Hastayım Hakim Amca!

Sorunum şu: bi olaya şahit oldum. Zanlı bizim mahalleye yakın biryerde oturuyor. Dolayısıyla sürekli karşılaştığım biri. Psikopatın önde gideni.Ben mağdurun şahidiyim (olayı gören ambulans çağıran benim dolayısıyla ismim kayıtlara geçtiği için şahit durumundayım)Önümüzdeki ay mahkeme var ben şahit olarak çağrıldım.(yetkili kurumdan bildiri geldi)Ama benim canım o mahkemeye gitmek istemiyor. Ayrıca o psikopatla uğraşmak hiç istemiyorum.Mahkemeye sebebsiz gitmezsem bana da ceza gelicek (kanun öyle diyormuş) Acaba doktordan rapor alsam mazeretim geçerli olur mu?Ya da insanlık suçu mu işlemiş sayılırım? Veya siz ne yapardınız?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Türk insanı her zaman mağdurların yanındadır, bu yüzden gitmelisin. Zaten gitmezsen zorla götürecekler bir sonraki duruşmaya.

    • evet zorla götürülmekten kendi istegimle gitmek bencede daha mantikli (: tesekkürler cevap icin.

    • :D

Erkekler Ne Diyor 10

  • Empati kur, sen o şahsın yerinde olsam mağdur olsan, şahidin korktu diye sana bunu yaşatanın elini kolunu sallayarak çıkması sana ne hissettirirdi. Gizli şahitlik isteyebilirsin. senden teşhis isterler diye biliyorum. Avukatınla bir konuş istersen ya da bir avukatlık bürosundan danışmanlık iste.

    • empati kursamda kurmasamda ögrendigim kadariyla mecburen gitmem gerekiyormus. tesekkürler cevap icin.

  • Hayatın boyunca vicdanın yakanı bırakmaz gizli şahit olarak katıl .

    • secme hakkim yokmus hayatim boyunca vicdan azabi cekme gibi bi durumda sözkonusu degilmis cünkü kendi rizamla gitmesem bile zorla götürülücekmisim kanun öyle diyormus(: tesekkürler cevabin icin.

  • mahkemeye git ve olan biteni anlat yoksa vicdanın seni rahat bırakmaz

  • Gideceksin gerisi sana kalmış ya dogru ya yalan.Sen bilirsin.

    • niye yalan söyliyeyim. gidince olani oldugu gibi anlatirim zaten.

  • zorla götürürler gitmek zorundasın tanık olarak çağrıldığında.

    • evet öylemis. tesekkürler cevap icin

    • etik olarakta gitmen daha iyi olur adaletin yerini bulması açısından aynı olayın kendi başına geldiğini düşün derim

  • Şahitlik yapmama hakkın elbette var..Kimse seni zorla konuşturacak değil ya..ama mahkemeye çağrıldıysan gitmek zorundasın...ilk davaya gitmedin,ikincide mevcutlu olarak bir sabah evinden alınarak kolluk kuvvetleri eşliğinde paşa paşa mahkemeye götürürler...başıma geldiğinden biliyorum..Bir de gerekli görülmese çağırılmazdın..şahit olduklarını anlat bitsin gitsin.

    • sahitlik yapmama gibi bi hakkim yokmus. ben sahit olayim demedim kimseye, kimsede sen sahidim ol demedi. ambulans cagirinca görevliler, polise haber verelimmi diye sordu, kadin da evet dedi, zaten benim sahitlik olayimda orda basladi iste, cünkü kadinin almancasi yetersizdi, kadina sordum polis gelene kadar bekliyeyimmi kendini ifade edebilcek kadar almancan varmi dedim, biraz var ama anlatamam hepsini dedi, o yüzden polis gelene kadar bekleyip kadina tercümanlik yaptim polis ismimi vs aldi.

  • Eğer sorun bir yorumlarda gördüğüm üzere bir bayan'ın ezilmesi ile alakalı ise, kesinlikle git ve savun.. Eşkiya tipli adamlar alsınlar cezalarını..

    • evet haklisin aslinda.

  • Duruşmayı erteler ki hakim. Hele ki tek şahit sensen kesin erteler yani gitmemek çözüm değil.

    • evet tek sahit benim ):

    • Öncekileri Göster
    • ooo senin yurtdışı işin pardon:) Henüz oralara ulaşamadık:) Dikkat et kendine.

    • tesekkür ederim

  • Mahkemeye git ilk duruşmaya gitmezsen ikinciye zorla getirme emri çıkar.

    • ikincisi de mi olcak ya birincide karar verilseydi keske (:

    • Benim yaş tashihi davamda karşımda bir davalı bile yokken hakim 2 celsede büyüttü yaşımı,
      Artık sizinki kaç celse sürer bilmem.

    • hmm anladim gitmem gerek o halde

  • ... Olay nedir?

    • kadini eski kocasi cok fena dövmüstü burnu kaburgalari flan kirilmisti. birde tehdit etti eger polise haber veririsen öldürürüm seni dedi.

    • Öncekileri Göster
    • ... az şekerli olsun,çikolatalı lokumda isterim :)

    • peki (:

Kızlar Ne Diyor 4

  • bir avukata danış.

  • senin şahıtlıgın herseyden ıyı olcak kardeş gıt katıl kendını koy yerıne dusunsene daha kımlerın canını yakacak..sana bı zararı olcanı zannetmıyorum sende...hıc senınle ugrasmaz..ugrasırsa sen dava acarsın bu kadar basit yani.ugrascanı zannetmıyorum.sahıtlık yapacak kadar cesaretlı oldugunuda bılıo yanı..korkma allah senı korur sen ınsanlık yapıosun en guzelını yapıosun gıt guzelcene katııl şahıtlıgını yap cık evıne gel..cunku ıs ısten gecmıs sen kurtarmıs gözunle görmus ambulans cagırmıssın daha ne olsun yanii gıt gıt katıl ...içinide ferah tut kardeş..

  • şahitlik yapmama jakkın var ama kayılara şahit olarak geçtiysen gitmek zorundasın :)

    • evet kayitlara sahit olarak gectim yukardaki arkadasada yazdigim gibi kadinin almancasi yetersizdi kendisini ifade edemiyecegi icin polis gelene kadar bekledim yaninda, polis gelince olayi anlattim (kadinin bana anlattiklarini tercüme ettim) dolayisiyla polis ismimi adresimi vs aldi. yoksa bana kimse sahidim olurmusun diye sormadi, otamatik olan birsey (: tesekkürler cevabin icin.

    • rica ederim sonunda ölüm yok ya psıkoptda olsa sen şahitsn :) git de kurtul bı an once :)

  • ''Gidiyimde kurtuliyim'' der giderdim herhalde.

    • gina geldi mahkemelerden artik ya sokaga cikmicam birdaha nerde olay var ona sahit oluyorum baska insan kalmadi sanki.

    • Öncekileri Göster
    • (((: icimden öyle aglamak geliyor ama hahhaha

    • Haahahhaha ühüüü lü birşeyler bekliyordum da :)))

Yükleniyor...