Evleneceği kızı/erkeği hızır orucu ile rüyada gören var mı?

Arkadaşlar bilir misiniz bilmiyorum ama hızır orucu denen bir orucun sonunda gece rüyanızda size biri su veriyormuş ve o su veren kişi aslında sizin evleneceğiniz kız/erkek oluyormuş.Var mı bunu deneyen? Birini gördünüz mü size o su veren kişiyi?

Güncellemeler:
Arkadaşlar sizin için araştırdım öğrendim.Bu hızır orucu şubat ayında tutulursa görrme ihtimali daha yüksek oluyormuş sanırsam hatta 13-16 şubat arası daha geçerli sanırım.Ama şimdide deneyebilirsiniz 3 gün boyunca normal oruç tutlur ancak hiç bir zaman su içilmez normal meşrubatı aşırıya kaçırmadan içilebilir.Kimseye söylenmemesi drumunda daha iyi oluyormuş tutarken.3. günün sonunda su içmeden yatarken niyt edilip yatılırsa rüyada size biri su verir.İşte o su verenkişi sizin evleneceğiniz kişi
Arkadaşlar bu gerçektir ve tutma oranı çok yüksektir.İnternettende araştırırsanız çoğu kişinin rüyasında erkek veya kızı gördüğü söylenir.Ben yapamıyorum çünü düşündüğüm kişiyi görememekten korkuyorum siz deneyin isterseniz.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Kızlar Ne Diyor 14

  • 3 gun tuttum. Degisik ruyalar gordum. Anlam cikartiyorum ama delircem :(

  • Evet gördüm. Ama net degıl.Heralde daha cok var:)

  • Ben deneyip görmüştüm.Bir sütçü hatunun oğlunu. :(

  • Arkadaşımın annesi görmüştü ama o oruç tutmamıştı sanırım.

  • İlginç.

  • daha önce duymuştum tanıdıklarımdan yapanlar var ama ben hiç yapmadım.denemek de istemiyorum

  • hurafe olduğunu düşünüyorum

  • gerçekten çok ilginç ve ben bunu ilk kez duydum denemekte fayda var.

  • bılıyorum babannem denemiş, ıstıhareye yatmış arkadaşımda denedi.ama ben gormek ıstemıyorum denemek ıstıyorum ama cesaret edemıyorum :)

  • Evet arkadaşımın annesi yapmış rüyasında gördüğü adamlada evlenmiş :s

    • ılgınc geldı fızıkotesı guclere ınanırım ama bu basmbaska bısey :))

    • cıddımısın

  • ilk kez duydum

  • Bunu ilk defa duydum ama istihareye yatmak diye bişey duymuştum. İkisininde nasıl yapıldığı hakkında ufacık bir bilgim yok. Sen biliyosan söyle de deneyelim :)

  • ilk kez bunu duydum , hıdırellezi bilirim ve yaparım hatta :)) bunu bilmıodum yapmakta istemem :)))

  • ilk kez duydum

Erkekler Ne Diyor 7

  • islam dışı bir uygulamaöyle oruç olur ulan oruç dediğin ALLAH için olurkusura bakma ama sapık inançlıların yaptığı bir şey bu

    • Sapik falan degil. Tam arastirin. Hz. Khidir aleysellam bu. Quranda da adi geci. Hz.musanin yandas ve melegidir. Quranda inanilirki insanlara yardim eder. Khidir ve ilyas. Subat ayida quranda onemli yeri var. hadis leri okudun mu bilmem ama orda netce hiziri yazmis

    • +1

  • yapmam yaa çok alakasız bırını görursem hayatım alt ust olur duzenım bozulur

  • süpermiş ya denemek lazım :D

  • cok ılgınc denemekta fayda var

    • kesinlikle :)

    • Evet üniversiteden arkadaşım söylemişti sözünede çok güvenirim onun.Ama belli bir dönemimi vardı neydi tam bilemiyorum.Gerekliyse sorabilirimde konuşuyorum hala :))

  • Denemedim denemem de evleneceğim kişiyi önceden bilmek düşünmesi bile hoş değil sürpriz olması tercihimdir

  • Öyle birşey duymadım lakin evleneceğim kişiyi rüyamda gördüm.

  • bana suyu hamamcı tellağı verdi neyapsak bilemedim

    • İşin yaşş:=)

Yükleniyor...