• Sor
  • Bence

Yeni evliyim, eşim dışarıda başkalarına bakıyor. Bende mi bir eksiklik var?

Merhaba, ben daha 5 aylık evliyim ama sokağa felan çıktığımızda eşim hep dışarılara bakıyor. Acaba bende mi bir eksiklik var diye düşünüyorum. Ama gayet güzel ve bakımlı bir bayanım. cCevaplarınızı bekliyorum :(Özelllikle erkeklerden cevap bekliyorum, tabiki kızlar da cevap verebilir :)

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • şimdi bu durumdan rahatsız olduğunu düşünerek sana bir taktik önereceğim..aynı şeyi sende yap ! onun yanında ve farketmesini sağlayarak onun yaptığını yap..ve bunu sana sorduğunda senin yaptığın seyi yapıyorum de..eğer bundan rahatsız olmazsa onu boşa!..bu ne yaa..oldu o baskalarına baksın ben elim kolum bağlı bu duruma göz yumayım..(bu arada bende evliyim..)

    • :) ya ben 18 yasındayım bn yeni ewlendim 5 ay oldu millet hep onun kardesi zannedio dışarda fln millet bana bakarken rahatsız oluyor.. senin dedini ypıcam tşk :)

    • Öncekileri Göster
    • olay çıkar bu kızı dinleme

    • olay cıkarsa cıksın..ne yani adamlar istediği hatuna bakacak biz sessiz mi kalacaz..siz öyle sanın!

Erkekler Ne Diyor 13

  • abartmayın, bir erkek ya da bir kadın hayatındaki insanı cok severken de disariya bakabilir. Sadece senin eşin bunu kibarca yapmiyor anladıgım kadarıyla. oyle olsa sen farkına bile varmazdın.yalansam yalan deyin:)cok dogal seyler yani...

  • güzel ve bakımlı bir bayansan bunu neden sorun ediyorsun kii...

    • onu cok sevıyorum bşkalarına bakmasının istemiyorum çnki neden bakıosun die sordugumda ise ben alıcıc gozuyle bakmıyorm diyor

    • Öncekileri Göster
    • cok gıcık bir durum ya o buna kıskançlık dio gittimiz hiç bi yerden tat alamıyorrum artık sanki butün kızları olduresım gelıo :)

    • erkeklern sana bakması oldumu ben ozaman onu görürüm... oda erkeklri öldürmek istiyecktr..:))

  • belki sen yanlış anlamışsındır diyecem ama afedersin koçan o...zun tekiymiş ki sana "alıcı gözüyle" bakmıyorum diye saçma salak bir cevap vermiş!5 aylık evlisin haberin olsun yarın bir gün bu adamın elinden dayak yemeyede başlarsın (geçmiş olsun)

  • cevabı yanlış yerde arıyorsun. ona sor bu soruyu.

    • sordum ve verdiği cevap alıcı gozuyle bakmıyorum diyor..

  • Diyettesin diye menuye bakmakta mı yasak. Kimsede sorun yok. Ama böyle düşünmeye devam edersen kafayı yersin...

  • 48gün

    Sorun sizde değil esinizde muhtemelen kisilik bozuklugu ve karekter oturmamasi problemi yasiyor bu kisiler kendilerini hep ac hissederler yeni yemekten kalksalar bile... halbuki mide dolu... iste sorun beyinden... bu insani cocuklari ornek baba olarak gorecekler iste... sizde her gittiginiz yerde esim diye tanitcaksiniz. Gozle bakmakta aldatmanin ta kendisidir. Physical terapist.

  • yeni evli insanlarda çok sık görülen bir durumdur, genelde cinselikle tanışmalarıda yeni olduğu için öz güveninde vermiş olduğu gururla ormanda dolaşan aslan kral sanırlar kendilerini, hatta evde eşiyle cinsel uyumu olmadığında dışarda para karşılığı yatacağı bir çok kadın elinin altında bekler, bu tamemen eşiyle alakalı bir durumdur erkeğin aklı bir karış havada olduğu bir dönemdedir çünkü ve tahminim eşiniz 30 yaşının altındadır, çünkü erkek 30 una kadar bu işi parayla yapar 30 dan sonra evdeki mutluluğu yoksa başka partnerler bulur, bu tamamen seninle alakalı bir durum diyemem ama sen elinden geleni yapmalısın ama yinede erkek özgür yetişmişse ve sana saygısı ne durumda bilemiyorum ama bir gözü dışarda olacaktır

  • wah wah, o kaç yaşında acaba...

    • o 24 ben 18 yasındyım

    • bu yaslarda ole normal cogu seyı yasamadan evlenmısınız asla unutma bı erkegın baskalarına bakmaması senı sevmedıgı anlamına gelmez sende mutlaka yakısıklı hos bı erkek gorunce caktırmadan bakıyosundur ve onuda hala sevıyosundur

  • Bu yaşlarda yapılan evliliğe karşıyım aslında ama madem evlenmişsin yapacak da bişi yok. O kocan olacak mandaya söyle senden daha iyisini bulabilirse düğün masrafları ve düğün aracı benden. Senin gibi 18 yaşında pırlanta gibi kız bulmuş daha Allah'tan belasını mı istiyor

    • cok teşekkür edrm ama işde göz doymuo 18 de olsan 20 de olsan.

  • Eşin kaç yaşında ? Zorla mı evlendiniz yoksa ikinizde isteyerek mi ? Bunları cevaplarsan daha kolay bir yorum alabilirsin.

    • çok sewerek ewlendik eşim 24 ben 18 yasındayım

  • Saçma-sapan şeylere kulak verip, aranızda hır çıkmasına neden olma..Bakması, seni beğenmediği için değil. Yani bunun seninle bir alakası yok. Misal, gazetenin pazar ekinde gördüğün bir adama bakıp ''aa çok yakışıklıymış'' dersin hani; bu da onun gibi bir şey..Fakat, bakmayı geçip temasta da bulunuyorsa, o zaman sorun var demektir..

    • hayır temasta bulunmuyor kesinlikle sadece yolda biri gorduğu zaman<bakıo ya saniyelikte olsa bu bana batıyor

  • normal mi bakiyor yiyecek gibi mi? ayrica evlenmeden once nasildi ?

    • ewlenmeden önce pek böyle şelerle ilgilenmezdi

    • Öncekileri Göster
    • evlendiğinde elde etti ya kızı...ondan artık bıraktı şimdi başka şeyleri elfe etme peşinde...

    • tanimadan dogru duzgun, ben ondan vazgecemem iyisi kotusu ile kocam olsun derseniz erken yaslarda sonuc ortada... ada bence sence bunu iyice oku...

  • Sana öyle geliyor olmasın?

    • hayır ya bana ole gelmıyo araba kullanırken bile sağda solda gozu :(

    • ahahaha

    • gulme :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • gozunun disarda oldugu gercektne okadar belli mi ;/ cok uzgunum simdi senin adina. bence once bi konusmayi dene rahatsiz oldugunu goster sonrasinda baska yontemler bulmaya calisirsin, 5. ayda boyle biseyde normal degil hani ;S

  • daha 5 aYLIK evlilik cicim ayları değil mi , dışarı bakıyor derken , böyle kızlara baya baya inceler gibi mi bakıyor yoksa sen etrafa baktığı halde yanlış mı algılayıp abartıyorsun ?

    • kızlara baya bakımyor inceleme fln yok ama yanından geçen bi kıza mesela bakıo araba kullanırken olsun bakıo

  • ay canım benim sakin kendini üzme bu erkeklerin doğasında olan birşey başkalarına bakmasının nedeni artık onlarla beraber olamayacağını bilmesi ve buna üzülmesi sen de ona tepkini göster rahatsız olduğunu belirt eğer umursamazsa zaten yeni evlisiniz çocuk olmadan şutla daha iyisini bulursun

    • olur mu canım hiç her erkek öyle mi zannediyorsunuz..onun eşinde sorun vardır bir insan birini severken başkasını gözü görmez en azından bende öle..

    • ne mutlu türküm diyene o zaman

  • Daha 19 yaşında çıtır bir kızsın üstelikte cicim ayları safhasındasınız ve dışarıda başka kadınlara bakıyo ha pes.Öylesini anca teneşir paklar...

  • karısının diğer kadınlardan daha hoş ve bakımlı olduğunu anlamak içindir:-P

  • Aynı eleştiriyi ben de almıştım oraya buraya bakıyorum diye; halbuki alakası yoktu. ben etrafa bakınıyordum; bazı insanlar bakınmayı, çevresindeki cannlıları, olayları incelemeyi sever. bunun başkalarına ilgi duymakla ilgisi yok. ama evlendikten sonra birden bu huyu edindiyse bilemiyorum o zaman... benimki her zaman vardı çünkü.

    • eleştiri = zılgıt, sitem vb.

  • bende böyle bir soru sormayı düşünüyodum bende 19 yaşındayım ve 6 aylık evliyim. bende eşimin yaptığının aynısını yaptım, çok rahatsız oldu, bana haklı olduğumu ve bakmamaya çalışıcanı söyledi alışkanlık olduğunu söyledi ama yakaladığım zaman onunla bi daha birlikte dışarı çıkmayacağımı söyledim yalnız gezmesinin daha iyi olucanı söyledim oda bunu kabul etmediği için kendine dikkat etmeye çalışıyo bakalım bakim.. valla ben kendimde eksiklik olduğunu düşünmüyorum boyum, fiziğim vs manken hatlarına sahip olduğumu düşünüyorum.. seninde güzel olduğuna eminim canım boşver bekarlıktan alışkanlık olmuştur yavaş yavaş bırakır oda.. sende benim taktiği uygulayabilirsin işe yaradığını düşünüyorum:)

Yükleniyor...