Sorular: Aşk İlişkileri

49saniye
serinsoyadım

Birini kendime nasıl aşık ederim?

Arkadaşlar ben sınıftan bir çocuğa aşık oldum sizce o bana nasıl aşık olur? yani daha doğrusu onu kendime nasıl aşık ederim?

0|0
00
2dak
candy55

Sizce yakisiyormuyuz cvplar gelsin?

evet alalim cevaplari nasiliz sizce biz?

0|0
10
3dak
Gizli Üye

Kızlar, Tüfek omuza pozisyonunu seven var mı?

Tüfek omuza pozisyonunu seven var mı aranızda

0|0
0
3dak
candy55

Sizce yakisiyormuyuz biz?

evet alalim cvplari nasiliz sizce?

0|0
13
8dak
Gizli Üye

Evliyim ve eski sevgilim bayram mesajı attı diye eşimle tartıştık?

Numaramı falan degıstırdıgım halde numaramı bulup bugun bayramın kutlu olsun dıye mesaj atmış eşim de bunu gordu kızdı kavga falan ettık numaramı nerden bulmuş anlamadım ama esımle aram açıldı amacı ne böyle mesaj atılır...

0|0
33
11dak
Gizli Üye

Bu asker kafası nasıl bir şey?

Gerçekten çok ama çok merak ediyorum nasıl bir şey. Bazıları askere gitmeden sevgililerinden ayrılıyor, bazıları terhis olduktan sonra bazıları da askerdeyken. Gerçekten kafalarında ne oluyor ve bitiriyorlar. Askerden...

0|0
24
12dak
LovlyRock

Unutmak için ne yapılmalı?

Çok sevdiginiz ve bağlandığınız bir insani nasıl unutursunuz?

0|0
47
12dak
Gizli Üye

Sizce niye cogu kadin ev isi yapmaktan esine hizmet etmekten kaciniyor?

Bana gore bu cok guzel bisi ese hizmet etmek sevdigin adama.. Sizce?

0|0
37
15dak
Gizli Üye

Dövmeli erkekleri çok beğeniyorum?

Dövmesi olan erkekler çok çekici geliyor benim gibi düşünen var mı?😂

0|0
48
19dak
Gizli Üye

Bir erkeğin sevmesi kıskançlığı ve cinsel hayatı?

bir erkek seviyorum diyorsa o insanla birlikte oluyorsa her dksını bilmek istiyor ve onu herkesten kıskanıyorsa bu erkek ne kadar seviyordur sonu nereye gider? yani bu her erkekte var mı yoksa ciddi düşünen aşık olan...

0|0
25
21dak
Gizli Üye

Hoşlanan erkek hoşlandıgı kızı?

Hoşlanan erkek hoşlandıgı kızı güzel bulurmu ve o kız hakkında cinsel düşünceleri varmıdır

0|0
39
22dak
WineRed

Canınızı yakmasına rağmen bir ilişkiyi devam ettirdiniz mi?

Herhangi bir neden yüzünden canınızı yakmış olmasına rağmen aşık olduğunuz için o ilişkiyi devam ettirdiniz mi?

0|0
46
32dak
Ölmüs-Kisi

Minyon bayanlarla dalga gecen 180 170lık kızlar nedne dalga gecersınız amacınız ne?

nerede mınyon bayan gorsem yanlarında 180lık erkeklerımız var onlarımı kıskanıyorlar daha zekı olduklarından akılları ıle tavlıyorlar bence sahsı dusuncem

0|0
32
32dak
Gizli Üye

Cash ömer e aşık oldum?

Heijan ın kardeşi cash ömerden çok hoşlanıyorum Aşık oldum ona nasıl kurtulcam bu durumdan ya

0|0
37
33dak
feselll28

Bayram hediyesi 😄?

Hiç beklemediğim bir an da oldu her şey 😅 eski kız arkadaşım onun için sattığım gitarımı geri satın alıp bayramda bana verdi😄 amacı neydi?🤔

0|0
62
37dak
bogazkesen

Bengü nun sarki sozu?

bengü'nün yeni sarkisi senin o gelmelerini gitmelerini opmelerini kesmelerini sözünü benim sevgileme mi yazdirmis? sevgilimde bana surekli sana kurban olurum kes beni doğra beni aşkım diye yalvarir durur. bende onu...

0|0
21
39dak
kimsoruyorrrr

Eşiniz aileler arası haksızlik yapsa, buna tepkiniz ve karşılığınız ne olur?

eşiniz kendi ailesinin yanındayken zaman su gibi akip giderken, sizin ailenizin yaninda sürekli gözü kapıda olsa, biran önce kalkmak için buna tepkiniz ne olur?

1|0
45
41dak
Gizli Üye

Komşuyu ekledim faceden henüz daha kabul etmedi?

Sizce görmemişmidir daha yoksa bilerekmi etmedi istek öyle duruyor not: yanlış anlamayın abla diye hitap ediyorum

0|0
22
41dak
Derinrin

Annem sevgilime hediye çorap almış?

Bu nasil bir anne 😂 rengini çok begendim sana olmazdı diyo ve güne çağırmış çocugu bayramdan sonra. Nasil kurtarabilirim erkek arkadasimi onun elinden?

0|0
410
45dak
Gizli Üye

Her şey güzel gidiyor ama sevgilim çok sinirli?

Sevgilimle 7 aydır birlikteyiz her şey güzel gidiyor tek bir şey dışında ; O çok sinirli. Bana karşı çok iyi ama dışarıya karşı agresif ve ciddi. Birisi bir şey söylese hemen dikleniyor hiç şakaya gelmiyor. Aynı zamanda...

0|1
54
52dak
Sözel-Harekatçı

0|0
41
1saat
Ezooterist

Arkadaş kalalım dedikten sonra daha çok konuşmaya başladık?

Ondan hoşlandığımı söylediğimde "Umutlanmayacaksan konusmaya devam edelim arkadaşlığını kaybetmek istemem" dedi. Öyle olduktan sonra daha çok konuşmaya başladık. Hayatında kimse olmayacağını söylüyor. Ara sıra beni...

0|0
22
1saat
Hakanfit

Bayramın ilk günü siz neredesiniz?

Istanbuldayim teyzemlerde manzara yi seyrediyorum 😀

0|0
32
1saat
Gizli Üye

Kızlarla konuşmakta tanişmakta çok zorluk cekiyorum?

Tanıdık tanımadık bütün kızlardan utanıyorum çekiniyorum sesim kalbim nefesim bile kesiliyor titriyor bu yüzden kız arkadaşım sevgilim hiç bir şey yok kimse de sevmiyor istemiyor birde olanlar nispet yapınca bu hayat hiç...

0|0
03
1saat
Gizli Üye

Yalanı affedemisiniz sevgilim bana sürekli yalan söylüyor?

örneğin buluşmak için tarih belirliyorız o gün gelince bahane mi çıkarıyor yoksa gerçekten bişeyler mi oluyor anlamadım. şehir dışına çıkıyor bana söylemiyor ben de hep affediyorum ama hiç bir sözüne inanmaz oldum. bu...

0|0
48
1saat
Gizli Üye

Eski sevgiliye bayram mesajı atmak?

Nasıl bir mesaj olsun? Bir süre düşünücem demişti bu bahaneyle yazmak istiyorum🙈

0|0
77
1saat
Gizli Üye

Sevgilime gelen gereksiz özgüven ve ayrıldım?

Eskiden böyle değildi artık beni kaybetmekten korkmuyo resmen çok ukala ve incitici konuşmaya başladı benimle ne yapmalıyım? Az önce bitti bıktım artık dedim inşallah gerçekten bitmiştir dedi bana. Ama en geç iki gün...

0|0
42
1saat
ElifOlanChen

Ks'den birine aşık oldum, hem de deli gibi sjhjgs sizce soruma gelir mi😍😍😍😍?

@bilgilibayannn da bana aşık olmuş ne yapsam bilemedim sizce ne yapayım çok aşk doluyum🤕🤕🤕🤕

0|0
1617
1saat
Gizli Üye

27 yasindaki bir erkek 18 yasindaki kizdan gercekten hoslanabilir mi?

27 yasindaki bir erkek 18 yasindaki kizdan gercekten hoslanabilir mi? 🤔

0|1
1425
1saat
Gizli Üye

Bayramın 2. Günü kayınvalide adayına gider miydiniz?

Erkek arkadaşımla 3 senelik ilişkimiz var, benim ailem henüz bilmiyor ama ben onun annesiyle tanışmıştım. Şimdi ısrar ediyorlar, bayramın 2. Günü bize gel diye, iki ablası da evde olacak onlarla da tanışıcam ama ben çok...

0|0
43
1saat
Gizli Üye

0|0
116
1saat
Maverick72

0|0
2
1saat
Sözel-Harekatçı

0|0
145
1saat
nakrenarute

Kızlar neden böyle yapar?

Kızla uzun süre bakıştık, hergün karşılaştık, her karşılaşmada bakıştık. Sanki birbirini seviyor ama bir türlü buluşamayan sevgililer gibi. Göz göze gelmekten hiç çekinmeden, sanki bidaha göremeyecekmiş gibi bakıştık....

0|0
21
1saat
istanbullusairr

Kızlar, Yemek Yapmayı Bilmeyen Var mı?

yemek yapmayı bilmediğinden dolayı evlilikten çekinen var mı?

0|0
61
1saat
Gizli Üye

Genelde erkekler mi ilişkiyi ilerletir?

Merhaba arkadaşlar, biriyle görüşüyorumda, tepkileri iyi olmasına ramen hep ben onu bir yerlere çağırıyorum, buluşma ayrlıyorum, mesajlaşırken bile çoğunlukla ben başlatıyorum sohbeti. Henüz çıkmıyoruz ama böyle şeyler...

0|0
12
1saat
Vokis35

Kur Yapabiliyor Musunuz?

Uleennn Papağan balıkları, Ve kuğu'lar bile Çiftleşme zamanı eşine kur yapıyormuş. Şimdi belgesel'de izledim 😉 🤣 😃😃 Peki siz o kadar becerikli misiniz, Yoksa basit ve siradan biri misiniz?

0|0
11
1saat
mustafa9ss

Sizce aşk sadece erkekle kadın arasındamı olmalıdır ya da erkek, erkeğe ve kız, kızada olabilirmi?

Ben lgbt bireylerini destekliyorum sonlarına kadarda arkasındayıp bence aşkın cinsiyeti olmaz ya sizce

0|0
1saat
lazz55

Hadi bayramlasalim?

herkeze güzel ve hayırlı bayramlar diler ramazan bayramınızi en icten dileklerimle kutlarim

0|0
10
1saat
istanbullusairr

Bir erkeğin ciddi beraberlik istediği nasıl anlaşılır?

Niyeti ciddi ise nikahı bekler, nikahı beklemiyorsa niyeti bozuktur. Genel de böyle olur.

0|0
21
Yükleniyor...