Sorular: Aşk İlişkileri

40saniye
qubaRiqAm

İki bira alirmisiniz?

ben ve sevgilim soldaki ben hshahaha

0|0
00
48saniye
hzahajdhajaka

Ben bu çocuğun ağzına edicem?

6 gün önce bitirdi ve sadece istemiyorum dedi ve bitti ben deliricem umrunda degilim 10 aylık ilişki hemen nasıl biter

0|0
00
1dak
Sevdimnoldu

Onu düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum?

Arkadaşlar merhaba iyi aksamlar öncelikle. Ben duygusal bir insanım. Öyle diğer erkekler gibi karşımdakı kızı hor göremiyorum. Sürekli ilgi gösteririm onu güldürürüm mutlu ederim. Şıp sevdi de değilim 1 gün ayşe 1 gün...

0|0
00
2dak
Gizli Üye

Yakisikli olmama ragmen sevgilim yok?

1.92 boy 84 kg kara kas karagozlu olmama ragmen sevgilim yok Şu an icin diyorum?

0|0
22
2dak
Gizli Üye

Lan kimse şu burç işlerini bilmiyor mu nasıl memleketteyiz bir yardım lan Kova balık?

Bu kadar basit be hadi destek? Kız Kova burcu 20 yaşında Ben 22 yaşındayım balık burcuyum sizce nasıl olur burçtan anlayanlar bir ilgilensin fazla inanmam ama yinede öğrenmekte fayda var ben anlamıyorum ondan sordum yarım...

0|0
00
2dak
Gizli Üye

Bir insan neden sevgilisi olduğu halde sosyal medyadan eski sevdiğine art arda istek gönderir?

Reddettiğim halde inatla istek gönderiyor bide sevgilisi var napmaya çalışıyo normal biri olsam neyse ama beni önceden seviyodu

0|0
03
2dak
Gizli Üye

Sizce ne zaman evlene bilir?

bir kızın evlenme yaşı kaç olmalı?

0|0
24
4dak
kızzz123

Sevgilim askerden gelecek?

sevgilim izine gelecek yakında annem iliskimizi onaylamiyor okullarda kapalı oluyor geldiği zaman hiç kız arkadaşım da yok okuldan var bir kaç tane o kadar ne diyebilirim doğruyu soyledim askere gitmeden anneme...

0|0
11
4dak
Gizli Üye

Kıskanç biri değilim?

Sevgilimi kıskanmiyorum. Örn; yanımızdan iki güzel kadın geçtiğinde sevgilim onlara baktığı için tartışmak yerine ben de onunla birlikte bakıyorum. Hatta şu güzelmiş bu çirkinmiş diye onunla konuşuyorum😂 ya da...

0|0
41
4dak
Gizli Üye

Ne düşünmeliyim sizce?

İş yerinde biri var. Birkaç haftadır bana özellikle ters, kaba davrandığını hissediyordum ama bugün bakışlarını yakaladım sık sık. Açık ofiste çalışıyoruz, kendisi bizden büyük başka çalışanlarla konuşurken gözüm takıldı...

0|0
10
5dak
Gizli Üye

0|0
22
5dak
Gizli Üye

Sevdigim kisinin sevgilisi vardi simdi ise ayrilmis ve dun gece kapima geldi beni sevdigini soyledi ne yapicam 😔 ?

Ondan hoslanmaya basladigimda sevgilisi oldugunu bilmiyordum zaten tanismiyoruz da okulda bakiyordum o baslarda bakmadi sonea bakmaya basladi ama cekingendi bir gun sevgilisi ile yanyana gordum ve dunyam yikildi vazgectim...

0|0
20
5dak
Aysekaraa

En iyi şifre örnekleriii?

Eski sevgilimin instagramına girmek istiyorum sizce erkekler ne gibi şifreler kullanırlar?

0|0
17
5dak
Gizli Üye

Derdiniz ne beyler?

Kaç gün öncesine kadar yazan ex.. neden şimdilerde karı kiza takip atar? Ordan burdan milleti ne diye takip eder? Seven yapar mi? Serefsizligin kaçıncı leveli?

0|0
01
7dak
Gizli Üye

Sevgilim otelde çalışıyor?

Cok kiskancim ve antalya otelde çalışıyor surekli duyuyorum antalya otelde çalışıyorsa cinsel paylaşımlari mutlaka olur diye kafam karisiyor aldatma ihtimali yüksek mi? Calisanlar varsa nasıl ortamlar anlatabilirmi?

0|0
47
8dak
Gizli Üye

Burdan aşık olduğum biri var adı Nurgül soyadı kod... yaşı benden küçük diye kendimden soğuttum ayrıldım pişmanım onu çok özlyrm?

Bütün sosyal medya adreslerinden beni engellemiş lütfen eğer bunu görüyorsan engeli kaldır seni ben çok özledim gerçekleri anlatıcam lütfen tanıyanlar varsa yardımcı olurmusunuz?

0|0
11
10dak
PembePenguenn

Şimdi kussanız ne çıkarırsınız?

aşk bana yaramıyor çıkarıyorum artık

0|0
211
11dak
pumukprensssessss

Sizce aşk nedir?

aşk bir insan nasıl olur neler yapar?

0|0
412
12dak
Gizli Üye

Ben bir yıldır unutamadimaa onun bir yıllık iliskisi var?

bu kızla ayrilinca mesaj atiyor bende salak gibi cevap veriyorum. her ne kadar terslesemde. daha demin gordum tarihi ölüyorum sandim ya

0|0
31
13dak
muzo1

Eski sevgilinizle birgün karşı karşıya geldiniz ne yapardınız?

Kötü ayrıldığınız ve ozamana kadar hiç gorusmediginiz sevgiliniz bir anda karşı karşıya geldiniz.

0|0
42
14dak
Gizli Üye

Yardımcı olur musunuz?

6 aydır bir sevgilim var. Çok sevmiştim. Sürekli küfür etmeye başladı bana bitti demelere başladı 7 8 kez ayrıldı ben barışmak için çabaladım barıştık haklı da olsam özür diledim. Bugun yine kavga ettik ben haklıydım ama...

0|0
411
14dak
Gizli Üye

Eski sevgilimi nasıl tavlarım?

Arkadaşlar 3 senelik ilişkim 1 buçuk sene önce bitti fakat ben hala unutamadım ondan sonra kimseyle olamadım şimdi çocuk zor bir çocuk çok gururlu benimle hiç iletişime geçmedi artık bişeyler yapmam lazım görüşleriniz...

0|0
02
15dak
AcaipBirsoru

Benden Cirkin Cocuk Sevdigimi Kapti Tecrubeliler Yardm edn?

Ben o kiz bana bakmaz falan diyodm aslinda tipimde var beni sevende hayirlisimi bu deilmis anlamadm ama cok kotuyum kalbim skisiyor cocuk kizi kapti ya valla cirkin cocuk kizda beyaz tenli acaba benimi kendisine yuksek...

0|0
22
16dak
Gizli Üye

Yorulan kız arkadaşını sırtında taşımak bir erkeğin sevgililik görevi midir?

Yorulan kız arkadaşını sırtında taşımak bir erkeğin sevgililik görevi midir? Geçen gün gittiğimiz konser sonrasında kız arakdaşım beni eve kadar sırtında taşı dedi de ben başta istemedim sonra küsecek gibi oldu kırılmasın...

0|0
33
18dak
Gizli Üye

Erkekler, Sizi hangi kız tipi daha çok etkiler?

Masum duruşlu, temiz yüzlü, gerekmedikçe konuşmayan, kibar kızlar mı yoksa ağzı iyi laf yapan, gözüaçık kızlar mı etkiler sizi?

0|0
11
18dak
Yay09

Sevdigim kiz sanane diyor?

Ayni servisteydik ben nereye gidiyorsun dedigimde sanane dedi altinda bir sey aramalimiyim yok takmiyo mu?

0|0
02
20dak
mervekaya00

Evleneceğiniz insanla tanıştıktan ne kadar süre sonra nikah masasına otururdunuz?

ideal tanışma, sevgili, Nişan vs. dönemi size göre ne kadar sürmeli?

0|0
19
21dak
Gizli Üye

Kizlar taktik vérin?

Kizlar sizinle nasil tanişir taktik verir misiniz, nerde tanişir , nasil yaklaşir?

0|0
11
21dak
Gizli Üye

Beyler sorum size detaya bakın?

sevmediğiniz ama ilişkinizin olduğu çok hoş bir kızı aldatmış olsanız kızda çok düzgün karakterli ve saf iyi niyetl biri ise sonradan pişman olup aklınıza gelir mi keşke yapmasaydım diye

0|0
25
21dak
Gizli Üye

Bunun sebebini açıklar mısınız?

Ayrı olduğum kişinin kokusu geliyor burnuma bu nasıl bişey?

0|0
66
22dak
Gizli Üye

Watsaptan anlayanlar ne yapıyım?

Sevgilimle aramız kötu mesaj atıyorm tek tik oluyir bazen 10 bazen 15 dakika sonra iki tık oluyir sizce neden , engellemiş olabilir mi tekrar kaldırıp?

0|0
44
22dak
Gizli Üye

İntihar etmek istiyorum ne yapmalıyım?

Tacize ugradım sevgilim bilşyodu tekrar bugun soyledim ve baska bı konuda tartısıyoduk konu değiştirmek için ve ilgi için deme sunları dedi bende ayrıldım tacşze ugradıgım için unutamıyorum demiştim olanları boyle dedi...

0|0
96
24dak
Gizli Üye

Giden kızın ardından Sezen Aksu'nun hangi parçası dinlenir?

Artık başkasını seviyorum demiş ve gitmiş kız, hangi parça buna gider

0|0
4
25dak
Gizli Üye

0|0
51
28dak
ezgiguclu

Bir kadında olmasa olmaz dediğiniz özellik nelerdir?

Bir kadında olmasa olmaz dediğiniz özellik nedir?

0|1
326
28dak
Secret-Üye

Düşüncelerinizi merak ediyorum?

Selam arkadaşlar. Şimdi benim 7 aylık bir ilişkim var şu an. Sevgilimin abisi daha yeni evleniyor bu sene haliyle bir dünya borç falan olcak. Şimdi tabi biz hemen evlenicek değiliz ama şöyle bişey düşündük allah nasip...

0|0
03
28dak
ZeydDewrim

0|0
11
28dak
yengeçburcu94

İlk gerçek aşkınız ile ilgili?

Kaç yaşındaydınız Adı Ne kadar sürdü Cevaplar pls :)

0|0
711
30dak
Virgo_

Anneme karı istiyorum desem ne der?

Anneme karı istiyorum desem ne der?😂 Annene sor biz nereden bilelim demeyin sadece fikrinizi merak ediyorum

0|0
84
31dak
Misafffr

Klasik sorulardan biri?

Arkadaşlar bir kurstan tanıdığım bir arkadaş bana cıkma teklifinde bulundu. Ben bir iki hafta konuştum soru sordum zor ikna olurum sonra arkadaşca bir çay içelim dedim içtik konuştuk sohbet ettik.. sonra ben kararimi...

0|0
48
Yükleniyor...