Eski sevgilimin beni hala sevip sevmediğini nasıl anlayabilirim?

Bi kaç yıl beraberdik 1buçuk ay önce ayrıldık. 3 haftadır bşkasıyla çıkıyo ama her gün bana mesaj atıyo. facede saatlerce konuşuyoruz. bi de kapak fotoğraflarına ünlü bi kız resmi koymuş. normalde kız bana benzemiyo ama koyduğu fotoğraf çok benziyo.Önceden de başka bi ftoğraf gndermişti kndisi söylemişti bana bnzediği için o kızı beğendiğini. İçimden bi ses hala beni çok sevdiğini söylüyo o kızla da boş kalmamak için çıkıyo olabilir onunla tekrr beraber olmayacağımı bildiği için. Konuşmalarından nasıl anlayablirim beni sevip sevmediğini?


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Bir daha birlikte olmayacaksan seni sevip sevmediğinin de bir önemi yok.Bu merak nie..

    0|0
    • Şikayet

      sevmediğini anladığım an hayatımdan tamamen sktrolmasını istiyorum çnkü

    • Şikayet

      onun kişiliğini baraberken deıl ayrıldıktan sonra anlaman lazım değilmi sadece...:) bi bayanla cıkması sence normalmı gelıyor sana..? senı sevdıgını dusunuyorsun bırde :) saçmalama lütfen..:) neyın sevmesınden bahsedıyorsun sen..? senı sevıcek senle mesajlasıcak ama bırıyle cıkıcak bu bana yapılsaydı şayet aklını karıştırmak gıbı olmasın ne kadar sevsemde sırf ŞU HAREKETİ İÇİN S... ÇEKERDİM..:)sen yapsan aynı seyı acaba ne soyler ne dusunurdu..:) :)

    • Şikayet

      biriyle çıkarken halen sana mesaj atıp konuşuyorsa yarın seninle beraberken de bir başkası ile aynen seninle yaptığı gibi yapacaktır Sen bu durumdan rahatsız olmaz mısın?