Evlenip boşanmış erkekler niçin bakire kız ister?

İki üç kez evlenmiş boşanmış erkekler niçin bakire kız ister?


0|0
16|27

En İyi Kız Görüşü

  • Pamuk anneleri kendi cinsini aşağılık ve mal olarak görür, oğluna da öyle öğretir.

    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • Yani olayın patalojik ve fantezik tarafını bir kenara bırakırsak...

    1. Adam o***pulardan çok çekmiş olabilir. Bu sefer bari temiz biriyle evleneyim diyordur.

    2. Dini olarak hassasiyetleri vardır. 3 kere evleniştir ama zina yapmamıştır. Düşündüğü kız evlenmediyse bakire olmamasını kabul etmiyor olabilir. Bu yüzden bakire olması yönünde talebi vardır...

    Bunlar aklıma gelen mantıklı bir sebep yok.

    0|3
  • kendi de hala bakirdir belki

    0|0
    • tabi ya önemli olan ruhun bakir olması de bari :)

    • Hepsini Göster
    • aynen bence de helal olsun ki hala bakire arıyor kendi gibi :D

    • ahahah :)

  • Kesinlikle sağlantı. Ek olarak tahminimce, derinlerde bir yerde çocuklara duyulan cinsel ilgi de olabilir. Zihinlerinde kurdukları bir bakire-genç ilişkisi olabilir.

    0|0
    • hep yanlış yazıyorum :) saplantı *

    • önemli değil :)

  • Saçmalıktan başka birşey değil bence. :/ Ama var işte böyle insanlar yapıcak birşey yok.

    0|0
  • hayvani içgüdülerini bastıramadıkları için olsa gerek.ya da sapık fantezileri vardır bakire takıntısı falan

    0|0
  • Problemli biri oldugu belli oluyor 3 defa bosanan erkekte muhakkak bir problem vardir

    cocklugunu arastirmak gerekir ailesinden dolayi boyle zor durumlar olabilir veya takintilidir bakirelik konusuna veya egosunu tatmin ediyordur ama her halukarda da sorunlu bir insan bunu da yaptigi evliklerden bosanarak gostermis bu insanin bosanma suresi evli kalma suresinden daha uzun olmustur muhakak

    1|0
  • onu isteyen erkeği bana yolla, hadım ediyim ...vengi ...

    0|1
  • abartmışsınız bence

    0|0
  • bir daha evlenip boşanmak için olabilir

    2|0
  • belkide o iki üç kadında bulamadıklarını onda bulmak için.

    0|0
    • peki o kadın pardon kız onda bir şey bulmayacak mı yani hakkı yok mu?

    • Hepsini Göster
    • o zaman niye bakire olması şart :) gerçek sevgiyi karşılıklı göstereceklerse

    • e gercek sevgi vercek adam kızda bi zahmet bakire olsun :P

  • Dondurmasını da başkasıyla paylaşmaz bu adamlar, kenarından köşesinden ısırılmış dondurmayı da kabul etmez, terbiyesizler.

    2|0
  • (bkz: üretim hatası)

    0|0
  • tadi damaginda kalmistir ondan bence

    0|1
    • işi gırgıra vurmak gerekirse zekice bir espiri olmuş 2--3 kere evlenip boşandıktan sonra tekrar bakire araması bencede tadı damağında kalmıştır =)

    • tadı mı var yahu

    • onu adama sormak lazım =)

  • bu da soru mu şimdi bütün formlaryla zevkleri tekrardan yaşamak için..

    0|0
  • abaza omasındandır başka açıklaması yok

    0|0
  • yobazlıktır başka birşey değil

    2|0
  • paketi ilk açan olmak için.

    bisküvi alırken bile kırmızı kurdeleyi çözüyoruz. hiç bakkalda kırmızı kurdelesi açılmış bisküvi olsa alır mısınız?

    Kimse almaz.. aynı şekilde bu yüzden insanlar hiç kullanılmamış açılmamış bayan isterler

    0|1
    • benzetmeye bak pes yani.yazık yaa

    • Hepsini Göster
    • sadece suan seninle egleniyorum başka bir şeyim yok :) ama algıda seçicilik bu olsa gerek :) neyse devam et sen :)

    • Öncelikle boşanmışa boşanmış, bakir adama da bakire yakışır elbette... Ancak ambalajlı bisküvi meselesine de bu kadar alınmaya gerek yok... Türk örf adetleri hep bu kavramlar üzerinedir, erkek kızı "alır" hatta başlık parası da verir annesine babasına :) sonuçta erkek evleneceği kızı kendisi için en güzel hediye olarak görür bu kızı "mal" olarak gördüğü anlamına gelmez...

  • Hadi o istiyor. Veren mal var mı?

    0|0
    • vardır babası veriyodur flan.. bak şimdi :)

    • :) Yazıklar olsun onun babasına:))

    • valla ya :)

  • 3-5 kez evelnenlere benım hakkım haram zıkkım olsun :)

    3|1
  • öööh ! o erkeğin mallığı olabilir

    0|0
  • Öyle mi yapıyorlarmış.

    0|0
    • yapanı var hatta annesi de arıyor neden kine?

    • Hepsini Göster
    • Gelenekler ve adetler diyelim.Breysel olarak seni kastetmedim.Kadınların çoğu bu şekilde doğruluğu olmayan ama halk arasında doğru kabul edilen saçma şeyleri desteklemelerinden dolayı dedim.

    • evet öyleler kendilerini ezdiriyorlar..sonrada kadın hakları vs vs

  • Isteyenin bir yuzu kara vermeyenin iki yuzu

    2|0
    • sağğğdeğğteğğ gelsene bi ya :)

    • Hepsini Göster
    • kafana kumanda atmadım abartma

    • Sana demedim.sizorfenik :))) canin sagolsun atabilirsin kumanda.kirilabilir.demedi deme

  • isteyebilir.Ama namus olarak bakarsa bu durumda yanlış ve haksız bi istek olur

    0|0
  • bilmem gerçekten isterlermi?

    buna hakları varmıdır ki?

    yoksa isteyenin bir yüzü kara vermeyen zenci deyimindeki düz mantık mı geçerli?

    0|0
  • Nerden biliyorsun istediklerini ? İçimmi fesat ?

    0|0
  • bilmem ama ilk olmak için :)

    0|0
  • bazıları sadece sıfır otomobil alır. belki buda öyle bişeydir. :)

    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Sapıklıkdır herhalde.. Nasıl fantaziler geçiyorsa aklından

    0|0
  • istismarcılık, yüzsüzlük, hatta daha fazlasııı...

    1|0
  • kendinde olmadığı için

    0|0
  • bakire takintisi olabilir onda sizofreni olmustur artik ooo

    veya cocklugunda evliliklerinde yasanan problemleri vardir

    hic ugrasamam oyleleri ile :(((

    0|0
  • iki uc kez evlenmis bosanmis birini dul almazki bakire kizlar alsin:(

    1|0
    • anlamadım

    • 2,3 kere evlenmis bosanmis cok fazla geldi diyorum. cevremde hic duymadim da 2,3 kere bosanan erkegi

    • hadi 1 2 kez olsun nolacak?

  • evet bu takıntı var malesef. bizimde bir tanıdığımız adam belki 50 yaşında ama geçen sene eşi vefat etti ve 2 ay sonra bakire bi kızla evlendi. yani kadında 40 yaşlarında hiç evlenmemiş ama zaten evlenmek için özellikle bakire aradı. çok saçma.

    0|0
  • Mallık alameti

    0|0
  • Vampirdir.

    0|0
  • gerizekalidir o sahis, ondan dolayidir.

    2|0
  • ruh hastasıdır...net.

    0|0
  • o onun bencilliği...

    0|0
  • heralde sürekli olarak kan görme fantezisi felan var

    0|1
  • Bir mumdur iki mumdur üç mumdur

    Dört mumdur on dört mumdur

    Bana bir bade doldur :D:D

    0|0
  • beyin bedava

    0|0
  • Boyut ve cinsel performansla ilgili ciddi problemleri olduğunu düşündürür bana.

    0|0
Yükleniyor...