Meleğime o uyurken nasıl şeyler yazabilirim?

Uyudu :) Biraz kızdırdım onu. Sigara içme söz ver falan dedi hayır dedim iyi deyip uyudu :)

Onu çok seviyorum, bana lütfen dalga geçmeden yardım edin ne yazabilirim ?

Güncellemeler:
Yardımcı olan arkadaşlarıma tekrardan teşekkür ediyorum.Kendi çapımda bişeyler yazdım ama hala göndermedim sabaha kadar uğrasıcam.Hepinize iyi geceler...
42gün Günün sorusu yeni seçildi arkadaslar. Sorum sadece yüzünü gülümsetecek biseyler yazicam neler yazsam mutlu olur :)?
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Askim, bitanem, omrum,nefesim, butun mutluluklarim, herseyim benim.. Sen benim hayatima yazilmissin biricik askim, kaderimsin, canimdan cok sevdigim ve hic gozumu kirpmadan dusunmeden canimi verebilecegim insansin. Diger yarimsin. Seni cok seviyorum bunu hic unutma. Hayatimda oldugun icin nekadar sansliyim bir bilsen, boyle soylenmez ama sende nekadar sanslisin bir bilsen:) cunku seni kendimden cok seviyorum ve tum aklim, kalbim, nefeslerim hepsi sensin, hersey senin icin. Tum hayatim, hayallerim sensin, herseyim sensin iste.. bu kalp senin icin atiyor bebisim

    tam boyle yaz ;)

    • 41gün

      yukarıdaki metini sakın yazma, ayrılabilme ihtimaliniz var:D

    • 41gün

      Senin duyguların olmadıktan sonra hiç bir önemi yokk

    • 41gün

      en iyi cevap seçilmesindeki amaç sanırım yazarken çok emek harcaması.
      çok saçma ve laçka bir mesaj okurken midem bulandı :/

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 70

  • 41gün

    İyii Geceler Meleğim

  • 41gün

    hadi kıskanma :)))))

  • 41gün

    soru zaten saçma en iyi cevap ayrı bir saçma.

    • 41gün

      katılıyorum sadece kızı poh poh lamış olur bence saçma yani

  • 41gün

    Ben en cok cevabini merak ediyorum nasil tepki verdi :))?

    • 41gün

      burada yazılanlarla hiç alakası olmayan tamamen kendi düşüncelerimden oluşan bir mesaj yazdım. Sonra uyudum. Sabah cevap yazmış baya güzeldi :) Karşında keşke yazmasaydım dedirten biri olmadığı sürece bu bile güzel :))

  • 42gün

    Meleğim diye hitap etmen bile çok hoş. Çok şanslı kız :)

    • 41gün

      :) bende çok sanslıyım :)

  • 42gün

    Boşverdim sigarayı kokunu ver
    bosverdim nikotini sende bagimliyim
    bosverdim zehiri nefesini ver
    seni cekeyim icime temizle ruhumu vur dibine dibine

    • 41gün

      çok iyi teşekkür ederim

    • 41gün

      İşte bu

    • 42gün

      vay be :)

  • 42gün

    Meleğime, yazışın onu ne kadarda çok sevdiğini anlatmaya yetiyor...
    Sürekli değil arada bir böyle mesajlar almak süper oluyor...
    Umarım sigaraya başlamassın...
    İçinden geçenleri yaz her zaman...

    • 41gün

      evet çok sık yapılmamalı :) umarım :) teşekkür ederimm

  • 42gün

    hıımmm oldu

  • 42gün

    Gerçekten sevgilin çok şanslı..

  • 42gün

    ayy cok sekersinn ya :) sevgilin cok sansli

    • 41gün

      teşekkür ederim :)

  • 42gün

    bende bı gun sıgarayı ne zaman bırakcan dıye sormustum
    senden ayrılınca dedı.
    way arkadas sıgara ıcmeye sebebmişim demekkı ben.
    bu kadarım saten ben.
    kötüyüm ben

    • 41gün

      :( :(

    • 41gün

      deme öyle :(

  • 42gün

    güncellemeyi okuudumda sanki cumhurbaşkanına gönderiyorsun bukadar kasma ya yolla gitsin içinden geçenleri.

  • 42gün

    kız uyandı hala cevap yazanlar var ::D:D

    • 42gün

      AAHAHHAHAHAHH :d

  • 42gün

    Kalbinden gecenleri yazsana kardesim, bu ne bicim sevgi böyle ;S

  • 42gün

    Sen bir kizi kizdirdiktab sonra o mutlu olsun diye bbirşeyler yyazmayi kendin isteyecek kadar iyiisen sen adamsin kkardeşim ismini yazdan kafi

    • 41gün

      teşekkür ederim sağolasın

  • 42gün

    uyumasaydın konuşurduk :))

  • 42gün

    Ay ne tatlı ya

    • 41gün

      teşekkürler

  • 42gün

    Yaa çook çook ince bir hareket bu kıskanmadım hiç ben istemem zaten böyle şeyler aslaa :D

  • 42gün

    tarık?

    • 42gün

      Tarık?

  • 42gün

    Kendi içinden gelerek uzun bir mesaj yaz :)

    • 41gün

      yazdım kendim :)

  • 42gün

    Kızın poposunu kaldıracan iyice. dikkatli ol :D

  • 42gün

    Keske banada biri uyurken böyle mesaj atsa.

    • 42gün

      İnşallah olur :)

  • 42gün

    ama melekler uyumazkii.

  • 42gün

    niye kızdırdın kız senin iyiliğin için demiş. hissettiklerini söyle işte. sorundan anlaşılıyor ki güzel şeyler hissediyorsun. :)) hissettiğini de ben mi söyleyeyim kalbinin sesini dinle yaz. :))

    • 42gün

      Doğru anlamışsın :) teşekkür ettim :)

  • 42gün

    Barika bir ilskiniz var allaj bozmsn nasil brktin sigaryi bnde sevgilme kizyorum artik son damlam tsyo brlcam dyo ama bırakmıyor

    • 42gün

      Masallahh :)

    • 42gün

      Amin inşallah:) Zor oluyo inan ama canım istediğinde onun masmavi gözleri gözümün önüne geldi hep sonra da içmicem deyip attım :)

  • 42gün

    bence uyurken hiiiç rahatsız etme:)

  • 42gün

    Valla ne yazarsan yaz. Ama sana şunu diyorum HELAL OLSUN SANA... VALLA BRAVO YA.

    • 42gün

      Çok teşekkür ederim :)

  • 42gün

    Sen uyuyorsun bense bu mji yollamakla meşgul üm sonra bende uyucam. Sende uyanunda vana mesaj yollasana.

    Ne mi yollican KS de sorma baska sitede sor emi canim benim.

    Iyi uykular yani aslinda Günaydın artık bu gece iyi uyursun tatlı rüyalarla dolu! !!

  • 42gün

    Canım arkadaşım. Bu mesele bizde tam tersi. Ben sigara içiyorum sevgilim içme diyor. Lafı çok uzatmana gerek yok. Eğer ona değer veriyorsan şöyle kısa bir cümle kullanabilirsin : Emin ol zamanla bırakacağım sevgilim. Sen yeter ki yanımda ol.

    • 42gün

      En iyisini yapmışsın. Sevdiğin bu durum karşısında olayı abartmamalı. Abartırsa bana yönlendir arkadaşım :)

    • 42gün

      Zor oldu ama bıraktım :) soru biraz geç seçildi günün sorusu olarak :)

  • 42gün

    sigarayı bırakıyorum diyebilirsin deli gibi mutlu olur KENDİMDEN BİLİYORUM

    • 42gün

      :) soru yeni seçildi ya bıraktım zaten :)))

  • 42gün

    vay a... ben esrarı bırak dedim diye herif beni terk ediyordu neredeyse

    • 42gün

      Boşver kendisi bilir sen iyilik yapmışsın :)

  • 42gün

    ya valla ne yazacagını bilmiyorum da belki etkilenmeyebilir , sahsen bana upuzun bir mesaj yazmıstı biri sabah kalktıgımda bu ne lan diyip gülmüştüm sonra da ''okumaya üşendim.'' yazmıştım çocuga. belki de ben odunum , olabilir.

    • 42gün

      Pardon hakeden :)

    • 42gün

      :) işte herkes aynı değil bende senin gibiyim ama karşımda da mutlu olmayı haleden biri var :)

  • 42gün

    hiçbirşey senden değerli değil de ve onun için sgarayı bırak. bu onda inanamaycğn kadar büyk iz bırakır. nşanlm benm için bıraktı ve kendmi çok değerli hissedyorum. onun göznde ne kadr değerli oldgnu farkna varır. ve sana çok bağlanır

    • 42gün

      Biraz zor ama bıraktım sorum eski yeni seçildi :) o zamandır içmiyorum zaten :)

  • 42gün

    Ne uzatıyosun yatarken iyi geceler tatlı rüyalar de bitsin öyle uzun uzun yazıp iltifat edince noluyosa :Dd

    • 42gün

      Tamam abla kızma :D

  • 42gün

    Lan kıskandım benim oduncuğum iyo geceler hayatım diyor odun iste ama benim odunum herkes senin gibi olsa ne olur ya :)))

    • 42gün

      Vayyyyy :)

    • 42gün

      Yok yok kontrollü herşey bizde :)

    • 42gün

      Simartma

    • Öncekileri Göster
  • 42gün

    Kıskandım.

    • 42gün

      Kıskanma :)

    • 42gün

      Ben sevmiyosam umrumda değil

    • 42gün

      Senin böyle sevenin yok galiba.

  • 42gün

    Onun için en mutlu haber sigarayı bıraktım meleğim demen senden daha önemli değil bu zehir demen..

  • 42gün

    Böyle erkekler denk gelmiyor bana :(

    • 42gün

      kardeş bızde sevıyoz

    • 42gün

      gelir ben sadece çok seviyorum onun dışında bir özelliğim yok ki :(

  • 42gün

    Ohaaya Kiskandim resmen

    • 41gün

      :((

    • 42gün

      Aynen :D

    • 42gün

      :( kıskanma ama

  • 42gün

    Bende sevgilime zurafa diyodum adjdja bence onunla olan hayallerinden bahsedebilirsin :)

    • 42gün

      hayallerimizi beraber kuruyoruz :)) zurafa iyimiş :D

  • 42gün

    Kız şanslı

    • 42gün

      ben daha çokk :)

  • 42gün

    ne güzel sevgilisine meleğim diyo :'(

    • 42gün

      amin :'W (

    • 42gün

      :) allahm bozmasın :)

  • 42gün

    Oha ya acayip kıskandım şu an kim bu şanslı kız

    • 42gün

      inşallah :) aminn çok sağol :)

    • 42gün

      Hehe inş banada snn gibi biri gelir :D Allah ayırmasın :)

    • 42gün

      İlk aşkım değil belki ama son aşkım :) kıskanma ya :)

  • 42gün

    Hitap, sekli ne guzel
    Melegim...

    • 42gün

      teşekkür ederim :)

  • 42gün

    Bilmem icinden ne geliyorsa onu

    • 42gün

      peki :)

  • 42gün

    Meleğin he :) vay.. allah ayırmasin diyelim :)
    İçinden ne geçiyorsa yaz emin ol daha içteni asla olmayacak.

    • 42gün

      :) amin teşekkür ederim...:)

  • 42gün

    Canım sevgilim benim sigara dediğin nedir ki senin o güzel gözlerine bakamayacaksam pamuk ellerine dokunamayacaksam mis kokunu içime çekemeyeceksem hiç içmem daha iyi ama biraz zaman tanı bana seni çok seviyorum birtaneciğim iyi ki varsın de masum da bir öpücük kondur yeter

    • 42gün

      En iyi cevap bu olmalı :)

    • 42gün

      vayy :) çok güzel olmuş :) Çok teşekkür ederim :))

  • 42gün

    kalk kız çay demle! yaz

  • 42gün

    Senin gibiler yaşıyomu hala :) helal

    • 42gün

      yaşıyor :) sağolasın :)

  • 42gün

    kızdırma be sen de kızcagızı :) bu konuda yardım alırsan anlamı olmaz ki be güzel arkadaşım. sadece içinden geldiği gibi yaklaş ona.

    • 41gün

      :) .. mutluluklar dilerim.

    • 42gün

      kızdırmam kardeşim sağolasın :)

  • 42gün

    Cok romantiksin belli icinden geleni yaz kizda belli seni cok seviyo bence birak sigarayi ona en buyuk armagan ve guzel soz olur

    • 42gün

      :) odunluk içgüdüsel napıcan :)

    • 42gün

      Kesinlikle bende katiliyorum ama bazen erkek milleti degerimizi anlamiyo:)

    • 42gün

      sağolasın :) hani bir söz var ya her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır diye ben o söze inanıyorum. doğru söylüyorsun yani :D

    • Öncekileri Göster
  • 42gün

    Aşka bak be. Allah mutlulugunuz daim etsin

    • 42gün

      allah razı olsun teşekkür ederim :)

  • 42gün

    Gece gece hiç saçmalama -_-

    • 42gün

      peki :)

  • 42gün

    yeminle içim burkuldu bir hüzün doldu içime:(((... senin gibileri hala varmı:(

    • 42gün

      Anladım ama erkekler biraz odundur aslında o da seni seviyor belki çok ama belli edemiyordur :) amin inşallah :)

    • 42gün

      hüzün derken niye benim sevgilim senin gibi düşüncli değil diye düşünüp hüzünlendim... allah bağışlasın seni ona

    • 42gün

      hüzün müü :( bilmem belki vardır ama bende bu hale gelene kadar baya uzun zaman aldı :)

  • 42gün

    :D... bu kadar üstüne düşmeyin beeeeeeeeee sıkar insanı fazla ilgi

    • 42gün

      :D Belkide

  • 42gün

    bence bunu burada sorma, tamam yardim istiyorsun ama sevgiline yazicagin sey baskalarinin degil senin sozlerin olsun

  • 42gün

    Bir erkek bana o en iyi cevaptaki şeyleri yazsa anında soğurdum. :D

    • 42gün

      yani haklısın :)

    • 42gün

      Soğumadığını göstermek için vıcık vıcık aşkım bebitom demeye gerek yok. Ayrıca zaman zaman soğuduğunu düşünmesi sana daha çok bağlayabilir. :P

    • 42gün

      4 sene oldu artik diyecek sözüm kalmadi ama sogudum diye dusunmesin diye :D

    • Öncekileri Göster
  • 42gün

    direkt sigarayı bırak

  • 42gün

    Şu soruyu sorma şeklini görse affeder

  • 42gün

    Çok sevimli ya :D kıskandim şu anda

    • 42gün

      Sagol :)

  • bize bile meleğim diye bahsediyosun... içinden nasıl geliyosa öyle yaz. eminim alırsın gönlünü :)

    • Insallah :) teşekkür ederim :)

  • seni kırdım özürdilerim , ama sigarayı bir anda bırakamam yani bırakırım dersemde yalan olur bana biraz zaman ver yavaş yavaş bırakçam tam bırakçam , böyle küs uyumak istemezdim ama söz veriyorum bu konu hakkında bidaha üzmicem seni yaz :)

    • 42gün

      bırakçam? :D :D

    • Teşekkürler ederim tam uygun olmus konuya :)

  • Meleğini yesınler

    içinden ne gelıyosa onu yaz bence , hiç bir söz senın hissettıklerın kadar kıymetlı degıldır :)

    • rıce ettım :)

    • :) tabiki de yinede teşekkür ederim

  • Sigarayı braktım aşkım yaz asqwq

  • sigarayı bırakarak mesela

  • Ben bu soruyu her gece görüyorum arkadaş.

    • Ozur dilerim o zaman ama benim digerleriyle alakam yok

  • Cok seker ama bu:) ıcımden gecenı yaz vee bırsuru mesaj şiirse can yıcelden olsun sözse anınim olsun

    Ben mesela defalarca senı sevıyorum yazmasını sevıyorum

    • Tesekkur ederim kardesim :)

  • Kaldimi senin gibiler yaa cok incesin :) dalga konusu olur simdi burda ama bosver :)

    • Aynen ya :)

  • hiç anlamam bu işlerden ama, dikkat edicem içmemeye yaz

    • Sagol

  • link bu çok hoşuna gider bence :)

    • rica ederim :)

    • Evet guzelmis sagol :)

Erkekler Ne Diyor 44

  • 41gün

    homo sapiens. nedeni; neantertallerin kökünü kurutmaları

  • 41gün

    Vaay tüm kızlar seni kıskandığını söylüyor. E normal tabi. Gizli kullanıcı olarak saçmalayanlara aldırma onların senin gibi bir ilişkisi olmadığı için zırvalıyorlar o kadar. Sen içinden geleni yaz kardeşim. Helal olsun sana aşk senin gibilerine yakışır.

    • 41gün

      Amin cümlemizi.

    • 41gün

      sağol kardeşim muattabım bile değil öyleleri.4 sene olmuş beni bıraksa şimdiye kadar bırakırdı heralde. Allah seni de dilediğin kişiyle mutlu etsin kardeşim

  • 41gün

    tatlı ve benli rüyalar meleğim...

  • 41gün

    sigarayı bırakıcam de ama bunu geniş zamana yayarak söyle

  • 41gün

    yazdigin sey icinden gelmiyorsa, kizlarsoruyordaki milletin agzindan kopyaysa dunyanin en guzel yazilmis siiri olsa ne yazar

  • 41gün

    Kardeşim öncelikle kızdırdığım zaman ya da öyle içimden geldiğinde yaptığım birşeyi söylemek isterim sana. Aç bir müzik fakat böyle içindeki duyguları yansıtabileceğin bir müzik olsun slow bir müzik. Al telefonu eline hiç okuma yaz yazabildiğin kadar. Okursan çok saçma olmuş der ve silersin. Yaz yazabildiğin kadar. Bak nasılda sayfalar oluyor o yazdığın :) burada yazılanlar senin duygularını tam olarak yansıtıcak mı? Tabiki de hayır :) Dediğimi bir dene bencee :)

    • 41gün

      Aminn:)

    • 41gün

      Ne güzel Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

    • 41gün

      aynen kardeşim dediğin gibi yaptım çok güzel bir cevap vermiş o da :)

  • 42gün

    Oha ya bu kadar kıl kuyruk olmayın. Sen şimdi ossura ossura uyuyorsun bense fosur fosur sigara içiyorum. İyi geceler by yaz.

  • 42gün

    Vay arkadaş ne büyüttünüz bee, ben bunun yapmak istegini haftada birgun yapiyorum (hergun yapilirsa tadi kalmaz) ve benim gibi olan birsuru erkek vardir. Bence yapilmasi gereken bir sey zaten. Bu arkadasimizda yapmak istedi diye bas taci yaptiniz gozunuzu seveyim. Ben yaptiklarimi anlatsam kral ilan edersiniz siz o zaman.

  • 42gün

    bence dudağını öp benim canfezayı öpmek istediğim gibi

    • 42gün

      öpppppp öppplppp öpp*pp

    • 42gün

      öpmelisn öp öp

    • 42gün

      öp öp öp

    • Öncekileri Göster
  • 42gün

    aklım ruhum kalbim bu sabah nasıl keyifler..

  • 42gün

    Ilıkmısın aq?

  • 42gün

    bir gülüşüyle bütün cihanı aydınlatan ayı güneşi yıldızları gölgede bırakan benim güzeller güzeli sevgililer sevgilisi canım sevgilim. bu hayattaki saadet limanım. bilmezmisin sen üzüldüğünde ben senin üzüldüğünü gördüğü için bu gözlerime neler eylerim senin incinmiş sesini duyduğu için bu kulaklara neler eylerim. benim ay yüzü sevgilim seni ne kadar sevdiğimi kör kuyulura haykırsam kuyulurdan sular taşar çöllere haykırsam çöllerde sazlıklar biter. benim canım sevgilim kalbimin efendisi.

  • 42gün

    boşver birader ne kasıyorsun kendini, zaten ayrılacaksınız bir gün

  • 42gün

    içinden geçenleri yaz. burdan copy paste yapma :D

  • 42gün

    özledim gözlerini 5 dakika uyan az
    çok değil gözlerinin kabesinde bir namaz

    de sıgarayıda bırak seviyosan...

  • 42gün

    benim gibi bir maymunu nasıl sevdin :D

  • 42gün

    senş sevmeye kıyamıyorum yahu..:p

  • 42gün

    18-24 yaşındasın bır cocugun var ve sıgaramı ıcıyor
    bu nasıl bır bağlam

    • 42gün

      Cocuk mu :O

  • 42gün

    sigara bırkma hatınını numrasını sor yardım alcam bırakcam felande

  • 42gün

    rakı içen öldüde su içen ölmedimi yaz :D
    sigara olsa onlada ilgili derdim :D

  • 42gün

    Ben sevdiğimi kızdırdım seni aldattım dedim sonra onun evinin önüne gittim gece mum aldım bir kaç tane daire şekil yaptım sonra ona mesaj attım cama cık diye cıktı ben kollarımı açtım seni çok seviyorum aşkımmm dedimm cama gül attım :))

    • 42gün

      ailesinin haberi yoktu onlar uyuyorlarmışş :))

    • 42gün

      Güzelmiş :D ama ailesi :(

  • 42gün

    bir bitmediniz * kaldırın götlerini

  • 42gün

    Buraya sorduğun soruyu göster yeter kardeşim

    • 42gün

      Sağolasın kardeşim

  • 42gün

    Tamam iyi düşünüyor sigarayı bırakmanı istiyor, ya gün gelir bırakıp giderse o zaman bir sigara yaktığında, hani beni hep düşünürdün demez misin?

  • 42gün

    Umarim hep mutlu olursunuz

    • 42gün

      İnşallah kardeşim benim :)

  • 42gün

    aya bakarsam seni düşünüyorum güneşe baktığımda ikimizin geleceğini düşünüyorum geceleyin yağmurlu bir havada Ay ışığının altında oturduğum zaman yıldızlara bakıyorum ve hep seni düşünüyorum da yıldız kayarken korkuyorum ya sana bir şey olursa diye, napabilirim seviyorum seni kadınım seni kaybetmeyi aklımın ucundan geçirmek istemiyorum meleğimsin hemde kainatın en güzel meleğisin i love you? ? ? Nasıl :S

    • 42gün

      eyvallah aşık :)

    • 42gün

      süper kardeşim allah razı olsun :)

  • 42gün

    Uyudun mu *

  • 42gün

    Üstüne su değince içeriğindeki pembe mavi Lacivert mürekkebin dağıldığı kalemlerden al. bide çok açık yeşil kağıt. kadınlar için pembe ve sarı kağıt seveceği düşünülse de yeşil kadar derinlikli değildir o renkler ve kadın kadar derinlikli değildir o renkler. sonra onun hakkında ne düşünüyosan yaz. üzerine ufak damlalar yolla. cıvıkma kağıdı sırılsıklam etme belki anı olarakta kalır

    • 42gün

      Denicem bunu kardeşim sağolasın :)

  • 42gün

    Seni Seviyorum
    ve Sigarayı bırakıyorum yaz

    • 42gün

      aynen kardeşim sagolasın yorumun için..

  • 42gün

    aşk maşk boş parayı verecen edecen gardaş kızlara fazla sevgi gösterme bir yeri kaharr bence bu dediğime ayılırsan bir gün. dd

    • 42gün

      her kıza değil sevgiyi gören kıza yapacan ayrılırsanda ayrıl kızmı yok gerçi türkiyede kezban dolu amerikada ne parçalar var yanıorlarr bana aşktan bahstme. d

    • 42gün

      haklısın kardeşim önüne gelen her kıza yaparsan dediğin gibi olur allah ayrılık yaşatmaz inşallah 4 seneden sonra :(

  • 42gün

    ne söylesem bilemedimki sanane içiyosam yaz :S

  • 42gün

    meleğim. uyan artık benimki uyandı

    • 42gün

      ahahahahahhhhahah ulan ya :D

  • 42gün

    Çünkü seni bir çivi gibi çaktım beynime ve bütün kerpetenleri toplayıp attım denize‎

  • 42gün

    Uyudun mu yazıp uyatma da kızı :)

  • 42gün

    Meleğinin şeytan olduğunu anladığında ne yazacaksın bilemiyorum. :)

    • 42gün

      hahaha :) evlendiğimde anlıcam galiba :D

  • 42gün

    kizicaksin belki ama olm poposunu kaldirma cidden yaptik biz kalkti gerek yok hissetsen bile yazmican bu kizlara

    • 42gün

      haklısın kardeşim dengede tutucan herşeyi :)

  • 42gün

    ne dıcenı bılmıyosan bıze neden soruyosun ben mutlu edıceksem benım lafım mutlu edıcekse bırak benım olsun ozaman

  • 42gün

    İçinden geçen duyguları yaz

  • 42gün

    Sen sislerin içinde inen melek gibisin diyebilirsin abi ama gönderme zannedip kızabilir

    • 42gün

      :D olabilir

  • Sigaramın Dumanına Sarsam Saklasam Seni De

    • :D

  • kızlar uzun vadede icraata bakar. sigarayı bırak bir ömür anlatın ben olmasam zehirlenecekti falan diye. bunlarda adamı düzeltme psikolojisi var nedense.

  • Bence içinden ne geliyorsa onu yaz ...

  • Uyudun mu yaz

  • ya bilader yok mu başka bir sitede güzel sözler filan,

    burası google mi

    • ii güzel

    • Icin hayir dedim

    • O yanimda olduktan sonra birakirim tabi kardesim sadece yelkenleri hemen indirmek istemedigim,

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...