• Sor
  • Bence

Seven erkek terk eder mi?

Seven erkek terk eder mi?Eder ise nedenleri nelerdir? Erkekler ozellikle bu sorum size!

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Adamı bıktırırsan sevsede tapsada artık yeter der,arkasına bakmadan çeker gider,

    • nelerden bıkarsınız

    • Aşırı gereksiz konuşma,dır dır diyelim,gereksiz yere hesap sormalar,art niyetli sorular,terslenmeler,ilğisizlik,

Erkekler Ne Diyor 21

  • daha iyisi çıkarsa eder

  • Seven erkek terkedemez ya. Büyük bir sorun olması lazım. hem de cok büyük. başka ülkeye taşınmak , ya da aldatılmak. terkedebilecegine inanmıyorum erkegin. "seviyorum ama ayrılmalıyız" cümlesi sacmalıktır

  • seven terk etmez sadece yüz kızartıcı bi durum veya icinden çıkılmaz bir yolda olursa (borç batağı .kötü arkadaş ortamı,sağlık)

  • seven erkek sadece gururuna dokunulursa terk eder ve kadınlar da her tartışma anında erkeğin gururuna dokunur.

  • eder bi yanlışını görürse..seviyosa başka bi nedenden etmez katlanır

  • seven erkek terk etmez sadece gider ama gidersede dönmez hep içinde tutar belki ölene kadar ama asla terk etmez hep merak eder hep bakar göz ucuyla

    • bu gidiş terk etmek olmuo mu yani yanında olmadıktan sonra kalbinde olsan kaç yazar

  • terk etmek iyidir..

  • Seven erkek bence terk etmez. Birisi diğerini terk ediyorsa sevgisi olmadığındandır. Bu bir alışkanlığın bittiği anlamına gelmektedir.

  • Terk edebilir tabiiki. Güzelliğinin, yapmış olduğu fedakarlıklarının hiç birini bir saniye bile düşünmeden tamamen silebilir. Tamamen olaya bağlı aslında telafisi olmayanlar dışında vazgeçemediğin huyların var ise onu rahatsız edebilecek şeyleri tekrarlıyorsan aynı hatalara düşebiliyorsan her an her saniye yaşayabilirsin. Sonuçta sevgi faktörü değil bu kişiye yaşattığın güven ve saygı sendromudur. Acı çekecektir mutlaka ama kimseyi o raddeye getirmemek gerekir.

  • etmez ...

  • eder. bazen sadece çok sevdiği için bile terk eder.

    • neden?

    • aşk zarar veriyordur onlara. gitmek kime düşerse o gider. sevsede bağrına taş basar. sıkar dişlerini büker boynunu gider. ama o nu ömür boyu sol yanında taşır

  • mecbursa eder

  • eder. sevdigi kadini daha da kirmamak icin terkedebilir.

  • karşındaki kişi seni sevmiyorsa ve bu durumun onu üzdüğünü farkettiysen seven adam terkeder .Ama aklında hep bi geri dönme isteğiyle beraber ama sonuçta terk ettiğin kişi hemen başkasını bulur. durumda sonlanmış olur ...

  • Çok kızdırırsan eder.

  • Elbette terkeder çünkü karşısındaki kadının onu yeterince sevmediğini fark eder

  • Edebilir, Hem çok seviyordur, ama aynı zamanda da kantlanamayacağı durumlar vardır, sonu olmayan, çözümü mutsuzluk getirsecek sorunlar görünce gider... ımmm şey misali " Seninle de olmuyor, Sensiz de...Ama ben sensiz kalıp Seni de utsuz etmeyeyim..! " misali...

  • bazen sevgi her şeye yetmiyor çok sevıyordur ama imkanlar ayrılmayı gerektiriyordur bu durumda terk eder... + eger sevdiği mutlu olacaksa terk eder Bazen susup içine gömmekte iyidir Seven gerçekten seven erkek bazen gitmesinide bilir .

  • ...seven erkek te, seven kadın da terk edebilir. İnsan nefsi zayıftır. Daha cazip birine meyledebilir. sorumluluk ağır gelebilir...birçokm sebebi olabilir...Sevgi her zaman sizin sandığınız kadar güçlü değil.

  • Ediyorsa artık alternatifin vardır demekki. Sevmiyordur yani.

Kızlar Ne Diyor 8

  • etmemesi gerek, ama tek başına sevgide yeterli değildir

  • edebilir.herkes aynı değilki.

  • cok sevgı batıyor bunlara

  • terk etmez..

  • eder neden etmesın bı suru neden ve etken var belkı kırmamak ıçın belkı olmayacagını anladıgı ıçın en guzelı hayırlısı dıyıp sabretmek...bısey olmuyosa ya gercekten hayırlı dııldır yada allah daha hayırlı olanını verıcektır..

  • geercekten sevıyorsa zaten ne olursa terk etmez.terk etme sebeplerı arasında da kız erkegı haketmıyor olabılır yada oglan baskasını bulmus olabılır.maddı durumu ıyı degıldır aldatma soz konusu olabılır.

  • sen benden daha iyisine layıksın,cümlesini hödük kafasına yakıştırdıgı için terkeder.

  • ilişkiyi devam ettiren tek kriter sevgi değil.

Yükleniyor...