• Sor
  • Bence

Kanser hastası sevgiliye söylenenler...

sevgilimle cok ayrılırdık her seferindede ben kimleri unutmadım ki seni unutamayım derdi ama onun için farklı oldugumu biliyorum şu an karaciğer kanseri baslangıcım var kan değişme tedavisi görüyorum ve acıkca söylemek gerekirse artık söylediklerini takıyorum Ayhanın(sevgilim)dün mesajlasıyorduk tabi normal bir mesajlasma değil ben adam gibi konus ego tatmını etme dedim bugunden sonra etsem etsem bel altımı tatmın ederim dermanı sende değil dedi bende ameliyat masasında kalsam dahi ölsem bile cenazeme bile gelmeni istemezdim dedim köpeğimdin düne kadar kör kütük asıksın bir günde mi silindi askın dedim sen hakediyorsun o masada kalmayı dur şimdi geberme bir kaç kişiyi daha köpeğin yap ondan sonra geberirsin dedive ben şok oldum kanser hastası bir sevgiliye ne kadar ayrılırsan ayrıl bu denir mi ya geber ne ya o masada kalmayı hak ediyorsun ne !

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Canımm çok geçmiş olsun Allah şifa versin çok üzüldüm :((( yaptığı çok ayıp hele ki kanser hastasına söylenecek sözler değil dua et gerçek yüzünü görmüşsün ondan kurtulduğuna şükret nasıl bi hanzoymuş o ya vay kro !

    • saol canım ;)

Erkekler Ne Diyor 11

  • gecmiş olsun. normal insana da söylenmez zaten.

  • Yaşanan olaylar önemli burda öncesinde ne yaşandı da bu kadar katı olabildi sadece basit bir ayrılık sonrası söylenecek söz değil bu tamamen kaskatı olmuş kalbi sana karşı ... Bu yüzden sadece şu anlattığınla yorum yaparsak vicdansız denebilir ama öncesinde sen ne yaptında ona bu kadar katı olabildi böyle bir durumda bile ama bir eleştiri de yapmalıyım senin ona sarfetmiş olduğun daha düne kadar köpeğimdin sözü de pek altında kalınacak bir söz biçimi değil sanırım o kişinin yerinde kim olsa o sözünden sonra düzgün birşey yazmazdı bu kadar kötü olmasa bile.

    • onun bana söylediklerine ne demeli ya mesajların hepsini yazsam agzın acık kalır neler dedi neler ben ona bişey yapmadım o hep derdi ki bir erkek bir kızı baglamak için taktık kullanır sen bunu yapıyorsun bana istem dısı bagladın diyordu ve eminim hala seviyor

    • Öncekileri Göster
    • arkadasım hz.ısa nın bır sozu var ona kotu davranan ınancsızlr ıcın bır ınan der kı" peygamberım neden onalara karsılık vermıyorsun sen peygambersın" o da der kı" bana kotuluk yapana kotuluk yapsam ondan farkım ne olur kı" ınsanların sebebı ıster olsun ıster olmasın ınsanlık karsılık vermetkte mı eskıden sevdıgı bıray bır gun bır saat bıle olsa bırseyler paylastıgı ınsana bu kadr kotu konusma hakkı dıye bıırseyı mı olmalı

    • haklısın fakat olabiliyor karakter ve kişilik meselesi.

  • insan mı bu insallahh en kısa zamanda iyileşirsinn

  • bence şükret Allah o derte sana yanlış kişinin geçek yüzünü gösterdi diğer türlü üzülürdün ayrılınca bence kardeşim onun derdini çekme fesat bir kızmış

    • kızmıs ?

    • evet kız yazıyor ordada hasta olan erkek

  • Sen bulunabilecek en denyoyu bulmuşsun kusura bakma.İnşallah o ameliyattan sağ sağlim çıkar ve bi daha böyle denyolara hayatında yer vermezsin.İnsan için en gerekli olan şey umuttur motivasyondur.Sakın kaybetme bunları.Aldırma ona.Önünde uzun bi hayat var

  • Birbirinize saygınız kalmamış. Geçmiş olsun.

    • tesekkürler artık birbirimizde yokuz.

    • Sağlık olsun.

  • Siz birbirinizi cok yıpratmışsınız ve bence sevgi falan kalmamış o da baya bi hanzoymuş. bence takma ve sağlığını düşün. sertap erenerin dediği gibi bu sene ii geçmedi yeni bir aşk yeni bir yaşam yeni bir sağlıklı hayat. ...

  • senin kanser olduğunu bildiği haldemi bunları söyledi.

    • evet hatta tedavini aksatma derdi bildiği halde bunları söyledi...

    • Öncekileri Göster
    • bu arada çok geçmiş olsun.allahım tez zamanda şifa versin.bide karaciğer de demiştin,eğer vücuda yayılmadıysa korkma,daha çok gençsin çabuk toparlarsın.

    • hayır yayılmadı allahtan erken farkettik kan değerlerim bozuk birde kan toplanması oluyor karaciğerde bu ayın sonunda ameliyat olacagım şu an kan değişme tedavisi görüyorum haftada bir

  • bir daha o çocukla konuşursan muhabbet edersen bende o çocuk gibi konuşabilirim sana sevmiş olsa öyle bir şey demez.

    • sevdiğini biliyorum ama eminim seviyor

    • Öncekileri Göster
    • ama ben eminim ayrılınca söyledikleriyle alakalı konusuyorduk barısınca diyordu ki söylerken içim cız ediyor ama sinirime hakim olamıyorum ama dün söyledikleri beni ölmeden mezara koydu

    • ben bunları çıkartırım bu konuşmalardan başka bir şey diyemem. Allah acil şifalar versin.

  • ayy cocuksunuz. not : soyleme

  • size geçmiş olsun... sizinle bir konuyu paylaşmak istiyorum kızımdaki kanseri bu bitkiselle yendik ciddiye alırsanız iyi olur link

Kızlar Ne Diyor 8

  • geçmiş olsun.. bu anlattıgın insanmı ya

    • sağol insan görünüşlü öküz

  • öncelikle allah şifa versin bi an önce iyi olmanı diliyorum ve o maymundan 5 dakika sonra doğmuş ayıdan uzak dur

    • haklısın bu kez gercekten sondu bitti benim için bırakma beni ipimi bırakma diyordu kendi ipiyle bogulacak unutamayacak biliyorum ama artık gec.

    • Öncekileri Göster
    • aynen harika olabilirdi :D

    • ghahahah : )) ABSOLUTY

  • insan değilmiş ki gerçek yüzünü görmüş oldun..sanada acil şifalar versin Rabbim

  • allah onu nasıl bılıyorsa oyle yapsın arkadsım cok uzuldum ve senı gercekten anlıyorm bırak dusunme adını bıle anma sıl herseyı kendınle hayatle mesgul ol emın ol hayt sana o kadr guzel bır ınsan getırcek kı bu pıslıgı tanıdıgına sukredeceksın cunku bu pıslık sayesınde onun degerını bıleceksın hatta hastalıga bıle sukredeceksın cunku hastalanmmıs olsaydın onun gıbı bır pıslıkle zamn gecırmeye devm edıp gercek yuzune daha gec ogrenecektın .. benzer bır hastalık ben de gecırdım 2,5 yıl oldu ıyılestım ve cok mutluyum benı hayata baglayan bır sevgılım şu an cok mutluyum hastalnmdan once sennkıden ıgrenc bır erkk arkdsım vardı ondan kurtulduguma hastalıga bıle sukradıyorm.. erken teshs olmsı cok guzl bırsey ınan bana hersey zor ama cauk gecıcek sonra ıyılestıgın gunlerı mutlulukla sayıcaksın allah acıl sıfalar versın arkdasım

    • ellerine yüreğine sağlık...

  • yukardaki arkadasin yorumuna yazmissinki sevdigini biliorum eminim demissin..ne sevmesi ya..birak sevgiyi cocukta bi gram vicdan yok..insan dusmanina bile boyle bise demez..beddua etti sana..sen sevior diosun..he tabi sevior..ama seni değil..kendisini..Sana da Allah sifa verip insallah sagligina kavusursun

  • Çok geçmiş olsun.. Gözünü seveyim suna sevgilim falan deme..K. bakma ama benim buna insan demeye bile dilim varmıyo..

    • benimde varmıyor artık ya ben onun düzelme sebebiyim adam ettim onu abartısız adam ettim yaptıklarına bak

    • Canım valla takma değmez böyle biri için Allah 'a havale et ..

  • aynı isimde aynı karaktersizlikte birini tanımıştım hep aynı mı olur bunlar. bırak gitsin.

    • öküz işte ya 9 ayıma yazık

  • naptın gız adama illet olmuş sana :D neyse boşver yaa gereksiz insan o düşmanın sana taş atsa sen ona ekmek at diye laf var hiç mi duymamış o bu lafı ...

    • ben bişey yapmadım oldugum gibi davranmadım :D

Yükleniyor...