Bir erkek neden ondan nefret edip ayrılmamı ister?

Ewet Erkekler Bu Sorum Size

Sizce Bu Erkekler Neden Onlardan Nefret Edip Ayrılmamamızı İster ? Yani Onun Üzülmemesi İçin Nden Ona Başkası İle Çıkıyorum Diyip Aslında Çıkmıyo Ama Bn Nefret Edeyim Üzülmeden Ayrılalım Diye Böyle Yapıyo Lütfen Acil cevappp..

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Hoşlanmamıştır ve ileride hoşlanabileceğini düşünmüyordur .

    • Tmm..

Erkekler Ne Diyor 7

  • sıkılınca bitince ayrılıklar bşlarr

  • yaa demekki senle ilerisini göremiyor ayrılınca senin üzülmenide istemiyor bu yüzden böyle yapıyor bende böyle yaparım bu durumda artık ailevi olabilir çok neden olabilir ama asıl sebep seninle ilerisini göremiyor olması ya da başka bi kızla diyelim bu yani :S

    • =)

    • Önemli değil :D

    • Eyw Tşkrr =) <3

    • Öncekileri Göster
  • ilişkinin geleceginin olmadıgını düşünüyordur

    • Haklısın =D =D Neyse Boş Koy Gitsinn :p

    • Her seviyorum diyene inanırsan oohooo

    • =) Ama Seviyorum Diyoo ?

    • Öncekileri Göster
  • amansız bir hastalıgın pençesine düşmüş olabilir

    • sevişin gençler sevişin

    • Aman Boş Koy Gitsin Gidene Yol Yakışırr...=)

    • bence level atlayın gençler

    • Öncekileri Göster
  • bırakmaya gotu yemıyor ve bunu durustce acıklıyamadıgı ıcın alacagını alıp gıtmesı gerektıgı ıcın

    • =) Eyw

    • bana hak verıyorsan sen yuzundekı tebessumu dusurme hayatta tek o yok ve sen enguzelıne layıksın bosver...

    • =) Haklısınn..

    • Öncekileri Göster
  • bahanenin ta kendisi bu

    • Bncedee..

  • ERgendir o yuzdendir. bu yuzden kızların cogunluğunun ruh hali ve dengesi bozuk.

    • Saol =) Mutluyum Bn Zaten =D

    • evet dengesiz :) haydi sen kendini mutlu etmeye bak.

    • Yani Dengesiz Diyosun =) Bncede Tam Bi Dengesizin Tekii..=D

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 3

  • baska birini bulmussa..

    • Olabilir Ama Ayrılma Bahanesi Olur mu Bilmemm..

  • kendisi terkedebilecek cesareti bulamıyor. terkeden olmayı yediremiyordur. basit insan modeli . bırak gitsin nereye istiyorsa

    • Tmm =D

  • ayy aynı benim dengesiz neymişş beneden nefret et sogu ayrıll üzülme nie çok sıkıyomuşumm olmuyormuş ben bu erkekleri anlayamıyorum ya

    • belki kendi okumuyodur işi yokturdur sana daha iyileri layıktır die söylüyodur

    • Hımm Yani Seviyo Seni Aslında Oda Bni Seviyo Yani Bunu Söyledi ama Nefret edersen Belki Daha Mutlu Olursun Bni Unutursun Diyo Peki Bunun Ndeni Nee ? ://

    • hala devm ediyoruz o sinirlendiginde kavga ettigimzde böyle diodu

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...