Ayrılığın ilk günleri aşk acısı

Ayrılığımızın 2. günü inanılmaz acı çekiyorum ölüyorum neredeyseBiraz olsun unutmak istiyorum en etkili tavsiyeleri bekliyorum tecrübeli arkadaşlar =(

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • o sana göre biri değil. sen onu sevmiyorsun o seni sevmiyor. eskiden bir şey yaşadınız ama bitti, geride kaldı her şey. böyle düşün. hem sana başka insan mı yok? her tencereye bi kapak bulunurmuş :))

Erkekler Ne Diyor 17

  • Simdi onu düsünürseniz aci cekmeye devam edersiniz öncelikle onu düsünmemeye calisin.onu hatirlayan esya olsun resim olsun görmeyeceginiz bir yere kaldirin. Ve hayatin devam ettigini unutmayin.Zamanla yaralariniz kapanacak acilariniz biticek.Biraz sabir.

  • sana ne söylesek boş ama hayatının onun etrafında dönmediğini farkına varmalısın ondan daha iyisi var hemen bulamazsın ama var olduğunu bil..

  • düşünmemeye çalışmak en etkili yöntem. kulaklıkla müzik dinle sürekli. dizi izle. film izle. tv izle. birşeylerle meşgul ol.

  • ağlıyorsan şimdi sen sümüklüsündür , sümüklü kızlar çok itici olur , ıyyykkk ... :))makyajın akar falan... rimelin yanaklarına kadar akar , çok çirkin olursun ... şimdi unuttun ..yola devam edebilirsin , artık teksin ...

  • Ayrıldık diyorsun.Bak ayrıldık,ayrıldık.Yani bitti agzınla deklare ettıgın şeyin neden sorgusunu soruyorsun arkadasım...Coll takıl...Unutamamak halen sevgi göstergesidir.Iyı bırıyse sana döner,sen acını içine at,sevdiğin ortamlarda bulun,çık dolaş,ye iç,ama kahretme,aglama ,szlama.Önune bak.Hayat devam edıyor..Unutma taviz tavizi dogurur..Son olarak''HAYATI OLAGAN AKIŞINA BIRAK'' derimmm

  • ağla ağla ağla kendini komik bulana kadar ağla

  • şimdi olur mu bilmiyorum ama hemen kndini dışarı at arkadaşlara takıl gerekiyorsa bir sevgili bul gerçekten ,niye diye sormuyorum bile biten bitmiştir çünkü unutma zaman en iyi ilaç diye bir şey söylemicem bile yalan çünkü gez toz çalşımıyorsan hemen bir şeylere başla fakat sigara yada alkol değil

  • Ne Desem Boş...Sadece ZAMAN...

  • tecrübeli arkadaşlarmı? ya buranın adı kızlar soruyor diye biliyoruz. Terk edilenler kulübü değil. tecrübeye bakarmısın? tecrübeli arkadaşlar demezmi bir de:) sanki buradakiler ayrılık konusunda master falan yaptılar da tecrübelerini aktaracaklar sana

    • sana zorla yorum yaptırmadım ki neyin havasındasın sen çok bilmiş seni

  • baksana hala seviyormuşsun nasıl unutucan )

  • Ayrılıgın altıncı gunu:((((

  • Hiçbir yolu yok sımdı.Dusuncelerın en yogun oldugu donemdesın 2 hafta surer bu sonra daha az hıssetmeye baslarsın..Yavas yavas ...acısı gecer ama arasıra gelınce aklına kalbın sızlar eger cok sevdıysen...

  • Böyle durum için tavsiye gerekmez çünkü iş insanın içinde bitiyor aşk gözü ve mantığı kör eder söylenenlerin önünde hep o vardır, tavsiyeler bir kulağından girer diğerinden çıkar.

  • ben ilk ayrıldığımda deniz kenarında yakamozu seyrederken ağlamıştım, sabaha kadar kulağımda volkmen acıklı şarkıları dinlerken soğuktan titrediğimin ancak sabah farkına varabilmiştim, ama aradan yıllar geçti eskileri düşünerek sadece bir ahh çekiyorum, şu an anladımki zaman en iyi ilaç...

  • yapacak birşey yok geçmiş olsun artık sana dönmez bence tecrübelerimden yararlanarak söylüyorum gerçekler acıdır

  • bi' erkeği unutmanın en iyi yolu; lezbiyen olmaya karar vermektir..ama önermiyorum

    • dinleme şunu , tövbe yarabbim :)

    • Öncekileri Göster
    • bence uyku vaktin gelmiş :/

    • hakkını yiyorlar burda :)
      git uyu hadi

Kızlar Ne Diyor 8

  • geçecek geçecek ağlamaya devam ilk günlerde olur böyle.

    • ama haksız değilim mirr :/ düşündüğünde mantıklı olanı yazdım

    • Öncekileri Göster
    • o kadar yazı yazdım gitti kimi en iyi cevap seçti asdnaskşldgh bencede yarn nasıl işe gidecem bilemiyoum :/

    • yatarım birazdan, yatıcam 5 dk sonra kalkacam sabah olcak :/

  • sakın dduygusal sarkılar dınleme en onemlısı manyak psıkolojını bozar sonra onla gıttıgınız yerlere gıtme fotonuz varsa sıl ona aıt bısey varsa yoket bunları yapınca cok kolaylasıyor

  • Burda senin gibi o kadar insan varki :(( Çook zor bende ayrılmak üzereyim yaa of of ben nasıl unutucam :(( Allah yardmcn olsn bacım :((

    • Amin hepimize =(

  • Uyurken hangi aciyi unutmuyoruzki. Güzel bir uyku çek, sonra uyandiginda dusunu al ve hazirlanip disari çik. Evde acinin geçmesini bekleme. Kafani dagitmaya çalis, bunun için kendini zorla.

  • kesinlikle düşünme aklına geldiğinde uğraş bul kendine müzik dinleme onu hatırlatıcak hiç bişey yapma

  • en iyi unutma yöntemini açıklıyorum...unutmaya çalışmıyorsun ...

  • zor gelir ama zaman geçince boşuna üzüldüğünü anlarsın.

  • biz sevgilimzden ayrıldgmzda bu sitevarmıydı acaba.. tek basımıza aglamısız .. üzüldm kendime :(

Yükleniyor...