Sevgiliye en anlamlı hediye ne olabilir?

sevgiliye en anlamlı hediye ne olabilir? evet arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum

Güncellemeler:
sevgililer günü için değil hediye arkadaşlar normal bi zamanda verilecek bir hediye
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • alsan : ne gerek vardı askımmmmmmmm derler , almasan beni sevmıyo artk demek derler... amannnn zor ısler bunlarrr

Kızlar Ne Diyor 13

  • Erkekler elektronik eşyaları çok seviyor ben olsam o tarz birşey alırdım

  • Mutlak emek harcanması gerek.

    • Sevdigi, hoşuna giden şeyleri düşün önce..

    • bende böyle düşünüyorum ama aklıma gelmiyo birtürlü ne yapabilirim mesela?

  • kendı ellerıyle hazırlanmıs bıseyler

    • allahım begendı sonunda:)))saka bı yanada rıca ederım

    • bu süpermişş:) teşekkür ederim...

    • şey yapabılırsın dur dur buldum mesala mınık bır hedıyede olsa bır bayanın hosuna gıder sanırım ıkınızın resımlerının uzerıne wordde(sanırım word oluyor o:))yazılar yaz ama yazdıgın yazılar onla denk geldıgın gunden bugune kadar geçen duyguların olsun arka fonda resımlerınız on fonda hıssettıklerın...ınsan aglar ya

    • Öncekileri Göster
  • saf sevgi olabilir bence elle tutulur olmasına gerek yok. seninle olduğu icin güzel icten bir tesekkür olabilir.. bunlar cok daha kalıcı bence

  • seni seviyorsa herşey anlamlı gelecekdirr..

  • sevgiller günü deyince aklınıza neden hep kız arkadaşınız yada erkek arkadaşınız geliyor ve üstelik sadece türkiyede bu olay var diğre ülkelerde sevgililer gününde insanlar arkadaşlarıyla ailesiyle birbirine hediye alıyorlar sevgili deyince insann ilk aklına ailesi gelmeli bence sevgi sadece aşk beslediğin insana duyduğun bişey değilki herkez hem sevgilisiyle ailesiyle dostlarıyla bu güzel günü kutluyor bizler ise sadece kız arkadaşımız veya erkek arkaşalarımızla kutlamayı düşünüyoruz

  • kalbinizi yerinden çıkarıp verin:)

  • x6'nın benim için anlamı çok büyük. en anlamlısı o.

    • ben de çok duygulanıyorum hırka düşündükçe:(

    • manidar oldu. Gözlerim doldu hatta bende istiyorum ondan.

  • sözüm meclisten dışarı ama artık bu sorulara bu cevabı veresim var... link

  • En anlamlı hediye sevgilinin istediği bir şeyi almak. Mesela ben pc3 istiyorum. Alınırsa anlamlı olur.

  • Son 1 gün kurtulacağız bu sorulardan.Sabır Sabır

    • R.ederim

    • teşekkür ederim

    • Çanta,parfüm,cüzdan,bileklik,kolye,küpe vb.
      Yüzük alma evlenme niyeti yoksa ortada.

    • Öncekileri Göster
  • 14 şubatı literatürden kaldırdılar haberiniz yok mu.?Hediyeyi iade edin hemen:=))

  • hep söylediğim gibi 'zıkkımın kökü'.

Erkekler Ne Diyor 6

  • playboy tavşanı hediye etçok duygulanacaktır

  • şu 14 şubat saçmalıgını çıkaranı bir bulsam bir kaşık suda bogmak isterdim...böyle saçma bir gün daha olamaz...sevgilinin aşkın...hediye almak için o günü beklemenin ve alacagın hediyeyi herkese sormanın akıllı yanını bir bana açıklasın...gün saçma olunca sorularda saçma oluyor...

  • aldığın zaman kendinde faydalanabileceğin bişey olsun saç kurutma makinası çamaşır makinası vs.

  • 14 şubat içinse hiç bir şey

  • şu an benim icim saat cok fazla zaman ihtiyacım var :D

  • geç kalmışın sen.

Yükleniyor...