mantıklısı ne yapıyorsan ayrıldıktan sonra yapmak.

Yükleniyor...